Das wel lekker dan Arma!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:26 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik begon vandaag om 10:00 en ik ga nu naar huis.
Je hebt werkpaarden en sierpaarden hè.
Hoest met de DS trouwens?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:56 schreef Jarno het volgende:
Pffft, kwilnaarhuis. Eten, beetje tv kijken, gameboyen pitten.![]()
![]()
.
quote:
Wel lekker , vier dagen... en altijd dezelfde dag vrij?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
'Gewoon' ICT werk maar ik werk 4 x 9. Dus dat is om half 8 beginnen, half uur pauze is verplicht dus dan kan ik om vijf uur weg. Maar meestal wordt het later.
Ja, ik ben altijd op maandag vrij. Ook met het oog op de kleine die er straks is. Scheelt weer een dag opvang plus dat ik dan m'n 'eigen' dag hebt met de uk, lijkt me ook wel leuk (ja ik ben raar).quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wel lekker , vier dagen... en altijd dezelfde dag vrij?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, ik ben altijd op maandag vrij. Ook met het oog op de kleine die er straks is. Scheelt weer een dag opvang plus dat ik dan m'n 'eigen' dag hebt met de uk, lijkt me ook wel leuk (ja ik ben raar).
Tja, vriendin en ik willen er allebei een.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
.
Écht een topding. Zoveel leuker/beter/toffer dan een GBA, niet normaal meer.
Tjips... had die regeling ook graag op mijn werk gewild. Japanners zijn alleen niet zo westers helaas.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, ik ben altijd op maandag vrij. Ook met het oog op de kleine die er straks is. Scheelt weer een dag opvang plus dat ik dan m'n 'eigen' dag hebt met de uk, lijkt me ook wel leuk (ja ik ben raar).
Het lijkt een virus , niemand heeft zin.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 07:55 schreef Jarno het volgende:
Ik heb ook geen zin en wil ook naar huis.
goedemorgenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 07:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Het lijkt een virus , niemand heeft zin.
ik ook maar dat maakt niet uit gaat wel over.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:09 schreef just me het volgende:
En ik ben sjagrijnig !
Saven en een nieuwe aan maken. Deed wonderen toen ik dat een keer met een produktie server had.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:51 schreef Joene het volgende:
Hmmz corrupte application log , iets aan te doen behalve clear log ?
Damn da's balen.. en ik ben idd ook benieuwd of operatie van Tal d'r hub mee is gevallen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:51 schreef just me het volgende:
Hoorde gisterenavond dat ons weekendje weg niet door kan gaan omdat E. vergeten was dat hij zondag training moet geven! De opkomst gisterenavond tijdens zijn 1e training was zo groot (22 man en dat voor een studententeam!!) dat hij het ook niet af kan zeggen
Nou.. de voorpret heb ik in ieder geval gehad en we zullen maar denken dat wat in het vat zit ook niet verzuurt, maar zuur ben ik nog wel
Tally hoe is het met je hub vandaag ?
Dat saven heb ik gedaan en dan maakt hij dus zelf de nieuwe aan ,alleen alle events die in die corrupte log staan kan ik niet meer terughalenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:50 schreef n00cL30n het volgende:
Mogguh!
[..]
Saven en een nieuwe aan maken. Deed wonderen toen ik dat een keer met een produktie server had.
Net nog ff de Fok!kerweg gecheckt:
[afbeelding]
Alles was goed!
Uhmz heb je ook niet een backup waarin de laatste versie van dat log staat?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat saven heb ik gedaan en dan maakt hij dus zelf de nieuwe aan ,alleen alle events die in die corrupte log staan kan ik niet meer terughalen
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:58 schreef just me het volgende:ben er vandoor!!
Ga met dochterlief schutting kopen voor haar en arma's tuin!
Veel succesquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:58 schreef just me het volgende:ben er vandoor!!
Ga met dochterlief schutting kopen voor haar en arma's tuin!
Nou hij is vannacht om 4:49 kapot gegaan , dus de backup van gisteravond bevat de log wel denk ikquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:04 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Uhmz heb je ook niet een backup waarin de laatste versie van dat log staat?
IDD.. Het is dat onze servers bij een Hosting Provider staan, anders zouden die logs iedere keer weer schoon zijn, nadat ik op die machines heb ingelogd.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou hij is vannacht om 4:49 kapot gegaan , dus de backup van gisteravond bevat de log wel denk ik
Maar goed zo maar is even overleggen met collega , ik ben eigenlijk van mening dat de nieuwe log gewoon gaan gebruiken niet verkeerd is , wat heb ik aan systeeminfo van februari.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:48 schreef Tally het volgende:
Mijn hubby is zijn eerste nacht redelijk doorgekomen..
[..]
Als alles net zo snel hersteld als zn bekkie dan werk ik maandag weer gewoon.. WAT!! Dan kan ik morgen al weer gaan werken
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:58 schreef Tally het volgende:
Ja als je op iets wacht wat ook nog eens je leven kan veranderen duurt dat idd lang
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:13 schreef Joene het volgende:
Wat een hobby zo een hendig sjieke cursus
mmmmmquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:37 schreef Q. het volgende:
Hallo. Werk is kut.
Gister 70 vragen gedaan , heb er tot nu toe vandaag ook alweer 28quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:37 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Vanavond ook maar eens gaan leren.
K dan.. ik spreek je strax weer ff...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Gister 70 vragen gedaan , heb er tot nu toe vandaag ook alweer 28
Laat hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:43 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
K dan.. ik spreek je strax weer ff...
[afbeelding]
Ome Les gaat de Fok!kerweg weer checken!
quote:
Ik moet even binnen een half uur uitzoeken waarom isql niet meer in SQL 2005 zit en wat het verschil is met sqlcmd en of ik eventueel ook osql kan gebruiken en ik heb geen zin meer ja nu al.quote:
Waarom het er niet inzit weet ik niet , sqlcmd is de vervanger en werkt ook goedquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik moet even binnen een half uur uitzoeken waarom isql niet meer in SQL 2005 zit en wat het verschil is met sqlcmd en of ik eventueel ook osql kan gebruiken en ik heb geen zin meer ja nu al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |