quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:52 schreef Jarno het volgende:
Vragen of je wat van die narcose mee naar huis mag omdat het behang er zo leuk paars van kleurt doet het ook altijd goed Tal.
Mennn... dit zou gewoon een showtje kunnen worden.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:01 schreef Tally het volgende:
Mja.. Das idd wel een goeie..
Vragen of ik wat mee kan nemen zodat ik geen last van hem heb
Meneer dacht ook gewoon dat ze hem onder narcose zouden houden tot dat hij geen pijn meer zou hebben
Ga je dan ook echt studeren?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:44 schreef Joene het volgende:
Zo Brossers over een kwartier weer richting Huis, lekker dat studieverlof
Ja vanavondquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:45 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ga je dan ook echt studeren?
Heet is goedquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:47 schreef Chowi het volgende:
Schroeien is heet.
Net gebruikt frituurvet ook.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:47 schreef Chowi het volgende:
Schroeien is heet.
Dude wat een planningquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja vanavondmaar ben nu even wat eerder thuis dus kan ik dingen die ik anders 's avonds moet doen nu middags doen.
Jij zegt het!quote:
ik vond het wel een goeie om op die manier een x aantal uur vrij te maken.quote:
En een sauna.quote:
Zondag ?quote:
Nu. Undress, please.quote:
Hmm, aan de andere kant heb ik niet zoveel zin om met een schone jongedame tussen als die starende rimpelige oudjes te zittenquote:
Dan moet ik drie keer naar de kerk in een lange, zwarte rok.quote:
Daarvoor hoed ik helemaal niet naar de sauna hoor, immer nakend kan ook thuisquote:
Je moet een eigen sauna nemen, dat is helemaal tof.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:52 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hmm, aan de andere kant heb ik niet zoveel zin om met een schone jongedame tussen als die starende rimpelige oudjes te zitten
Ja dan kan je als ICT'er ook nog eens zeggen dat het afgelopen week flink zweten wasquote:
Dat weet ik, ja.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:53 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Daarvoor hoed ik helemaal niet naar de sauna hoor, immer nakend kan ook thuis
Doet jouw airco ook warme lucht blazenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je moet een eigen sauna nemen, dat is helemaal tof.
Ja maar geen stoom.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:54 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Doet jouw airco ook warme lucht blazen
pcies.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:54 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja dan kan je als ICT'er ook nog eens zeggen dat het afgelopen week flink zweten was
Oeh.quote:
Ja vreemd je zou toch zeggen, meer vrouwen meer vreugd. Maar hier slaat het gelijk doodquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:34 schreef MissHobje het volgende:
Dubbie![]()
![]()
Ik dacht al.. tis meteen stil hier
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:52 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja vreemd je zou toch zeggen, meer vrouwen meer vreugd. Maar hier slaat het gelijk dood
Ik ben daar gewoon goed inquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:52 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja vreemd je zou toch zeggen, meer vrouwen meer vreugd. Maar hier slaat het gelijk dood
Dat is best een gave hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
MissHobje, uw ultieme conversatiekiller
Zoiets heb ik ook ja. Ik trek het echt niet meer tot 17:00quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:56 schreef Jarno het volgende:
Pffft, kwilnaarhuis. Eten, beetje tv kijken, gameboyen pitten.![]()
![]()
.
Fijne avond alvast danquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook ja. Ik trek het echt niet meer tot 17:00
tot hoe lang moet jij nog dan?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:56 schreef Jarno het volgende:
Pffft, kwilnaarhuis. Eten, beetje tv kijken, gameboyen pitten.![]()
![]()
.
Moet zelf tot half vijf... maar pff..lijkt wel of de minuten kruipenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook ja. Ik trek het echt niet meer tot 17:00
En je begint om half 9 ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:24 schreef Jarno het volgende:
Ik moet nog iig tot 5 uur. Half uurtje nog ofzo dus.
Ik begon vandaag om 10:00 en ik ga nu naar huis.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En je begint om half 9 ?
Wat doe je voor werk dan?
'Gewoon' ICT werk maar ik werk 4 x 9. Dus dat is om half 8 beginnen, half uur pauze is verplicht dus dan kan ik om vijf uur weg. Maar meestal wordt het later.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En je begint om half 9 ?
Wat doe je voor werk dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |