Zelfs dat is nog te leuk voor haar...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:59 schreef Joene het volgende:
Ik vind ouwe , dat je zon lastige schoonmoeder langs de snelweg moet dumpen op zo een grote neger parkeerplaats om dr flink te laten uitwonen.
Dan zou die gerust wat anders neucken natuurlijkquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:11 schreef just me het volgende:
Als jullie mij meenemen dan vind ik het heel normaal dat jullie voor mij betalen! Als jullie dát niet eens voor mij overhebben! Zonder mij, Arma, had jij ook geen Merel gehad. Een beetje dankbaarheid tonen kan geen kwaad
Neem hun ook eens mee danquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:11 schreef just me het volgende:
Als jullie mij meenemen dan vind ik het heel normaal dat jullie voor mij betalen! Als jullie dát niet eens voor mij overhebben! Zonder mij, Arma, had jij ook geen Merel gehad. Een beetje dankbaarheid tonen kan geen kwaad
Waarom ga je niet met mij mee om ergens een visje te eten. Moet je wel zelf betalen natuurlijk. En wil je die van mij dan ook betalen? Oh ja, kan je me ook ophalen? Of we gaan met mijn auto, maar wil jij dan de benzine betalen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:11 schreef just me het volgende:
Jij hebt er dan ook voor gekozen om zo een vrouwmensch te barenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:16 schreef just me het volgende:
Ik betalen? Ik heb mijn hele leven voor Merel betaald !!
Dan is het dus ook niet zo erg, je weet niet beter dan dat je moet betalen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:16 schreef just me het volgende:
Ik betalen? Ik heb mijn hele leven voor Merel betaald !!
Zeker omdat je een FA bent! No way !!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:16 schreef Lucille het volgende:
[..]
Waarom ga je niet met mij mee om ergens een visje te eten. Moet je wel zelf betalen natuurlijk. En wil je die van mij dan ook betalen? Oh ja, kan je me ook ophalen? Of we gaan met mijn auto, maar wil jij dan de benzine betalen?
Ik heb er voor gekozen om moeder te worden, ja dat klopt, en daar heb ik dan ook totaal geen spijt van! Ik heb altijd voor Arma klaargestaan en als hij me nodig had dan sprong ik in de auto en ik heb nooit iets voor de benzine gevraagd hoorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Jij hebt er dan ook voor gekozen om zo een vrouwmensch te baren![]()
Ik had gehoopt er iets van terug te krijgenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:18 schreef Lucille het volgende:
Dan is het dus ook niet zo erg, je weet niet beter dan dat je moet betalen.
Helemaal niet omdat ik FA ben, ik vraag het je omdat je altijd zo aardig bent.quote:
Maar moet dat dan iets materieels zijn? Is liefde niet voldoende?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:21 schreef just me het volgende:
Ik had gehoopt er iets van terug te krijgen![]()
Inderdaad zeg, je moet er maar zin in hebben om steeds achter die rolstoel te lopen!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:26 schreef E.T. het volgende:
dat je dat oude mens nog mee wilt nemen!
Hulde Arma!
Is dat een grap omdat ze ook vis gingen eten?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:46 schreef easy-going het volgende:
Wat een viswijf, die schoonmoeder van jou Arma![]()
Nou idd, je zal dat lekkere wijf zure mens achterin je auto zetten zeg!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:26 schreef E.T. het volgende:
dat je dat oude mens nog mee wilt nemen!
Hulde Arma!
Hij is matig hequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:48 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Is dat een grap omdat ze ook vis gingen eten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |