Zelfs dat is nog te leuk voor haar...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:59 schreef Joene het volgende:
Ik vind ouwe , dat je zon lastige schoonmoeder langs de snelweg moet dumpen op zo een grote neger parkeerplaats om dr flink te laten uitwonen.
Dan zou die gerust wat anders neucken natuurlijkquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:11 schreef just me het volgende:
Als jullie mij meenemen dan vind ik het heel normaal dat jullie voor mij betalen! Als jullie dát niet eens voor mij overhebben! Zonder mij, Arma, had jij ook geen Merel gehad. Een beetje dankbaarheid tonen kan geen kwaad
Neem hun ook eens mee danquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:11 schreef just me het volgende:
Als jullie mij meenemen dan vind ik het heel normaal dat jullie voor mij betalen! Als jullie dát niet eens voor mij overhebben! Zonder mij, Arma, had jij ook geen Merel gehad. Een beetje dankbaarheid tonen kan geen kwaad
Waarom ga je niet met mij mee om ergens een visje te eten. Moet je wel zelf betalen natuurlijk. En wil je die van mij dan ook betalen? Oh ja, kan je me ook ophalen? Of we gaan met mijn auto, maar wil jij dan de benzine betalen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:11 schreef just me het volgende:
Jij hebt er dan ook voor gekozen om zo een vrouwmensch te barenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:16 schreef just me het volgende:
Ik betalen? Ik heb mijn hele leven voor Merel betaald !!
Dan is het dus ook niet zo erg, je weet niet beter dan dat je moet betalen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:16 schreef just me het volgende:
Ik betalen? Ik heb mijn hele leven voor Merel betaald !!
Zeker omdat je een FA bent! No way !!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:16 schreef Lucille het volgende:
[..]
Waarom ga je niet met mij mee om ergens een visje te eten. Moet je wel zelf betalen natuurlijk. En wil je die van mij dan ook betalen? Oh ja, kan je me ook ophalen? Of we gaan met mijn auto, maar wil jij dan de benzine betalen?
Ik heb er voor gekozen om moeder te worden, ja dat klopt, en daar heb ik dan ook totaal geen spijt van! Ik heb altijd voor Arma klaargestaan en als hij me nodig had dan sprong ik in de auto en ik heb nooit iets voor de benzine gevraagd hoorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Jij hebt er dan ook voor gekozen om zo een vrouwmensch te baren![]()
Ik had gehoopt er iets van terug te krijgenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:18 schreef Lucille het volgende:
Dan is het dus ook niet zo erg, je weet niet beter dan dat je moet betalen.
Helemaal niet omdat ik FA ben, ik vraag het je omdat je altijd zo aardig bent.quote:
Maar moet dat dan iets materieels zijn? Is liefde niet voldoende?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:21 schreef just me het volgende:
Ik had gehoopt er iets van terug te krijgen![]()
Inderdaad zeg, je moet er maar zin in hebben om steeds achter die rolstoel te lopen!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:26 schreef E.T. het volgende:
dat je dat oude mens nog mee wilt nemen!
Hulde Arma!
Is dat een grap omdat ze ook vis gingen eten?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:46 schreef easy-going het volgende:
Wat een viswijf, die schoonmoeder van jou Arma![]()
Nou idd, je zal dat lekkere wijf zure mens achterin je auto zetten zeg!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:26 schreef E.T. het volgende:
dat je dat oude mens nog mee wilt nemen!
Hulde Arma!
Hij is matig hequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:48 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Is dat een grap omdat ze ook vis gingen eten?
Ze mag god op d'r blote knietjes danken dat je d'r nog mee neemt. Anders komt ze helemaal nergens meer...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:12 schreef Armageddon het volgende:
Ik neem d'r nog één keer mee. Ik blijf an de gang met dat mens.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Voor betalen natuurlijk, eventueel laten terug laten betalen in natura. Er pijpt niks lekkerder dan je eigen schoonmoeder.
Opzich is dit best een ranzig ideequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Voor betalen natuurlijk, eventueel laten terug laten betalen in natura. Er pijpt niks lekkerder dan je eigen schoonmoeder.
Niet dat er iets mis met jou mossel natuurlijk.quote:
je denkt toch niet dat ik irl met zo'n figuur wil pratenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:11 schreef frankium het volgende:
wtf, discussieert hier iemand live met z`n schoonmoeder?
Tja... aan mijn schoonmoeder zou ik niet moeten denken.quote:
*mental image* nee laat maarquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:17 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja... aan mijn schoonmoeder zou ik niet moeten denken.
In dit soort persoonlijke zaken enkel door TS en dat zie ik niet zo snel gebeurenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:21 schreef Biancavia het volgende:
Kan er geen deel 2 in R&P worden geopend?
Doen! Als het niet kan komt er wel weer een slotje op toch?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:21 schreef Biancavia het volgende:
quote:
Nope ...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:30 schreef jdmorpheus het volgende:
ah, damn. Goed verborgen lemming.
De man betaalt?
*points and laughs*quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:26 schreef jdmorpheus het volgende:
OMG!Hoe triest ben je als je je laat meenemen door iemand anders en dan er van uitgaat dat die ander eventjes voor je betaalt!
![]()
![]()
Justme, leef je op uitkering ofzo?? Betaal lekker zelf!
zodra ik er vreselijk onder gebukt ben zal ik een topic openen, maar het gaat nog met me !quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:21 schreef Biancavia het volgende:
Nee ik leef niet op of van een uitkering! Maar ik heb weinig geld en dat weten ze ! En wie ben jij om te bepalen dat het triest is ??quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:26 schreef jdmorpheus het volgende:
OMG!Hoe triest ben je als je je laat meenemen door iemand anders en dan er van uitgaat dat die ander eventjes voor je betaalt!
![]()
![]()
Justme, leef je op uitkering ofzo?? Betaal lekker zelf!
Overigens Just Me, die arma is gewoon een schraper hij heeft geld zat , dure spullen als een airco een nieuwe schutting en lopen zeiken over een paar visjes voor jouw !quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:33 schreef just me het volgende:
[..]
zodra ik er vreselijk onder gebukt ben zal ik een topic openen, maar het gaat nog met me !
[afbeelding]
[
[..]
Nee ik leef niet op of van een uitkering! Maar ik heb weinig geld en dat weten ze ! En wie ben jij om te bepalen dat het triest is ??
You bet your ass babe.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
In dit soort persoonlijke zaken enkel door TS en dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Dan hoop ik wel dat dat nog gebeurt voordat ik op vakantie ga!quote:
en wie denk je dat er heeft mee betaald aan die airco?? en wie is er zondagavond naar hem toegereden om naar die schutting te kijken ?? maar eerlijk is eerlijk, ik heb wel één kopje koffie gekregen!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Overigens Just Me, die arma is gewoon een schraper hij heeft geld zat , dure spullen als een airco een nieuwe schutting en lopen zeiken over een paar visjes voor jouw !
Ssst ik wist allang al dat jij dat hebt gedaanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:45 schreef just me het volgende:
[..]
en wie denk je dat er heeft mee betaald aan die airco?? en wie is er zondagavond naar hem toegereden om naar die schutting te kijken ?? maar eerlijk is eerlijk, ik heb wel één kopje koffie gekregen!
Zie je.. daar ga je al!quote:
Dat vind Xanthe ook.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:10 schreef jdmorpheus het volgende:
Het is gewoon zielig en triest om zonder letterlijke instemming van een ander ervan uit te gaan dat er voor je wordt betaald.
Ik zal voortaan vooraf een brief vragen waarin beschreven staat wat er nu wel en niet voor mij betaald gaat wordenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:10 schreef jdmorpheus het volgende:
Het is gewoon zielig en triest om zonder letterlijke instemming van een ander ervan uit te gaan dat er voor je wordt betaald.
Mag ik een kopietje dan weet ik dat voor volgend jaar oja ik nodig je dus uit voor die receptie , je moet echter wel bij de ingang 15euro storten . Das voor je hapje en je drankje.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:12 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zal voortaan vooraf een brief vragen waarin beschreven staat wat er nu wel en niet voor mij betaald gaat worden![]()
Nee ik denk ik zeg het ffquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:14 schreef just me het volgende:
Dáár heb ik geen probleem mee Joene want dan weet ik het van te voren
quote:
Ja ongehoord zoals die met je omgaat.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:17 schreef just me het volgende:
[..]
toppie
daar kan die arma een voorbeeld aan nemen!
Ik ga er vanuit dat jij de hapjes verzorgd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:26 schreef just me het volgende:
uitnodiging via de mail hoor anders was het vast zonder postzegel verstuurd!!
Overigens welke datum mag jij komen ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:26 schreef just me het volgende:
uitnodiging via de mail hoor anders was het vast zonder postzegel verstuurd!!
ja zoiets had ik gister ook in mijn msn staan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:47 schreef just me het volgende:
09-09 en jij ?
sterker nog, ik neem mijn eigen drinken ook mequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:08 schreef Armageddon het volgende:
En je neemt je eigen vreten maar mee JM!
Hou je mond jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:48 schreef n00cL30n het volgende:
Hey Joene... Morgen examen he?
Nevermiond.. geen relatie met 09-09.
Als je naar Arma gaat krijg je niks te vreten en hou je automatisch je mondquote:
Ach we kunnen altijd nog bij de stationsrestauratie eten just me , ik betaal !quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:12 schreef just me het volgende:
[..]
Als je naar Arma gaat krijg je niks te vreten en hou je automatisch je mond![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |