ik zou nietweten oe snel ik zou moeten ophangen als ik dat zou horen, ben je nou helemaal gek geworden, kom op zegquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:57 schreef pluis2111 het volgende:
Laatst had ik een dame aan de telefoon die ik via een datingsite had leren kennen. Het eerste wat ze zei is dat ze gewend was dat de man toch wel het eten betaalde als een afspraakje had. aangelegenheid.
same here, ik neem nog vaker anderen mee uit eten zelfs...quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:59 schreef Copycat het volgende:
Door deze vrouw wordt dat niet verwacht.
Ik verdien mijn eigen geld en betaal mijn eigen eten. Natuurlijk is het soms leuk om getrakteerd te worden, maar dat is zeker geen moetje.
dat dus.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:59 schreef Copycat het volgende:
Door deze vrouw wordt dat niet verwacht.
Ik verdien mijn eigen geld en betaal mijn eigen eten. Natuurlijk is het soms leuk om getrakteerd te worden, maar dat is zeker geen moetje.
De leuke die de moeite waard zijn verwachten het niet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:57 schreef pluis2111 het volgende:
Waarom wordt er door de vrouw toch altijd verwacht dat bij een afspraakje waarbij ook gegeten wordt, de man betaalt. Ik maak het in de praktijk mee. Laatst had ik een dame aan de telefoon die ik via een datingsite had leren kennen. Het eerste wat ze zei is dat ze gewend was dat de man toch wel het eten betaalde als een afspraakje had. Het kan komen door de omgeving waar ze vandaan komt nl Staphorst. Staat niet als progressief te boek. M,n vorige vriendin zat ook altijd te draaien als het op betalen aankwam. Ben echt geen Dagobert Duck, maar zo wordt daten wel een hele dure aangelegenheid.
Nou ik ben 18 en gaat er niet eens vanuit dat als ik uit eten gaat of wat dan ook dat mijn partner alles betaalt,zeker niet op een 1e date zou ik ook niet eens willen..het kan wel voor komen dat hij de ene keer betaalt en ik de andere keer, Of als we naar de bios gaan..kan hij de kaartjes maybe betalen dan betaal ik de drankjes etcquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:57 schreef pluis2111 het volgende:
Waarom wordt er door de vrouw toch altijd verwacht dat bij een afspraakje waarbij ook gegeten wordt, de man betaalt. Ik maak het in de praktijk mee. Laatst had ik een dame aan de telefoon die ik via een datingsite had leren kennen. Het eerste wat ze zei is dat ze gewend was dat de man toch wel het eten betaalde als een afspraakje had. Het kan komen door de omgeving waar ze vandaan komt nl Staphorst. Staat niet als progressief te boek. M,n vorige vriendin zat ook altijd te draaien als het op betalen aankwam. Ben echt geen Dagobert Duck, maar zo wordt daten wel een hele dure aangelegenheid.
Alle vrouwen die dat verwachten zijn .... k*thoeren?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:04 schreef pluis2111 het volgende:
Natuurlijk trakteer ik weleens op een etentje, maar dat is met iemand waar je toch wel een soort relatie hebt. Wanneer ik indruk moet maken met geld, is het feest voor mij voorbij.
Dat soort vrouwen.. (wilde eigenlijk een ander woord gebruiken) kunnen me gestolen worden.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:00 schreef Frutsel het volgende:
ik betaal altijd op de eerste date... althans, daar zou ik op aandringen... maar als het daarna 'vanzelfsprekend' zou zijn...dan denk ik dat er niet veel dates volgen...
Die afspraak had ik ook met mn vorige vriendin en dat werkt toch het beste.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:05 schreef ioko het volgende:
Meestal betaal ik, al is het maar omdat ik het zo onromantisch/practisch vind als je moet gaan delen. Meestal betaald ze het dan terug, of ze betaald de keer erna.
Dat je als man betaalt vind ik helemaal niet erg maar zodra de vrouw in kwestie er standaard van uit gaat en verwacht dat ik ga betalen haak ik toch wel een beetje af....quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:57 schreef pluis2111 het volgende:
Het eerste wat ze zei is dat ze gewend was dat de man toch wel het eten betaalde als een afspraakje had.
Hmmm. Volgens mij heb ik alles betaald tijdens onze date.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:16 schreef MoChe het volgende:
[..]
Dat je als man betaalt vind ik helemaal niet erg maar zodra de vrouw in kwestie er standaard van uit gaat en verwacht dat ik ga betalen haak ik toch wel een beetje af....
Dan zeg je toch af. Sim-pel.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:15 schreef pluis2111 het volgende:
Ik heb een afspraak as woensdag met die tante uit Staphorst, maar heb nu al geen zin meer om te gaan.
Jah maar daarna moest ik wel seks met je hebben... was voor mij ook geen leuke ervaringquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hmmm. Volgens mij heb ik alles betaald tijdens onze date.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |