abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40567620
Waarom wordt er door de vrouw toch altijd verwacht dat bij een afspraakje waarbij ook gegeten wordt, de man betaalt. Ik maak het in de praktijk mee. Laatst had ik een dame aan de telefoon die ik via een datingsite had leren kennen. Het eerste wat ze zei is dat ze gewend was dat de man toch wel het eten betaalde als een afspraakje had. Het kan komen door de omgeving waar ze vandaan komt nl Staphorst. Staat niet als progressief te boek. M,n vorige vriendin zat ook altijd te draaien als het op betalen aankwam. Ben echt geen Dagobert Duck, maar zo wordt daten wel een hele dure aangelegenheid.
pi_40567672
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 11:57 schreef pluis2111 het volgende:
Laatst had ik een dame aan de telefoon die ik via een datingsite had leren kennen. Het eerste wat ze zei is dat ze gewend was dat de man toch wel het eten betaalde als een afspraakje had. aangelegenheid.
ik zou nietweten oe snel ik zou moeten ophangen als ik dat zou horen, ben je nou helemaal gek geworden, kom op zeg
lijkt mij meer een poging om je een poot uit te draaien dan de stomme doos uithangen.
of allebei eigenlijk wel.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 7 augustus 2006 @ 11:59:16 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40567684
Door deze vrouw wordt dat niet verwacht.
Ik verdien mijn eigen geld en betaal mijn eigen eten. Natuurlijk is het soms leuk om getrakteerd te worden, maar dat is zeker geen moetje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 7 augustus 2006 @ 11:59:18 #4
72244 PICHT
Picht, pacht, poecht.
pi_40567685
Je eet met z'n tweeen dus ieder de helft. Wel zo redelijk tenslotte.
Ik ben lelijk.
pi_40567693
Zo laat je zien wat je voor een vrouw over hebt.
En zo checkt de vrouw natuurlijk of je wel goed in de slappe was zit.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_40567708
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 11:59 schreef Copycat het volgende:
Ik verdien mijn eigen geld en betaal mijn eigen eten. Natuurlijk is het soms leuk om getrakteerd te worden, maar dat is zeker geen moetje.
same here, ik neem nog vaker anderen mee uit eten zelfs...
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_40567715
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 11:59 schreef Copycat het volgende:
dat dus.
pi_40567716
Ik betaal gewoon mijn eigen deel trouwens.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_40567724
ik betaal altijd op de eerste date... althans, daar zou ik op aandringen... maar als het daarna 'vanzelfsprekend' zou zijn...dan denk ik dat er niet veel dates volgen...
  maandag 7 augustus 2006 @ 12:00:39 #10
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_40567734
Ik betaal eerder voor de man dan dat hij voor mij mag betalen. Het is meestal 50/50 hoor. Maar als je dat zegt, ben je te ge-emancipeerd en dan is het ook niet goed he? Mannen moeten eens gaan verzinnen wat ze willen. Of een vrouw die voor zichzelf kan zorgen of een suffe tut die financieel afhankelijk haar handje ophoudt
pi_40567871
Natuurlijk trakteer ik weleens op een etentje, maar dat is met iemand waar je toch wel een soort relatie hebt. Wanneer ik indruk moet maken met geld, is het feest voor mij voorbij.
Dat soort vrouwen.. (wilde eigenlijk een ander woord gebruiken) kunnen me gestolen worden.
  maandag 7 augustus 2006 @ 12:05:24 #12
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40567928
Meestal betaal ik, al is het maar omdat ik het zo onromantisch/practisch vind als je moet gaan delen. Meestal betaald ze het dan terug, of ze betaald de keer erna.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 7 augustus 2006 @ 12:05:43 #13
148226 Amanecer
Hij die komt met de dageraad
pi_40567939
quote:
Waarom wordt er door de vrouw toch altijd verwacht dat bij een afspraakje waarbij ook gegeten wordt, de man betaalt. Ik maak het in de praktijk mee. Laatst had ik een dame aan de telefoon die ik via een datingsite had leren kennen. Het eerste wat ze zei is dat ze gewend was dat de man toch wel het eten betaalde als een afspraakje had. Het kan komen door de omgeving waar ze vandaan komt nl Staphorst. Staat niet als progressief te boek. M,n vorige vriendin zat ook altijd te draaien als het op betalen aankwam. Ben echt geen Dagobert Duck, maar zo wordt daten wel een hele dure aangelegenheid.
De leuke die de moeite waard zijn verwachten het niet.

Is trouwens wel een leuk selectiecriteria voor je bij het online daten. Verwacht je dat de man de eerste dinerdate betaald?
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand.
Iedereen denkt er genoeg van te hebben.
pi_40568085
quote:
Nou ik ben 18 en gaat er niet eens vanuit dat als ik uit eten gaat of wat dan ook dat mijn partner alles betaalt,zeker niet op een 1e date zou ik ook niet eens willen..het kan wel voor komen dat hij de ene keer betaalt en ik de andere keer, Of als we naar de bios gaan..kan hij de kaartjes maybe betalen dan betaal ik de drankjes etc

Ook al is mijn vriendje zelfs zo dat hij het niet eens leuk vind dat ik iets wilt betalen,maar dat is kwestie van wennen.
Salsa Española
pi_40568172
9 van de 10 keer betaal ik, wat dus eigenlijk te gek voor woorden is, als je al die snollen ziet lopen te schreeuwen over de emancipatie van de vrouw.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  maandag 7 augustus 2006 @ 12:11:46 #16
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40568192
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:04 schreef pluis2111 het volgende:
Natuurlijk trakteer ik weleens op een etentje, maar dat is met iemand waar je toch wel een soort relatie hebt. Wanneer ik indruk moet maken met geld, is het feest voor mij voorbij.
Dat soort vrouwen.. (wilde eigenlijk een ander woord gebruiken) kunnen me gestolen worden.
Alle vrouwen die dat verwachten zijn .... k*thoeren?
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 7 augustus 2006 @ 12:12:36 #17
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_40568215
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:00 schreef Frutsel het volgende:
ik betaal altijd op de eerste date... althans, daar zou ik op aandringen... maar als het daarna 'vanzelfsprekend' zou zijn...dan denk ik dat er niet veel dates volgen...
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_40568239
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:05 schreef ioko het volgende:
Meestal betaal ik, al is het maar omdat ik het zo onromantisch/practisch vind als je moet gaan delen. Meestal betaald ze het dan terug, of ze betaald de keer erna.
Die afspraak had ik ook met mn vorige vriendin en dat werkt toch het beste.
pi_40568305
Ik heb een afspraak as woensdag met die tante uit Staphorst, maar heb nu al geen zin meer om te gaan.
pi_40568333
quote:
Het eerste wat ze zei is dat ze gewend was dat de man toch wel het eten betaalde als een afspraakje had.
Dat je als man betaalt vind ik helemaal niet erg maar zodra de vrouw in kwestie er standaard van uit gaat en verwacht dat ik ga betalen haak ik toch wel een beetje af....
пусть всегда будет солнце
pi_40568353
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:16 schreef MoChe het volgende:

[..]

Dat je als man betaalt vind ik helemaal niet erg maar zodra de vrouw in kwestie er standaard van uit gaat en verwacht dat ik ga betalen haak ik toch wel een beetje af....
Hmmm. Volgens mij heb ik alles betaald tijdens onze date.
  maandag 7 augustus 2006 @ 12:17:27 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40568379
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:15 schreef pluis2111 het volgende:
Ik heb een afspraak as woensdag met die tante uit Staphorst, maar heb nu al geen zin meer om te gaan.
Dan zeg je toch af. Sim-pel.
Plenty of fish in the dating sea.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 7 augustus 2006 @ 12:17:52 #23
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_40568395
Ik zou sowieso geen date willen met iemand uit Staphorst
  maandag 7 augustus 2006 @ 12:22:09 #24
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_40568539
Staphorst is 1 grote inteelt. Wel handig als je een fiets wil jatten, dan ga je gewoon naar de kerk als ie bezig is en je hebt ze voor het uitzoeken.

Maar bij mij is het gewoon 50-50 als ik een eerste date heb. Vrouwen die gillen altijd maar dat ze niet gekocht willen worden... Duz...
pi_40568567
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:16 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Hmmm. Volgens mij heb ik alles betaald tijdens onze date.
Jah maar daarna moest ik wel seks met je hebben... was voor mij ook geen leuke ervaring

edit: én ik heb je daarna bezwangerd dus....
пусть всегда будет солнце
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')