Als ze dan ook direct dood neervielen.. maar neeeeeej hoor, eerst jaren kuchen en retourtjes long-afdeling, huisartsbezoeken, arbeidsongeschiktheidsproblemen.. en dan pas dood gaan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:04 schreef davym het volgende:
je moet toch ergens aan dood gaan?
Quoted for truth.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:09 schreef -skippybal- het volgende:
Als je stopt met roken ben je niet meer stoer![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:57 schreef Girlysprite het volgende:
Ik zag laatst ergens een discussie van rokers en niet rokers. Rokers roepen allemaal smoesjes om vooral toch niet te hoeven stoppen. Als het gaat over schadelijke effecten roepen ze dingen over uitlaat gassen en fabrieksgassen. Die krijg je binnen dus blijkbaar kan een sigaret er ook wel bij.
Ja natúúrlijk hoor. Mijn hand doet een beetje pijn dus ik kan er net zo goed een broodmes er in rammen, dat maakt dan ook geen verschil meer. En als ik hoofdpijn heb en er valt een aambeeld op maakt dat ook niet uit ofzo?
Als je wilt roken, zal me een rotzorg zijn. Maar ga geen domme kutsmoesjes ophangen om je roken te rechtvaardigenMaar kom niet met die klote argumenten dat roken slecht is want er zijn zoveel dingen slecht
Waarom zou ik het moeten rechtvaardigen? En.. aan wie?quote:Maar ga geen domme kutsmoesjes ophangen om je roken te rechtvaardigen
Aan de lieve Heerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:18 schreef B03S het volgende:
[..]
Waarom zou ik het moeten rechtvaardigen? En.. aan wie?
-1 generalisatie.quote:
Rokers hebben over het algemeen meer gezondheidsklachten waar door ziektekostenpremies omhoog gaan, baklapquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:23 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Rokers gaan eerder dood en kosten daardoor minder AOW
Ze betalen ook veul mee belastingquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:24 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Rokers hebben over het algemeen meer gezondheidsklachten waar door ziektekostenpremies omhoog gaan, baklap..
Rokers brengen momenteel al een veelvoud aan inkomsten op ten opzichte van de kosten. Overigens weet elke roker dat je er dood aan gaat vroeger of later. Het is een keuze en momenteel ben ik de discussie ook wel spuugzat. Ze gaan dood aan roken, meesten vinden een rookvrije werkplek, horeca en openbare gelegenheden niks meer dan logisch so what is the big deal.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:06 schreef NiGeLaToR het volgende:
Als ze dan ook direct dood neervielen.. maar neeeeeej hoor, eerst jaren kuchen en retourtjes long-afdeling, huisartsbezoeken, arbeidsongeschiktheidsproblemen.. en dan pas dood gaan.
Das dus duur en dat is dus het probleem
Zou wel correcter zijn als een pakje peuken 10,- zou kosten, waarbij 8,- alvast in het ziektekostenpotje gaat. Dan zou het eigenlijk een mooie langdradige zelfmoordoplossing zijn toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |