Nou..... zo voel ik me vandaag nietquote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou..... zo voel ik me vandaag niet![]()
Vergeet vooral de massageolie niet mee te nemenquote:
Ik wil een tijdje ontgiftigen helemaalquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:00 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dat is een dapper voornemen voor de Vrijdag
Ik ben meestal wasted vrijdag avond
Hier regent het behoorlijk maar nu is het weer bijna droog. Toen ik naar de winkel ging werd ik ondanks paraplu nog steeds nat. Kleine paraplu is het. Moet een grotere paraplu hebben.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:38 schreef Metro2005 het volgende:is het bij jullie ook zo'n lekker weer
?
Nu al?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:40 schreef Atuniel het volgende:
Oeh... zei iemand daar vodka?
Breng me nou niet op ideen!!
Ik ben je slet nietquote:
quote:
Soms wordt de vraag "wie zou jij voor één dag willen zijn?" gesteld.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:41 schreef Sight_key het volgende:
Nu heb ik alert kauwgum in de mondKauwen tijdens het tikken
3 pakjes, denk niet dat ze alle 3 opgaan maar volgens mij ga ik meer kauwgum eten. Dat gaat wat beter soms
Ik wil nog alerter worden
Maar nu even rusten zometeen. Ik ga soms erg snel
De winkel zag er trouwens weer kleur-rijk uit, de kleuren sprongen eruit van de producten. Alsof de omgeving meer kleur had. En dan is dat mooiAlsof de omgeving tot leven kwam.
Sorryquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:40 schreef Atuniel het volgende:
Oeh... zei iemand daar vodka?
Breng me nou niet op ideen!!
kater?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:48 schreef Metro2005 het volgende:
Vodka, bacardi, coronadamn, en dat op de vroege ochtend. Ik heb al moeite mijn koffie naar binnen te krijgen
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:45 schreef Mirage het volgende:
[..]
Soms wordt de vraag "wie zou jij voor één dag willen zijn?" gesteld.
Ik weet het antwoord !
Sight_key.
Ik zou het fantastisch vinden om één dag door de ogen van Sight_key te mogen kijken.
Een interessante en zeker levendige ervaring lijkt mij dat.
Veel leuker dan het afgezaagde "ik wil voor één dag miljonair zijn".
(alhoewel ik dan waarschijnlijk voor het einde van de dag geen miljonair meer zou zijn... en er wel een aantal scholen en kindertehuizen met goed meubilair en voedselbonnen voor 5 jaar uit de grond zijn geschoten)
Om mee naar lowlands te nemen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
heb gister een 6 packje corona een een liter fles Bacardi gehaalt!
Jij begint ook al vroegquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:48 schreef Metro2005 het volgende:
Vodka, bacardi, coronadamn, en dat op de vroege ochtend.
die corona is iig voor deze week zeg maar...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:50 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Om mee naar lowlands te nemen?
Of om vandaag op te zuipen?
mooi gezegt droomquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:49 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Zo vreemd is het niet hoor. Ik hou alleen alles in de gaten
Vroeger kon ik niet alles in de gaten houden. Heb dus ook -3 aan beide ogen gekregen daardoor. You don't need eyes to see, you need vision
Maar door de opleiding accountancy waar ik dus even over de toeren ging en accountancy ging doortrekken heb ik de details weten te waarderen
De kleinste details. En zo wil ik gaan uitbreiden
Je mag wel eens door mijn ogen kijken hoor
Nee dat gaat niet
Maar ik wil dus gaan programmeren, vandaar dat ik me met kauwgum in de mond net voel als die ene van die ene film
Ik denk dat de Nederlandse taal gebruiken op zich al programmeren is. Maar dat weet ik niet zeker.
Heb gewoon zin om "rijk" te worden, en dan een hele andere manier van rijk zijn
Rijk zijn kun je op meer manieren dan alleen met geld. Ik heb een hekel aan geld dus. Geef mij maar de juiste software![]()
Wel een compliment dat Mirage mij een dag wilt zijn
Maar wie weet zul jij ooit ook zien wat ik zie. De detailsMaar ik weet niet. Je moet je open stellen daarvoor. Ik leg dat wel eens uit. Hoe je een boom kunt bekijken dus. Je kunt de hele boom zien of je ziet de bladeren en vervolgens de boom.
Zie je tevens de bladeren van een boom, dan komt de boom naar voren als ware hij op een digitale fotoJe vangt dan alles beter op dus. Je ziet meer daardoor. Het ziet er mooier uit ook op dat moment
true truequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:00 schreef Metro2005 het volgende:
Menthol rokenbeetje hypocriet sight_key
wel bronwater drinken maar intussen wel doorroken
Lowlands duurt nog 2 weekjesquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:06 schreef Sight_key het volgende:
Menthol bevalt me wel beter dan gewone sigaretten, ik adem het minder diep in en het voelt minder zwaar aan. Ik stop nog wel eens met roken.
Philips gaat zijn chip-divisie verkopen. Is dat wel zo verstandig? Omdat het bij economische slechte tijden verlies maakt. Maar je gaat toch niet je chip-divisie verkopen of wel soms? Nah, moeten ze zelf weten natuurlijk. Ik zou dat nooit doen. Dan zou ik die verliezen tijdens slechte tijden accepteren en gewoon wachten op betere tijden. Als ik een eigen bedrijf had zou ik zelden wat verkopen volgens mij. Zeker als je bepaalde zaken zelf ontwikkeld hebt. Ik zou sowieso onderdelen van het bedrijf niet snel verkopen dus. Producten maakt niet uit. Maar zelfs dan nog zou ik liever gratis producten maken![]()
Barra, alvast veel plezier op lowlands
Bacardi vond ik vroeger ook lekker![]()
Och arme zielquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Lowlands duurt nog 2 weekjes
en als ik zondag terug kom van lowlands moet ik maandag in het vliegtuig stappen om naar turkije te vliegen![]()
mijn leven is zooooo zwaar
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Lowlands duurt nog 2 weekjes
en als ik zondag terug kom van lowlands moet ik maandag in het vliegtuig stappen om naar turkije te vliegen![]()
mijn leven is zooooo zwaar
idd eerst nog 2 weekjes hard werkenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:14 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Je hebt een leven als God in Frankrijk
Zo noemen ze dat hier soms wel eens. Als je een goed leven hebt
Plezier ermee
Maar dat kan ik over 2 weken alsnog wensen.
Bevalt het werk ook?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd eerst nog 2 weekjes hard werken
Herkenbaarquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nee.....echt helemaal NIET
bij mij is het vooral het probleem dat ik nu wat anders doe als waar ik voor aangenomen ben....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:28 schreef Sight_key het volgende:
Werken is denk ik nooit echt leuk als je onder een baas moet werken. Maar dan ligt het aan de baas ook. Ik heb meestal moeite met een baas boven me. Dan kan het de leukste baas van de wereld zijn, zodra ik opdrachten moet aannemen en uitvoeren van iemand boven me, dan baal ik van binnen dus.
Dan denk ik altijd van..."Doe het toch lekker zelf".
goeiemorgen Senestaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:27 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Vervelend Nokwanda, ik hoop dat je nog opknapt.
Ik heb Marietje ook niet meer gezien, gaat ze nog wel mee met de meet of is ze nog steeds ziek?
Ik hoop dat ze beter is, ze had zich erop verheugd.
Sight_key, welkom terug, ik heb je al eerder gezien![]()
Wat een gepraat over sterke drank op de vroege ochtend, ik neem nog een senseo![]()
Ah wat vervelend, je had helemaal vrij gevraagd en zoveel zin.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:33 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
goeiemorgen Senesta![]()
ik heb net afgezegd, het gaat nog niet zoals het gaan moet
![]()
Ik heb gisteren wel al de meest idiote dromen over de meet gehad![]()
IK BEN NIET RAARquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:33 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
goeiemorgen Senesta![]()
ik heb net afgezegd, het gaat nog niet zoals het gaan moet
![]()
Ik heb gisteren wel al de meest idiote dromen over de meet gehad![]()
Jij kwam er ook in voor, en Nok en Mirage. Mirage woonde in Zaltbommel boven een soort van heksenwinkeltje, en woonde op een soort van zolderquote:
Dat is klote. Maar dan vragen ze om flexibiliteit dus. Constant moet jij je als werknemer aanpassen aan de eisen van je werkgever, en als je dan als werknemer zelf eens eisen gaat stellen dan is de werkgever helemaal niet flexibel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
bij mij is het vooral het probleem dat ik nu wat anders doe als waar ik voor aangenomen ben....
iets HEEEL anders
Ja, ik baal ook. Beetje wel, in die zin dat ik niet meer overgeef, maar ik heb een kop vol watten en bibberknietjes en nauwelijks gegeten 2 dagen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Ah wat vervelend, je had helemaal vrij gevraagd en zoveel zin.![]()
Al wel iets opgeknapt?
Rood sta je op de bank als je negatief staat, zwart als je positief staat. Maar je betaald je blauwquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:32 schreef senesta het volgende:
Ik drink meestal gewoon water uit de kraan, neem ook vak gewoon gevulde flesjes mee.
Je betaald je blauw is het toch?
Je maakt me wel twijfelen.
Tja kun je inderdaad even beter rustig aan doen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:40 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ja, ik baal ook. Beetje wel, in die zin dat ik niet meer overgeef, maar ik heb een kop vol watten en bibberknietjes en nauwelijks gegeten 2 dagen.
Dus ik ga nu maar es een boterhammetje roosteren.
Komt omdat ik niet wist dat jij ook mee zou gaanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:41 schreef Metro2005 het volgende:
Gelukkig, er wordt niet over mij gedroomd
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:38 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Jij kwam er ook in voor, en Nok en Mirage. Mirage woonde in Zaltbommel boven een soort van heksenwinkeltje, en woonde op een soort van zolder![]()
En ik raakte behekst en kwam in een blanco stripverhaal terecht![]()
HA ha en je mocht meerijden op haar bezem?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:38 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Jij kwam er ook in voor, en Nok en Mirage. Mirage woonde in Zaltbommel boven een soort van heksenwinkeltje, en woonde op een soort van zolder![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:38 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik had een beetje verhoging, en dan krijg ik altijd hele aparte en vooral heel levendige dromenquote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:51 schreef Metro2005 het volgende:
Nou hoera, waar ik dus al bang voor was is net gebeurd. Mijn relatie is over en uit![]()
![]()
gevoel is weg zegt ze. Nou daar doe je het dan maar mee.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
Kut voor je man... waarom?
*knuffel geeft aan Metro*
je bent toch op je werk? Heeft ze je gemaild ofzo dan? Maar wat rot voor je. *geeft knuffel*quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:55 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
gevoel is weg zegt ze. Nou daar doe je het dan maar mee.![]()
Zo inenequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:55 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja zijn net terugquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:57 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Zo inene
Jullie zijn toch samen op vakantie geweest ook ofniet?
de ergste reden.... je kan er helemaal niets aan doen......quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:55 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
msnquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja zijn net terug![]()
En je kwam nogal ineens, al deed ze de laatste tijd wat afstandelijk en had ik al wel heel sterk het gevoel dat er wat was. Dus het kwam onverwachts maar toch ook weer niet helemaal.
Marietje: Msn....
Na ja zeg.. klote man zoiets ... pff. Sterkte hoor.. en bedenk goed, het ligt NIET aan jou ok?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja zijn net terug![]()
En je kwam nogal ineens, al deed ze de laatste tijd wat afstandelijk en had ik al wel heel sterk het gevoel dat er wat was. Dus het kwam onverwachts maar toch ook weer niet helemaal.
Marietje: Msn....
Ja, ze wou wat bespreken met me morgen, iets wat niet over msn kan. Ja dat moet je natuurlijk niet zeggen dan. Dan wil ik weten wat er is ook. Dus zodoende.quote:
Ze was de 2e vrouw in mijn leven waar ik zó stapelgek op was. Het moet zo zijn denk ikquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:04 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Na ja zeg.. klote man zoiets ... pff. Sterkte hoor.. en bedenk goed, het ligt NIET aan jou ok?
Vrouwen ook met hun dubbele agenda's
Nou ja mannen zijn ook niet al te betrouwbaar denk ik hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:07 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ze was de 2e vrouw in mijn leven waar ik zó stapelgek op was. Het moet zo zijn denk ik![]()
Nja, voorlopig even geen vrouwen meer in mijn leven![]()
Jullie hebben mail terugquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
marietje en metro got mail.
quote:
had ruim 7 maanden met d'r. En mannen hoef ik nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:12 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nou ja mannen zijn ook niet al te betrouwbaar denk ik hoor
Had je een lange relatie met haar? Ik heb het gevoel dat ze niet helemaal eerlijk is tegen je eigenlijk nu.. "Ik voel niks meer"
Had ze dat niet eerder kunnen zeggen dan? Is ze verliefd op iemand anders misschien?
Avondje goed doorzakken, ff klote voelen ... en dan weer doorgaan..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:16 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
had ruim 7 maanden met d'r. En mannen hoef ik nietdank je feestelijk.
En tja ik voelde wel dat er wat speelde maar ze had het inderdaad wat eerder kunnen melden ja.
En sight_key, ja ik weet dat er duizenden vissen zijn . Maar er zijn er veel minder tot wie ik me aangetrokken voel.
Ga ik zeker doen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:17 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Avondje goed doorzakken, ff klote voelen ... en dan weer doorgaan..
Als het die bruine is doe ik meequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik zal me fles bacardi wel ff jou kant op jensen!
quote:
nou, 'niet treuren'...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:30 schreef Sight_key het volgende:
Ik heb zijn in wodka-redbull
Metro kom op
Hou de eer aan jezelf en ga niet treuren nu. Dat ze het via internet verteld is al helemaal belachelijk. Of is het niet via internet gegaan?
Wel makkelijke manier natuurlijk, even kort een bericht schrijven. En wie weet past dat ook wel in moderne tijden.
Metro, alles komt goed
Dank je wel Marietje. Jij heel veel beterschapquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:37 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
nou, 'niet treuren'...
het is natuurlijk niet zo raar dat een mens zoiets ff verwerken moet en daarbij mag best getreurd worden, dat hoort erbij hoor
@ Metro: heel veel sterkte ermee [afbeelding]
Ik ben eerder voorstander dat je meteen de boel oppakt. Treuren vind ik echt iets waar je niets aan hebt. Daarom zeg ik van, hou de eer aan jezelf en ga op zoek naar een nieuwe vrouw. Heb je veel meer aan ook.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:37 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
nou, 'niet treuren'...
het is natuurlijk niet zo raar dat een mens zoiets ff verwerken moet en daarbij mag best getreurd worden, dat hoort erbij hoor
Nja op stelten zettenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:39 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Ik ben eerder voorstander dat je meteen de boel oppakt. Treuren vind ik echt iets waar je niets aan hebt. Daarom zeg ik van, hou de eer aan jezelf en ga op zoek naar een nieuwe vrouw. Heb je veel meer aan ook.
Maar metro gaat de boel op stelten zetten dusEcht treuren is niet zijn bedoeling volgens mij.
Zo werkt het voor jou misschien, maar dat hoeft niet voor iedereen te gelden natuurlijkquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:39 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Ik ben eerder voorstander dat je meteen de boel oppakt. Treuren vind ik echt iets waar je niets aan hebt. Daarom zeg ik van, hou de eer aan jezelf en ga op zoek naar een nieuwe vrouw. Heb je veel meer aan ook.
Maar metro gaat de boel op stelten zetten dusEcht treuren is niet zijn bedoeling volgens mij.
Tis zeker kut. Maar goed, wat moet je doen nu? Gewoon doorgaan is toch altijd de beste manier. Uiteindelijk gaat het altijd om het doorgaan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:42 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nja op stelten zettenff peuk en bier. Daarna gewoon weer verder gaan met leven. Tis gewoon kut maarja, het gevoel dat ik er niks aan kan doen is wellicht ook wel iets dat het wat 'makkelijker' maakt.
En ik heb intussen geleerd dat er ergere dingen in het leven zijn. Desalniettemin is het zwaar kut maarja.
Ik hou niet zo van stilstandquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:43 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Zo werkt het voor jou misschien, maar dat hoeft niet voor iedereen te gelden natuurlijk![]()
En imo is het een heel natuurlijk iets dat een mens treurt bij dit soort dingen, ik vind daar ook niks mis mee. Hoort bij het proces van verwerken. Een mens mag best even stilstaan bij zijn/haar verdriet.
ik waarschuw je alvast... ik heb vriendin 5.0 en dit zijn niet compatible metquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:44 schreef Metro2005 het volgende:
Ik wil vriendin versie 5.0 graag.
Bier 0,5 geeft niet, ik heb al bier 0,6 en feest 4.01 gebruik ik toch nooit.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik waarschuw je alvast... ik heb vriendin 5.0 en dit zijn niet compatible met
bier 0.5 en ook niet met feest 4.01
maar ze zijn wel compatible met:
pijpen 2.xx
en
sex 1.0
Gewoon alle honden een update gevenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:58 schreef senesta het volgende:
Honden kunnen ook praten, alleen primitiever dan wij.
Ze praten voornamelijk met hun lichaam, mensen doen dat ook, alleen letten we daar niet zo meer op.
Johnny fivequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:21 schreef Sight_key het volgende:
Hoe heet die robot ook alweer???
Ben even de naam kwijt. Film heb ik wel gezien lang geleden. Moet mijn broer eens vragen of hij die film wilt zoeken voor mij.
Johnny five is een coole naam voor een robotquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Johnny fivefilm heet short circuit
Dankjequote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:51 schreef Sight_key het volgende:
Alles komt goed
De gedachte dat dit 1 huis gaat worden
Niet meer 2 onder 1 kap. 1 onder 1 kap.
Alles open breken.
Dat is ook de enige manierquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
droompje gelukkig blijf jij altijd positief
Ja Droom, ik ook. Kun je ze ook aaien?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kan je een keertje een foto maken van je koi karpers
?wil ze wel eens graag zien
veel plezier met bowlenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:11 schreef Sight_key het volgende:
Dacht dat het vleermuizen stront was, moet dat eens navragen. Gedroogde korrels guana volgens mij. Geen natte stront dus
Thanks metro
Nu weg
Computer mag even gaan slapen doen
En ik ga weg. Andere omgeving en activiteiten
ey who needs women anyway.......quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:16 schreef Metro2005 het volgende:
ik begin nu pas een beetje te beseffen dat ik geen vriendin meer heb geloof ik
damn
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ey who needs women anyway.......
daar hebben ze stomerij .. diepvriesmaaltijden en ... www.fleshlight.com voor uitgevonden!
Tja gevoelens kun je niet dwingen, hoe kut soms ook.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:16 schreef Metro2005 het volgende:
ik begin nu pas een beetje te beseffen dat ik geen vriendin meer heb geloof ik
damn
Barraquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daar hebben ze stomerij .. diepvriesmaaltijden en ... www.fleshlight.com voor uitgevonden!
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:31 schreef Mirage het volgende:
hé wat leuk !
je kan ook je vrienden uitnodigen !
[afbeelding]
aanbieding voor sociale rukkers
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:31 schreef Mirage het volgende:
hé wat leuk !
je kan ook je vrienden uitnodigen !
[afbeelding]
aanbieding voor sociale rukkers
good for you!quote:
Geen idee nog, vind het jammer dat de meet niet doorgegaan is , dat was een mooie afleiding.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:51 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
good for you!
Ga je nog iets doen vanavond om jezelf een beetje af te leiden?
bier is altijd goed in crisissituatiesquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Geen idee nog, vind het jammer dat de meet niet doorgegaan is , dat was een mooie afleiding.
Denk dat ik ga internetten en bier ga drinken ofzo
OKquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:02 schreef Metro2005 het volgende:
Ik heb nog nooit een joint op![]()
Nja ik ga nu naar huis. Wellicht tot vanavond
Mwoh, als ik me kut voel is het laatste wat ik moet doen gaan zuipen of andere drugs gebruiken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:00 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
bier is altijd goed in crisissituaties![]()
En als je er nou ook nog een joint bijhaalt en daar een haaltje van neemt nadat je al wat bier hebt genuttigd, lig je gelijk in een comaHoef je iig niet wakker te liggen
![]()
**Geeft Metro een ontzettende grote knuffel**quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:22 schreef Metro2005 het volgende:
Ik dacht dat het vandaag wel ging met me maar ik alles kwam net ineens naar bovenik zit hier gewoon jankend achter de pc. Klote dag, klote alles
![]()
![]()
Heb bier en sigaretten gehaald, ben het helemaal spuugzat dat alles altijd maar tegen zit
Hoop dat ik me morgen wat beter voel
it will be alright mate...it just takes a lot of time and beerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:22 schreef Metro2005 het volgende:
Ik dacht dat het vandaag wel ging met me maar ik alles kwam net ineens naar bovenik zit hier gewoon jankend achter de pc. Klote dag, klote alles
![]()
![]()
Heb bier en sigaretten gehaald, ben het helemaal spuugzat dat alles altijd maar tegen zit
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:00 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
bier is altijd goed in crisissituaties![]()
En als je er nou ook nog een joint bijhaalt en daar een haaltje van neemt nadat je al wat bier hebt genuttigd, lig je gelijk in een comaHoef je iig niet wakker te liggen
![]()
* Atuniel drinkt een biertje met je mee.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:22 schreef Metro2005 het volgende:
![]()
![]()
lieve Metro, ik weet echt hoe je je voelt. Niet dat ik me nu zo voel, maar ' I've been there'.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:20 schreef Metro2005 het volgende:
dit wordt echt niks vanavondik blijf maar janken. gvd alsof alle emoties van alles ineens tegelijk losgelaten worden. ga vanavond heeeeeeeel vroeg naar bed denk ik
Liefdesverdriet is KUT
En ik word juist niet snel verliefd op iemand, maar als ik het ben is het ook enorm hevig.
En dus ook heftige reactie als het uit gaat.
Ik Annie Lennoxquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Barra is in Hiphop stemming... dus heb albums van Opgezwolle aan staan
Ik ken het verschijnsel, als ik me rot voel en iemand vraagt of het wel gaat, juist dan moet ik jankenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:00 schreef Metro2005 het volgende:
Iedereen echt enorm bedankt voor de steun. Al brengen jullie lieve woorden ook weer de nodige emoties met zich mee natuurlijk. Ik hoop dat het morgen een mooiere dag is dan vandaag.
Al zal het verdriet nog wel even blijven. Vooral omdat het niet de 1e keer is dat het (op een pijnlijke manier) verkeerd gaat.
Ik ga zo lekker muziek luisteren en even weg dromen bij de muziek. Ik laat vanavond mijn emoties maar de vrije loop denk ik.
Lillith ook enorm bedankt voor het hart onder de riem![]()
Is toch niet raarquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:11 schreef Metro2005 het volgende:
Doe ik
Wel raar, normaal ben ik helemaal niet zo snel emotioneel juist. Heel veel dingen doen me weinig. Maar als het gaat om het mensen om wie ik geef komt het dubbel zo hard lijkt het wel.
Heb nu muziek aangezet. Soundtracks van The fast and the furious Tokyo drift.
Lekkere muziek
Ik snap niet al te veel van je verhaal. Ben je wezen bowlen? Snap ik het dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:31 schreef Sight_key het volgende:
Ik ben te moe
Ik heb cijfers liggen analyseren de hele tijd en gegooid. Baan 5 in centrum stardust. Ik kegel alle sterren om tot stof
55 vaker gegooid.
Dat bowlen heeft ook een diepere betekenis
This means something this is important
55 als tussenstanden dus. Mijn hoogste score was 100. En dat is niet slecht voor een eerste keer. Moet het onder de knie krijgen
Leuke tijd gehad
Heb geen zin om het nu uit te leggen. Als je het niet snapt dan snap je het niet. Ik vertel het dus 1 keer, snap je het niet, dan snap je het misschien later.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:32 schreef Stompey het volgende:
[..]
Ik snap niet al te veel van je verhaal. Ben je wezen bowlen? Snap ik het dan?
Sight_key / dromenvanger is wezen bowlen jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:32 schreef Stompey het volgende:
[..]
Ik snap niet al te veel van je verhaal. Ben je wezen bowlen? Snap ik het dan?
Meestal als ik echt verdrietig ben zoek ik eerst muziek die mijn gevoel benadrukt, pas als ik het gevoel doorleeft heb is er plaats voor wat anders.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:25 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik heb nu 'Don't let it bring you down' van Annie opstaan. Een van mijn favoriete nummers, zulke mooie muziek en tekst![]()
Dat nummer luister ik vaak als ik me niet zo happy voel.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:37 schreef Stompey het volgende:
Lijkt wel alsof je geblowed hebt. Is niet goed voor je hoor!
Lekker fanatiek gegooid?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:36 schreef Sight_key het volgende:
Metro
Het was zeker leuk
Man, er zit overal een betekenis achter, overal ter wereld gaat dat nu en ging dat altijd al. Ooit gaat het echt de lucht in allemaal. Dan worden we allemaal gelanceerd.
Stardust heet het centrum dus. Overal sterren en planeten bij waar de kegels staan. En dan probeer ik constant een strike te gooien dus
Maar dat komt nog wel een keer. Ik ga ooit 300 gooien. Vandaag 100 als mijlpaal en straks 200 en daarna 300.
Gewoon een kwestie van goed opletten en focus en concentratie. En voordat je gooit moet je stilte creeeren
Maar goed. Ik ga even de duivels op de drum luisteren nu
Tis geweldig
Er valt zoveel te krakenEn te maken
nou nou, niet gelijk weglopenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:42 schreef Stompey het volgende:
Ik dacht dat het hier gezellig was. Nou heb ik me mooi in vergist.
En Sight_key, heb je wel eens van anti-reclame gehoord? Sarcasme? Daarom is dat mijn avatar.
Nee, ik loop ook niet weg. VInd het alleen niet zo leuk om meteen afgezeken te worden terwijl hier gisteren nog mensen mij welkom heetten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
nou nou, niet gelijk weglopenje moet gewoon even een tijdje meelezen om iedereen gewoon even te leren kennen denk ik
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
nou nou, niet gelijk weglopenje moet gewoon even een tijdje meelezen om iedereen gewoon even te leren kennen denk ik
Familie inderdaad. Vader en broer. Mijn vader is fanatiek en gooit al aardig goed. En nog een jongen die bij tweakers advies heeft gegevenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Lekker fanatiek gegooid?
Ik hoop dat je morgen geen spierpijn hebt![]()
Was je met familie wezen bowlen?
Als jij niet begon te zeuren over dat blowen en nog meer, had jij geen gezeik gehad. What comes around goes around.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:44 schreef Stompey het volgende:
[..]
Nee, ik loop ook niet weg. VInd het alleen niet zo leuk om meteen afgezeken te worden terwijl hier gisteren nog mensen mij welkom heetten.
Sight key schrijft gewoon alles wat in hem opkomt van hem af hier. Je moet eigenlijk een flink deel van zijn postst gelezen hebben wil je enigszins begrijpen waar hij het allemaal over heeft. Er lijkt soms geen logica achter te zitten maar als je hem wat beter leert kennen en zijn postst vaker leest zit er meer achter dan je soms denktquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:44 schreef Stompey het volgende:
[..]
Nee, ik loop ook niet weg. VInd het alleen niet zo leuk om meteen afgezeken te worden terwijl hier gisteren nog mensen mij welkom heetten.
Ik vond het een grappige woordspeling op bowlen. Bowlen Blowen snap je?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:53 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Als jij niet begon te zeuren over dat blowen en nog meer, had jij geen gezeik gehad. What comes around goes around.
Over die icoon. Nah, moet je zelf weten. Ik vind het geen gezicht. Toch stoort die icoon me. Zoals die hele Jody Bernal me stoort. Zo heb je wel meer stoor-zenders erin zitten. Stoor-zenders die mij vanaf het begin hebben gestoord. En dan vragen sommigen zich af waarom ik gestoord ben geraakt. Ik ben gestoord geraakt door alle stoorzenders. Zowel hier als hierbuiten. Ook zwarte gaten misschien. Zoveel stoorzenders ook.
Vind ik ietwat vroeg eigenlijkquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:14 schreef Sight_key het volgende:
Alles gaat eraan, en dan is de droom compleet.
Misschien is 2012 een mooie datum
Kom, komquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:07 schreef Stompey het volgende:
Ik ben hier weg ook trouwens.
Het is helemaal niet gezellig hier.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:16 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
SK is een van die mensen, soms moeilijk te volgen maar iemand die het echt niet kwaad bedoelt hoor![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:12 schreef Sight_key het volgende:
En tegen jullie doe ik niet zo. Genoeg nieuwelingen die binnen vallen op een hele andere manier. Deze user was gewoon irritant. En had een irritante icoon. En irritante onder-titel en sig.
Een ding hier in TRU is zeker; trek niet alles in het persoonlijke, soms worden er gewoon dingen gezegd wat voort vloeit uit eerder die dag gemaakte opmerkingen.quote:
Wist je dat wij (demo teamrolstoeldansen) jouw "icoon" met zijn hitnummer jaren als opening gebruikt hebbenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:32 schreef Stompey het volgende:
Als Sight-Key nou eens een mooie icoon voor me aanwijst wil ik die best nemen. Verander ik ook mijn onderschriftje naar iets leuks.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Meestal als ik echt verdrietig ben zoek ik eerst muziek die mijn gevoel benadrukt, pas als ik het gevoel doorleeft heb is er plaats voor wat anders.
Toen mijn vader overleed was het wel extreem, toen heb ik dagen dat nummer van evenescence, my immortal heet dat nummer, ik was zooo boos, ik kon echt meeschreeuwen.
En dan steeds hetzelfde nummer.
Ach iedereen zijn eigen ding maar ik denk niet dat ik zonder muziek zou kunnen op die momenten![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:44 schreef Stompey het volgende:
[..]
Jawel hoor...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:47 schreef draculettetje het volgende:
gaat ut goe zoessie??
nee... Nie weg gaan... volgens mij gaan we zo allemaal een potje janken...quote:
ben niet weg babe. Mailen staat je ook vrijquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:53 schreef vamperotica het volgende:
[..]
nee... Nie weg gaan... volgens mij gaan we zo allemaal een potje janken...
Ieder met zn eigen gedachtes bij zijn/haar eigen verdriet....
Weet ik, lieverd...Dat aanbod vergeet ik niet hoor!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ben niet weg babe. Mailen staat je ook vrij
psssst kom je bij msn.....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ben niet weg babe. Mailen staat je ook vrij
Ook mooi ja!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:12 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Of "Leef als een zigeuner" ............inderdaad janken, de wijze woorden van mijn vader...............
Nooit je roots ontkennen...........
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:20 schreef Lilith-Wicca het volgende:
**Blijft op dit moment janken **
En dan vind ik muziek heerlijkquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:26 schreef vamperotica het volgende:
Eigenlijk wil ik veel meer zeggen als dat, maar de woorden willen niet
Kun je van pegasus geen mooi plaatje vinden op google?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:44 schreef Stompey het volgende:
Zo is het misschien wel beter. Ik vind het ook niet leuk als mensen zich aan me ergeren, ook al bedoel ik het sarcastisch dat plaatje van Bernal.
Pegasus is mijn favoriete mythische figuur.
nee hoor.. Niets gemist volgens mij... Gewoon een gevoel naar Lilith toe....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:41 schreef senesta het volgende:
[..]
En dan vind ik muziek heerlijk![]()
Heb ik iets gemist gister of is dit buiten fok!?
Maar voor iedereen die hem kan gebruiken![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:20 schreef Lilith-Wicca het volgende:
**Blijft op dit moment janken **
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:00 schreef Lilith-Wicca het volgende:
**Heel lief, dank je wel**
Er zijn van die momenten dat je jezelf even moet laten gaan he, ook op Fok!
Is ook niet nodigquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:38 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Dat nummer dook ook steeds op als Zoessie en ik het "nodig hadden'
Kan het nu niet goed uitleggen geloof ik...
jaaaaa, ik dacht dat je ook weg was gegaan dus ben ik maar gaan pitten.quote:
Nee.... maar ach.... als je je ziek voelt is slapen meestal niet een van de dingen die geweldig gaan. Maar ik voel me nu toch wel redelijk, hoewel wat koortsig. Maar niets ernstigs en niet zo misselijk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 07:40 schreef draculettetje het volgende:
mogguh
klinkt niet echt als een super nacht..... en dan al zo vroeg aanwezig zijn.....
van zo'n nacht knap je dus ook niet echt op neem ik aan![]()
Ik kan moeilijk boos zijn op iemand die d'r gevoel kwijt is (geraakt). Daar doe je weinig aan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:13 schreef Sight_key het volgende:
Waarom heb je dan liefdes-verdriet
Ze heeft je toch gedumpt of nietJe zou eigenlijk boos moeten zijn.
Bedoel ik niets mee dus, ik vertel alleen dat ze je heeft laten vallen. Je kunt beter kwaad worden dan haar missen.
Inderdaad is dat zo wat je zegt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk boos zijn op iemand die d'r gevoel kwijt is (geraakt). Daar doe je weinig aan.
Mja het missen zal uiteindelijk wel minder worden. Ga vandaag gewoon leuke dingen doen om afleiding te hebben.
En internet exploder is inderdaad een beetje jammer dat je dat niet kunt verwijderen. Ik gebruik veel liever mozila.
En vervelende dingen doen is vervelendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |