Toen stopte ik met lezenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:34 schreef EsPe het volgende:
Dit is werkelijk niet te geloven.
Door gebrek aan personeel op onze afdeling krijgen we de ene na de andere domme uitzendkracht.
Ben ik het niet helemaal met je eens. Ik heb inmiddels al tien jaar lang een vast contract maar voor die tijd werkte ik ook gewoon via het uitzendbureau. En dat ging zo goed dat ik dus m'n vast contract kreeg. Het zijn écht niet allemaal slampampers al moet ik toegeven dat die er wél tussenzitten. En die zitten meestal in de categorie die TS beschrijft. Een jaar of 17/18, geen zin meer in school móeten werken van pa en ma en dan om de haverklap ziek, zwak of misselijk. Wel jammer, ze geven de hele uitzendbranche zo een slechte naam.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:45 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Goeie mensen hebben geen uitzendbureau nodig om aan werk te komen.
Een werkgever die zijn personeel betrekt via een uzb krijgt dus kneuzen.
Dan ben ik blijkbaar een uitzondering.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:45 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Goeie mensen hebben geen uitzendbureau nodig om aan werk te komen.
Een werkgever die zijn personeel betrekt via een uzb krijgt dus kneuzen.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:49 schreef EsPe het volgende:
Ik heb als uitzendkracht voor NIKS staan overwerken hier.
Ja, dat klopt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:52 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Jou hebben ze flink uitgezogen!!!!
Ik werk er nog omdat ik geen problemen met het werk heb, en er buiten domme uitzendkrachten ook normale mensen werken waar ik goed mee om kan gaan.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:35 schreef Metal_Mart het volgende:
Waarom werk je er nog? Je ziet dat 2 debieltjes die niks doen er ook mogen blijven werken (zij het tijdelijk). Voel je je op dat moment dan geen ontzettende loser dat je hetzelfde werk moet doen als zulke figuren?
Overigens snap ik het nut van de afspraakje-met-een-meisje-passage niet. Hoe oud ben jezelf? 18?
Ben ik nu een loser en een homo omdat ik m'n werk goed doe?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:38 schreef Sturmvogel het volgende:
Het is een ontzettende loser die 3 maanden lang elke dag een half uur lang z'n net zo kansloze collega's heeft zitten zuigen en nou gaat ie klagen dat die 2 onrijpe jongetjes niet aan zijn vieze spelletjes mee willen doen.
Homo.![]()
Harde woorden voor iemand die zelf uitzendkracht is geweest, wees blij dat ze zulke mensen zo kunnen uittesten anders had je er misschien ook niet gewerkt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:26 schreef EsPe het volgende:
[..]
Ik werk er nog omdat ik geen problemen met het werk heb, en er buiten domme uitzendkrachten ook normale mensen werken waar ik goed mee om kan gaan.
Het betaalt ook niet slecht voor zulk werk, en ik heb geen zin om ander werk te zoeken.
Dat er nu 2 van die knuppels rondlopen maakt het werk voor mij ook niet minder, ik zou alleen willen dat ze eens stoppen met die uitzendkrachten en gewoon vaste mensen in dienst nemen.
Een reactie zonder ironie of bijbedoelingen?\ ontroerendquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:36 schreef Croupouque het volgende:
Hopelijk maakt je afspraakje alles weer goed.
Blijkbaar vind jij het normaal dat als je iets te klagen hebt dat je er dan niks aan probeert te doen. Ga nou gewoon regelen dat die jochies buiten getrapt worden, dan ben jij van dat gedoe af en zijn wij van je gezeur af. Doe niet zo moeilijk, Iedereen blij.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:31 schreef EsPe het volgende:
Gooi dit eigenlijk maar dicht of zo.
Ik wilde alleen even mijn frustratie uiten over twee 17 uitzendkrachten waar ik behoorlijk moe van word.
Blijkbaar vinden veel mensen het nog normaal ook dat je als uitzendkracht geen inzet hoeft te tonen omdat je toch voor een schijt loontje werkt.
Aan ongemotiveerde collega's heb ik alleen niks, en verder heb ik geen zin in zo'n discussie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |