abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40457968
Dit is werkelijk niet te geloven.
Door gebrek aan personeel op onze afdeling krijgen we de ene na de andere domme uitzendkracht.
De 2 die we nu hebben rondlopen slaan echter alles!
2 van die achterlijke 17 jarige snotjochies die denken dat ze helemaal de shit zijn. Motivatie, discipline, wat de neuk is dat?
Dit werk is écht niet moeilijk, maar als je het na een week nog niet door hebt is er echt iets mis met je.
Ze zijn niet vooruit te branden. Een van die idioten kruipt zowat over de afdeling, de luiheid druipt gewoon van die gast af.
Als ie eindelijk spullen bij elkaar heeft gepakt om een pc in elkaar te zetten zucht ie eerst even, kijkt wat bedenkelijk om zich heen en gaat dan nog maar even een praatje maken met z'n collega uitzend debiel.
Wie er wat van zegt kan of wat gemompel of een grote bek verwachten.
Van de week heb ik een van die 2 letterlijk de huid vol gescholden. Ik scheld mensen niet snel uit, maar het kwam nu echt m'n strot uit.
Je wil niet geloven hoe lui die gasten zijn.

Als of dat niet genoeg was moesten ze gister toevallig 5 minuten na elkaar weg met een of ander dom excuus. Beetje vreemd aangezien het vriendjes van elkaar zijn en net na elkaar weg gaan.
Vandaag het zelfde. Nou was het gister niet erg, maar vandaag kon ik met 3 collega's gaan overwerken omdat die knuppels er weer samen vandoor gingen. Net op de dag dat ik een afspraakje heb met een meid, waar ik nu dus te laat voor ben terwijl ik ook nog m'n kamer had moeten opruimen.

ja, hier had ik wel tijd voor, het moest me toch even van het hart.

Oftewel; sterf, idioten.
Morgen zijn ze als het goed is voor het laatst, en als dat niet zo is zorg ik des noods zelf wel dat ze niet meer terug komen.
pi_40458045
Hopelijk maakt je afspraakje alles weer goed.
pi_40458154
wheheehehee hoe actief zou jij zijn voor 4 euro per uur? precies, verplaats je eens in hun schoenen.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_40458156
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 18:34 schreef EsPe het volgende:
Dit is werkelijk niet te geloven.
Door gebrek aan personeel op onze afdeling krijgen we de ene na de andere domme uitzendkracht.
Toen stopte ik met lezen
Als ik 17 jaar zou zijn en net ¤3 brutto zou verdienen zou ik ook niet bij zo'n leip willen werken.
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  donderdag 3 augustus 2006 @ 18:45:18 #5
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_40458261
Goeie mensen hebben geen uitzendbureau nodig om aan werk te komen.
Een werkgever die zijn personeel betrekt via een uzb krijgt dus kneuzen.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  donderdag 3 augustus 2006 @ 18:47:19 #6
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_40458309
Het feit dat die goede mensen niet spontaan bij jullie komen solliciteren zegt natuurlijk ook wel wat over je bedrijf hè
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_40458367
Ik ben bij dit bedrijf ook 3 maanden uitzendkracht geweest voor een stuk minder geld dan ik nu verdien.
Na die 3 maanden heb ik wel een contract gekregen, omdat ik mijn werk goed deed.
Het is toch normaal dat je gewoon je werk doet? Al krijg je dan het minimum jeugdloon. Iets meer zelfs als je via een uitzendbureau werkt.
Deze 2 knuppels zijn lui en hebben blijkbaar een hekel aan werken. Het is ook niet zo dat het moeilijk werk is en dat wij zulke nare collega's zijn.

Als je te beroerd bent om een beetje inzet te tonen kom dan gewoon helemaal niet.
Ik heb als uitzendkracht voor NIKS staan overwerken hier. Mij hoor je toch ook niet zeiken.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 18:50:04 #8
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_40458392
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 18:45 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ben ik het niet helemaal met je eens. Ik heb inmiddels al tien jaar lang een vast contract maar voor die tijd werkte ik ook gewoon via het uitzendbureau. En dat ging zo goed dat ik dus m'n vast contract kreeg. Het zijn écht niet allemaal slampampers al moet ik toegeven dat die er wél tussenzitten. En die zitten meestal in de categorie die TS beschrijft. Een jaar of 17/18, geen zin meer in school móeten werken van pa en ma en dan om de haverklap ziek, zwak of misselijk. Wel jammer, ze geven de hele uitzendbranche zo een slechte naam.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_40458444
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 18:45 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Dan ben ik blijkbaar een uitzondering.
Het interesseert me ook niet of ik via een uitendbureau of onder contract werk, als het maar geld oplevert.
We hebben nog 2 uitzendkrachten die wél gewoon hun best doen en niet voor 5 uur weg gaan zodat de rest moet overwerken.

Morgen is gelukkig de laatste dag, en het zou me verbazen als ze de volle 8 uur vol maken want ik pik die schijt-aan-alles mentaliteit nu niet meer.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 18:52:11 #10
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_40458450
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 18:49 schreef EsPe het volgende:
Ik heb als uitzendkracht voor NIKS staan overwerken hier.
Jou hebben ze flink uitgezogen!!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_40458530
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 18:52 schreef Takkembah het volgende:

[..]

Jou hebben ze flink uitgezogen!!!!
Ja, dat klopt.
Ik was daar ook absoluut niet blij mee, maar ik wilde na die 3 maanden wel een contract dus ben ik zo aardig geweest om over te werken.
Het ging dan hooguit om een half uur per keer maar het werd wel gewaardeerd door mijn collega's.
Overigens hoefde ik niet aangezien uitzendkrachten hier niet worden betaald voor overwerk.
Als je wil mag het, en dat wordt op prijs gesteld. door collega's in elk geval, de baas zal het zijn reet roesten maar dat interesseert me niet.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 18:56:27 #12
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_40458551
Ach je hebt je contract nu

Maar het lijkt me duidelijk dat die ventjes een andere motivatie hebben
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_40458586
Dit is nou niet het meest leuke bedrijf om voor te werken, maar werken moet je hoe dan ook wel. Als je gewoon laat zien dat je bereid bent om te werken heb je daar alleen maar profijt van.
Ik heb m'n contract ook gehad omdat ik goed werk aflever, en als je even langs de ongeorganiseerde klote zooi binnen dit bedrijf kijkt is het echt niet zo erg.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 19:27:57 #14
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_40459433
Wat een ontzettende onzin. Als je kut uitzendkrachten hebt die hun werk niet of niet goed doen ga je toch gewoon effe naar je baas toe. 1 telefoontje en de volgende dag staan er 2 andere uitzendkrachten die PC's in elkaar te schroeven. Niet moeilijk doen, gewoon ff naar je baas toe en probleem opgelost. Tjemig.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_40459621
Waarom werk je er nog? Je ziet dat 2 debieltjes die niks doen er ook mogen blijven werken (zij het tijdelijk). Voel je je op dat moment dan geen ontzettende loser dat je hetzelfde werk moet doen als zulke figuren?

Overigens snap ik het nut van de afspraakje-met-een-meisje-passage niet. Hoe oud ben jezelf? 18?
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_40459739
Het is een ontzettende loser die 3 maanden lang elke dag een half uur lang z'n net zo kansloze collega's heeft zitten zuigen en nou gaat ie klagen dat die 2 onrijpe jongetjes niet aan zijn vieze spelletjes mee willen doen.

Homo.
pi_40461048
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 19:35 schreef Metal_Mart het volgende:
Waarom werk je er nog? Je ziet dat 2 debieltjes die niks doen er ook mogen blijven werken (zij het tijdelijk). Voel je je op dat moment dan geen ontzettende loser dat je hetzelfde werk moet doen als zulke figuren?

Overigens snap ik het nut van de afspraakje-met-een-meisje-passage niet. Hoe oud ben jezelf? 18?
Ik werk er nog omdat ik geen problemen met het werk heb, en er buiten domme uitzendkrachten ook normale mensen werken waar ik goed mee om kan gaan.
Het betaalt ook niet slecht voor zulk werk, en ik heb geen zin om ander werk te zoeken.
Dat er nu 2 van die knuppels rondlopen maakt het werk voor mij ook niet minder, ik zou alleen willen dat ze eens stoppen met die uitzendkrachten en gewoon vaste mensen in dienst nemen.
pi_40461093
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 19:38 schreef Sturmvogel het volgende:
Het is een ontzettende loser die 3 maanden lang elke dag een half uur lang z'n net zo kansloze collega's heeft zitten zuigen en nou gaat ie klagen dat die 2 onrijpe jongetjes niet aan zijn vieze spelletjes mee willen doen.

Homo.
Ben ik nu een loser en een homo omdat ik m'n werk goed doe?
Dat heeft niets met zuigen bij m'n collega's te maken. Waar ik vandaan kom is het de gewoonste zaak van de wereld dat je inzet toont op je werk.
Misschien werkt dat bij jou net even anders of zo.
En vieze spelletjes? Leg eens uit dan?
pi_40461169
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 20:26 schreef EsPe het volgende:

[..]

Ik werk er nog omdat ik geen problemen met het werk heb, en er buiten domme uitzendkrachten ook normale mensen werken waar ik goed mee om kan gaan.
Het betaalt ook niet slecht voor zulk werk, en ik heb geen zin om ander werk te zoeken.
Dat er nu 2 van die knuppels rondlopen maakt het werk voor mij ook niet minder, ik zou alleen willen dat ze eens stoppen met die uitzendkrachten en gewoon vaste mensen in dienst nemen.
Harde woorden voor iemand die zelf uitzendkracht is geweest, wees blij dat ze zulke mensen zo kunnen uittesten anders had je er misschien ook niet gewerkt.
pi_40461181
Gooi dit eigenlijk maar dicht of zo.
Ik wilde alleen even mijn frustratie uiten over twee 17 uitzendkrachten waar ik behoorlijk moe van word.
Blijkbaar vinden veel mensen het nog normaal ook dat je als uitzendkracht geen inzet hoeft te tonen omdat je toch voor een schijt loontje werkt.
Aan ongemotiveerde collega's heb ik alleen niks, en verder heb ik geen zin in zo'n discussie.
pi_40462140
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 18:36 schreef Croupouque het volgende:
Hopelijk maakt je afspraakje alles weer goed.
Een reactie zonder ironie of bijbedoelingen?\ ontroerend
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
  donderdag 3 augustus 2006 @ 21:22:23 #22
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_40462704
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 20:31 schreef EsPe het volgende:
Gooi dit eigenlijk maar dicht of zo.
Ik wilde alleen even mijn frustratie uiten over twee 17 uitzendkrachten waar ik behoorlijk moe van word.
Blijkbaar vinden veel mensen het nog normaal ook dat je als uitzendkracht geen inzet hoeft te tonen omdat je toch voor een schijt loontje werkt.
Aan ongemotiveerde collega's heb ik alleen niks, en verder heb ik geen zin in zo'n discussie.
Blijkbaar vind jij het normaal dat als je iets te klagen hebt dat je er dan niks aan probeert te doen. Ga nou gewoon regelen dat die jochies buiten getrapt worden, dan ben jij van dat gedoe af en zijn wij van je gezeur af. Doe niet zo moeilijk, Iedereen blij.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_40462870
Hmm. jouw verhaal komt me bekent voor. Je werkt toch niet bij de assemblage van "de betere computer winkel" in Almere ??

Ja dit is een kloon, er staat hier op Fok te veel inside info over mij
Ikke ben een kloon
pi_40464330
Jep, je bent dus toch wie ik dacht. De groeten uit 't magazijn, waar we deze week twee partimers eruit hebben gewerkt
Ikke ben een kloon
  donderdag 3 augustus 2006 @ 22:25:45 #25
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_40464486
Ongemotiveerde debielen die niks willen doen verschrikkelijk.

Ga dan met je harde klopperd thuis achter de pc zitten jong vuillak !
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')