Ik snap het ff niet meerquote:Dat is bij de gerenommeerde Engine of the Year Award nog nooit vertoond: voor de tweede maal in successie is de 5.0 liter V10 motor van de BMW M5 en M6 door de circa zestig man sterke vakjury uit 24 verschillende landen uitverkoren tot beste motor ter wereld. Bovendien werd de hoogtoerenmachine nog eens als beste high performance motor en als beste motor in de klasse boven 4.0 liter cilinderinhoud onderscheiden. In de klasse van 2.5 tot 3.0 liter won de twin turbo diesel van de BMW 535d ook voor de tweede maal en in de klasse 3.0 tot 4.0 liter won de 3.2 liter 6 cilinder van de BMW M3 en de Z4 M coupe/roadster voor maarliefst de zesde maal op rij. hiermee hebben ze 5 van de 12 te halen prijzen voor 2006 in de wacht gesleept.
Whehehe, die is leukquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:14 schreef stifmeister18 het volgende:
Zoiets is er in het verleden ook al is geweest: [afbeelding]![]()
whehe.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:14 schreef stifmeister18 het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:14 schreef stifmeister18 het volgende:
Ja dat vat ik dus ook ff niet!?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:12 schreef MrX1982 het volgende:
Stoere reclames alleen die van Subaru is merkwaardig. Er zijn dus twee best engines of the year.
De Subaru heeft de prijs gewonnen in de categorie 2 liter - 2.5 liter en BMW de overall titel.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:30 schreef kooba het volgende:
Ja dat vat ik dus ook ff niet!?
Iemand die hier meer duidelijkheid over kan verschaffen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |