Dat kan wel degelijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:10 schreef Veletta het volgende:
Je word geboren als homo/lesbienne/bisexueel, dus je kan niet zomaar opeens hetero worden.
@#$@#$%@#$%$ ik wordt oud, in mijn tijd konden jullie nog niet eens le-zen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:13 schreef Vinno het volgende:
Ik vroeg me af waarom je die bladen uberhaupt leest, maar ik zie het al :
Geboortedatum: 1991-05-24
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:15 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
@#$@#$%@#$%$ ik wordt oud, in mijn tijd konden jullie nog niet eens le-zen.
Niet dat het er in de tussentijd veel beter op is geworden, maar als ik zie dat die kinderkes hier ook posten voel ik me zo O-U-D![]()
Dit klinkt als een eigen topic in KLB..
vind je het gek.quote:Geboortedatum: 0000-00-00
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:26 schreef AntonDingeman het volgende:
lieve fancy, ik heb me laatst bevredigd met de lijmtube, maar toen ik hem er uit probeerde te halen, kreeg ik alleen het dopje terug. Moet ik nu naar de dokter, want dat durf ik niet
Komt omdat ik zelf geen sletterige breezer ben. Ik loop voor op mijn leeftijd, dus kan het wel eens zijn dat ik me erger aan die ''tyfuskids van tegenwoordig''quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:28 schreef Biobakker het volgende:
[..]
[..]
vind je het gek.Maar ik snap wat je bedoelt. Waar moet het heen met de wereld als een product van de jaren 90 gaat zeiken over de "kinderen" van tegenwoordig
![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:41 schreef MikeyMo het volgende:
Beste Tina
Ik wil graag een oproep doen, ik ben een getrouwde man van 56 jaar. Ik krijg de laatste tijd 's nachts telefoontjes waarin niets wordt gezegd. Nu ben ik er achter gekomen dat mijn tandenborstel enkele keren niet zo lag als ik hem weg had gelegd. Door het plaatsen van een verborgen camera ben ik er achter gekomen dat mijn buurmeisje hiermee masturbeert in mijn huis.
Ik moet zeggen dat deze beelden mij zeer geil hebben gemaakt. Ik weet dat mijn buurmeisje de Tina leest en wil bij deze een oproep doen aan mijn buurmeisje een ker langs te komen als ik wel thuis ben! Misschien kunnen we een keer iets gezelligs doen...
De buurman
Oh, ik kom uit 80', alleen m'n hele geboortedatum heeft geen meerwaarde.. daar heb ik het zelf al zwaar genoeg meequote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:28 schreef Biobakker het volgende:
[..]
[..]
vind je het gek.Maar ik snap wat je bedoelt. Waar moet het heen met de wereld als een product van de jaren 90 gaat zeiken over de "kinderen" van tegenwoordig
![]()
Er is niks beters dan als kerel dat soort bagger lezen ..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:12 schreef c20xe het volgende:
Jij leest dus ook van die BreezAh boekies..
Jij ook BreezAh?
Waarom zijn alle oudere mannnen 56 in jou verhaaltjes, heb je ergens nog wat geheimpjes die je wil delen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:44 schreef MikeyMo het volgende:
Beste Tina,
Wiij zijn twee melige meiden, maar nu weten we het even niet meer: onze vader doet zo raar! Hij is 56 en laatst betrapten we hem met een tandenborstel in zijn ster. We hoorden hem nog net mompelen "Zo, dat zal d'r leren!" Wat moeten we hier nou mee?
P.S.: Zeg aub niet dat we met iemand erover moeten praten, want nu hebben we ook al ruzie met onze beste vriendin, het buurmeisje!
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:53 schreef MikeyMo het volgende:
Hallo Lieve Donzige Duck!!
Ik ben maartje en ik ben 8 jaar. Al mijn vriendinnen hebben al sex gehad behalve ik
Wat is er mis met mijn vader?
het gaat telkens om dezelfde pipoquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:53 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Waarom zijn alle oudere mannnen 56 in jou verhaaltjes, heb je ergens nog wat geheimpjes die je wil delen?
Jee....je bent wel op dreef he..?!..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:55 schreef MikeyMo het volgende:
je dacht dat ik ook wat met tandenborstels had hea![]()
copy pasten roeleertquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:57 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
Jee....je bent wel op dreef he..?!..![]()
hij heeft een hele stapel tina's naast zich liggen, of iig veel van die verhaaltjes gelezen in zijn verledenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:57 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
Jee....je bent wel op dreef he..?!..![]()
..vraag me af waarom mensen graag alles zo in hokjes stoppen en er absolute (voor)waarden aan vast willen hangen? Is dat om je veilig te voelen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:17 schreef Veletta het volgende:
Nee, je kan niet zomaar hetero worden, als je als homo/lesbienne geboren bent.
Dan zou je bisexueel kunnen zijn.
Even verdedigen: Ik lees géén Fancy's etc, mijn buurmeisje heeft ze wel, en ik lach/erger mij altijd ziek aan die vragen die daar in staan.
En leeftijd zegt niet alles, omdat ik 15 ben wil niet zeggen dat ik dan persé die rotzooi moet lezen.
Ontopic, wat vinden jullie?
"ouwe"......quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:41 schreef Veletta het volgende:
[..]
Ik loop voor op mijn leeftijd, dus kan het wel eens zijn dat ik me erger aan die ''tyfuskids van tegenwoordig''
...en ze heeft natuurlijk al drie dagen niet gecyberfuckledoodledoo'dquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:03 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Lieve lieve Tina!
Ik ben wanhopig! De computer is stuk en MSN doet het niet meer! Al drie dagen niet! Wat moet ik nu doen! Hoe blijf ik nu in contact met mijn vriendinnen!? Ik mag geen mobieltje want ik ben nog geen elf jaar.
Wanhopig
Hmzz....quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:36 schreef AntonDingeman het volgende:
Beste fancy, ik heb mezelf ontmaagd met een vliegdekschip, maar toen ik hem er weer probeerde uit te halen, kwam er alleen één marinier uit m'n kutje zetten. Wat moet ik doen? Zeg alsjeblieft niet dat ik naar bergingsbedrijf Smit-Tak moet, want mijn vader werkt daar.
Beste mevrouw M. dobbelsteenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:10 schreef MikeyMo het volgende:
Lieve Tina,
Ik ben vaak erg ongelukkig. Dan pak ik een mes en snij ik in mijn armen en benen. Soms ook in mijn buik. Nou wil ik niet dat mijn moeder hier achter komt. Maar binnenkort is het weer zomer, en moet ik korte broeken aan. Wat moet ik doen?
Groetjes, Mien
quote:LET OP!
--------------------------------------------------------------------------------
Tina heeft géén hotmail-account!
Meiden, er is op dit moment iemand on line die zich uitgeeft onder de naam tina-redactie@hotmail.com. Hij of zij zoekt via MSN contact met meiden met een WebCam. TRAP ER NIET IN! Tina heeft twee officiele e-mailadressen; tina@sanoma-uitgevers.nl en tell.tina@sanoma-uitgevers.nl. Deze adressen vind je hier ook terug op de site. Tina maakt geen adressen aan bij hotmail, yahoo of welke andere account ook. Mocht je deze of andere grappenmakers op Internet tegenkomen, negeer hem dan! Als wij contact zoeken met lezeressen, doen we dat via officiële Tina-brieven óf bovenstaande e-mailadressen.
De Tina-redactie
...stop maar.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:10 schreef Bensel het volgende:
Lieve Tina
De jongen die ik leuk vind zegt dat ik m'n breezer in een plek moet stoppen 'where the sun dont shine'.. nu wil ik graag weten of het flesje vaginaal of anaal ingebracht dient te worden
Lieve Tina,quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:10 schreef MikeyMo het volgende:
Lieve Tina,
Ik ben vaak erg ongelukkig. Dan pak ik een mes en snij ik in mijn armen en benen. Soms ook in mijn buik. Nou wil ik niet dat mijn moeder hier achter komt. Maar binnenkort is het weer zomer, en moet ik korte broeken aan. Wat moet ik doen?
Groetjes, Mien
Geen poep, Peter R.?!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:16 schreef MikeyMo het volgende:
.... maar na 20 brieven begint men in herhaling te vallen...
quote:
Bisexueel, maar ik erger me dus dood aan mensen die denken dat ze gelijk lesbisch zijn als ze met een meisje hebben gezoend. Er bestaat ook nog zoiets als bisexualiteit??quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:58 schreef BunnyHunter het volgende:
Maareuh zou valetta lesbies zijn? ze reageert wel een beetje fel en ze voelt zich zoveel ouder (red. beter) dan haar leeftijds genoten dat is eigenlijk ook wel een beetje een kenmerk enzo...
Je word geboren als lesbienne/homo, je kan er niks aan doen. Ik geloof niet dat je na een levenslang ''homoleven'' je zomaar kan bekeren tot hetero. Wel zou je bisexuele gevoelens kunnen krijgen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:03 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
..vraag me af waarom mensen graag alles zo in hokjes stoppen en er absolute (voor)waarden aan vast willen hangen? Is dat om je veilig te voelen?
..als hetero-, homo- of bisexueel houd je gewoon van mensen....of die nu wel of niet van hetzelfde geslacht zijn....
Als je je aangetrokken voelt tot mensen van hetzelfde geslacht wil dat toch niet zeggen dat je verplicht bent dit je hele leven te blijven doen/voelen.
Wat een onzin....zolang de (psycho)wetenschap het menselike brein niet tot in de kleinste hoekjes uitgepeuterd heeft, kun je ook niet zeggen dat als je 't één "bent", niet 't ander kan "worden".
Tenzij je natuurlijk een kortzichtig religieusje (ik zeg overigens niet dat alle gelovigen kortzichtig zijn) bent...en denkt dat alles behalve heterosexualiteit een geestesziekte is, die je eruit kunt shocktherapieën.
quote:
Ik pretendeer niet alles te weten, maar iemand van 15 die zulke "waarheden" verkondigd...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:26 schreef Veletta het volgende:
[..]
Bisexueel, maar ik erger me dus dood aan mensen die denken dat ze gelijk lesbisch zijn als ze met een meisje hebben gezoend. Er bestaat ook nog zoiets als bisexualiteit??
[..]
Je word geboren als lesbienne/homo, je kan er niks aan doen. Ik geloof niet dat je na een levenslang ''homoleven'' je zomaar kan bekeren tot hetero. Wel zou je bisexuele gevoelens kunnen krijgen.
Dus net zoals met hetero meisjes die bisexuele gevoelens krijgen, je kan niet zomaar een afschuw krijgen voor het mannelijke geslacht als je jarenlang relaties met mannen hebt gehad.
Offtopic: Die verhalen![]()
![]()
![]()
a joh ik vind t allemaal prima, alleen wel grappigquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:41 schreef Veletta het volgende:
[..]
Komt omdat ik zelf geen sletterige breezer ben. Ik loop voor op mijn leeftijd, dus kan het wel eens zijn dat ik me erger aan die ''tyfuskids van tegenwoordig''
Bron?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:10 schreef Veletta het volgende:
Je word geboren als homo/lesbienne/bisexueel, dus je kan niet zomaar opeens hetero worden.
ja dat is wel mode jaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:58 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik vind het wel geil al die snolletjes van 16 die 'bi' in hun fotoboek hebben staan
En zo ja, of daar foto's van zijn?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:59 schreef MikeyMo het volgende:
vraag me enkel af of ze daadwerkelijk wel eens een kutje hebben geproeft
...nee...duh!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:01 schreef Chriz2k het volgende:
Trouwens, de TS is een meisje van 15 en niemand vraagt om pics?.
15 en bi... dat kan maar 1 ding betekeken...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:01 schreef Chriz2k het volgende:
Trouwens, de TS is een meisje van 15 en niemand vraagt om pics?.
Dat ze in is voor een MVV triotjequote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:08 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
15 en bi... dat kan maar 1 ding betekeken...
Post eens een sexy foto van jezelfquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:11 schreef Veletta het volgende:
Gothje zeker
gothje?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:11 schreef Veletta het volgende:
Gothje zeker
...'t gaat over jou....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:11 schreef Veletta het volgende:
Gothje zeker
15, bi en een hekel aan haar leeftijdsgenotenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:08 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
15 en bi... dat kan maar 1 ding betekeken...
En wil je nou beweren dat ik dat niet door had?!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:12 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...'t gaat over jou....
...Oh Wijze...![]()
...eh..ja...."feiten" zeggen je natuurlijk niets...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:13 schreef Veletta het volgende:
Even ontopic:
Het klinkt nu net alsof ik als 15jarige geen verstand heb van zulke zaken. Ik heb veel levenservaring (en nee, niet met breezertjes drinken), en ben mentaal ook best sterk.
Leeftijd zegt niet alles.
Wat dat onderwerp over geboren-zijn-als-lesbienne/homo betreft, het is nooit bewezen, maar het is is wat je geloofd, net als je geloofd in die vent met de baard boven ons.
Oe, hoe kom je aan al die levenservaring dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:13 schreef Veletta het volgende:
Even ontopic:
Het klinkt nu net alsof ik als 15jarige geen verstand heb van zulke zaken. Ik heb veel levenservaring (en nee, niet met breezertjes drinken), en ben mentaal ook best sterk.
Leeftijd zegt niet alles.
Wat dat onderwerp over geboren-zijn-als-lesbienne/homo betreft, het is nooit bewezen, maar het is is wat je geloofd, net als je geloofd in die vent met de baard boven ons.
Nee jíj probeerd reacties uit te lokken met die ontzinnige reacties van je.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:13 schreef Myst.nl het volgende:
aandachtsgeil imo
..ik beweer niets....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:14 schreef Veletta het volgende:
[..]
En wil je nou beweren dat ik dat niet door had?!
Ja, ben ik nu lesbisch?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:15 schreef Veletta het volgende:
[..]
Nee jíj probeerd reacties uit te lokken met die ontzinnige reacties van je.![]()
Je leest ze niet, maar toch weet je de vragen die erin staan....dan lees je t toch, dumbass?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:17 schreef Veletta het volgende:
Nee, je kan niet zomaar hetero worden, als je als homo/lesbienne geboren bent.
Dan zou je bisexueel kunnen zijn.
Even verdedigen: Ik lees géén Fancy's etc, mijn buurmeisje heeft ze wel, en ik lach/erger mij altijd ziek aan die vragen die daar in staan.
En leeftijd zegt niet alles, omdat ik 15 ben wil niet zeggen dat ik dan persé die rotzooi moet lezen.
Ontopic, wat vinden jullie?
Ik heb er geen probleem mee hoor, doe maar gewoonquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:17 schreef Veletta het volgende:
Levenservaring? Het zou pas aandachtsgeil zijn als ik daar over begon.
...van mij mag je....van haar mag je niet zomaar transformeren.quote:
Mijn punt: gothics moeten eens kappen met overal tegenaan te schoppen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:17 schreef Veletta het volgende:
Mijn punt: breezertjes die moeten kappen met zichzelf zomaar lesbisch te noemen nadat ze gezoend hebben met een meisje. Je kan gewoon niet zomaar transformeren tot een lesbienne.
Scheer jij?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:24 schreef Veletta het volgende:
Hmhmm, scheer ze allemaal maar weer over 1 kam.
Doei......het was gezellig.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:24 schreef Veletta het volgende:
Ik heb genoeg gezegt, ik kap er mee.![]()
Alsof jij dat niet doetquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:24 schreef Veletta het volgende:
Dan lees je t dus toch.... waarom zeg je dan dat je het niet leest? Dan lieg je dus tegen ons.... hoe kunnen we vanaf nu nog weten of je wel de waarheid verteld?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:19 schreef Veletta het volgende:
@TheSorrow -> alleen die onnozele berichtjes, niet de andere shit zoals ''Hoe maak ik mijn eigen cupAA bh-tjes''
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:29 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dan lees je t dus toch.... waarom zeg je dan dat je het niet leest? Dan lieg je dus tegen ons.... hoe kunnen we vanaf nu nog weten of je wel de waarheid verteld?
Je bent gewoon jaloers dat zij wél regelmatig een beurt krijgen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:29 schreef Veletta het volgende:
Doe ik helemaal niet.
Ik zei, DIE breezertjes die zichzelf lesbisch noemen na 1 zoen met een meisje.
Niet -> Alle breezers noemen zich lesbisch.
Met DIE bedoel ik dus een selectie domme blonde dronken koeien.
Dáág
Oeh...je scheert dus ook!!...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:29 schreef Veletta het volgende:
Doe ik helemaal niet.
Ik zei, DIE breezertjes die zichzelf lesbisch noemen na 1 zoen met een meisje.
Niet -> Alle breezers noemen zich lesbisch.
Met DIE bedoel ik dus een selectie domme blonde dronken koeien.
Dáág
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:30 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
Oeh...je scheert dus ook!!...![]()
Doe maar joh, we zijn heus wel wat gewend hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:33 schreef Veletta het volgende:
Nee die wil je niet, valt vies tegen.
Iemand die ik ken is een oud gothic/alto whatever.. zijn toch allemaal hetzelfdequote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:35 schreef Veletta het volgende:
Is een gothic (gothics zijn die huppels) rage.
Niet verwarren met de goth's hm?
Nein, gothics zijn kinderen van 13-15 jaar oud, die beslist zwarte kleding/make-up/haar moeten hebben, omdat ze anders niet écht zijn. En die ontkennen altijd dat ze gothic zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:36 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
Iemand die ik ken is een oud gothic/alto whatever.. zijn toch allemaal hetzelfde![]()
Bedankt voor deze verklaring. Weer wat geleerd vandaag.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:38 schreef Veletta het volgende:
[..]
Nein, gothics zijn kinderen van 13-15 jaar oud, die beslist zwarte kleding/make-up/haar moeten hebben, omdat ze anders niet écht zijn. En die ontkennen altijd dat ze gothic zijn.![]()
Goth's leven de gothic levensstijl, en hebben dus niks te maken met de neppers.
Kop dicht. Goths zijn kut, Gothics zijn kut.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:38 schreef Veletta het volgende:
[..]
Nein, gothics zijn kinderen van 13-15 jaar oud, die beslist zwarte kleding/make-up/haar moeten hebben, omdat ze anders niet écht zijn. En die ontkennen altijd dat ze gothic zijn.![]()
De goth's die zich distantiëren van de andere goth's, ja best.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:38 schreef Veletta het volgende:
[..]
Ja die is ook bi tegenwoordig hè?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:43 schreef Afwazig het volgende:
Ik wacht nog steeds op het eerste "grapje" over ijsmeis. Wat raar dat die nog niet is gemaakt
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:45 schreef Veletta het volgende:
Dááág
Doeiquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:45 schreef Veletta het volgende:
Maar ik ben van plan nu echt te kappen, ik heb mezelf wel duidelijk gemaakt.
Veel plezier met jullie anti-goth postjes en mailtjes richting fancy.
Dááág
mooi is de natuur hea?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:44 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ja die is ook bi tegenwoordig hè?
Je hebt het voornamelijk over jezelfquote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:46 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je over 5 jaar kunt lachen om hoe je nu bent.
Zo niet, sterkte
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:55 schreef MikeyMo het volgende:
je dacht dat ik ook wat met tandenborstels had hea![]()
...u was ook alweer...hoe oud?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:38 schreef Veletta het volgende:
[..]
.... kinderen van 13-15 jaar oud...
Volgens mij is ze je zat en komt ze niet meer terug!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:39 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...u was ook alweer...hoe oud?
...als ze alleen mij zat is....voel ik me vereerd.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:45 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
Volgens mij is ze je zat en komt ze niet meer terug!![]()
...1 op de 10 is zeker waar!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:07 schreef appelsap het volgende:
Die verhaaltjes worden 9 van de 10 keer verzonnen.
Maar jij bent dat ventje waar iedereen de spot mee drijft, dus jou neem ik niet serieus.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:24 schreef Maikuuul het volgende:
Je bent een jongen en leest breezer bladen.
Je zou eigenlijk een topic over jezelf moeten openen hoe totally n00b je bent
Oh je bent een meisje .... BREEZER !!!!!!
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:34 schreef Veletta het volgende:
[..]
Maar jij bent dat ventje waar iedereen de spot mee drijft, dus jou neem ik niet serieus.
![]()
Je hebt idd echt verstand van de dingen waar je over praat.....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:35 schreef Veletta het volgende:
Is een gothic (gothics zijn die huppels) rage.
Niet verwarren met de goth's hm?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:35 schreef Veletta het volgende:
gothics zijn die huppels rage.
Ochja met die homo's van de toppertjes enzo word ook spot gedreven maar ze zijn wel een hot item op het moment.. net zoals maikuuul dus...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:34 schreef Veletta het volgende:
[..]
Maar jij bent dat ventje waar iedereen de spot mee drijft, dus jou neem ik niet serieus.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |