quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:05 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ook dienstplichtals het dan toch moet, dan maar gelijk goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ff checkenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:10 schreef hicham het volgende:
Oh ja, Fulcrum succes met je sollicitatie(
)
[..]
HoiHeb jij nog een linkje naar die Pakistaan die een British Telecom medewerker verrot scheldt?
Tsja, ze zeggen het, ik was blij toen het voorbij wasquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
als het dan toch moet, dan maar gelijk goed
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:31 schreef bvvt het volgende:
Lost and Found - speciaal voor Hicham
niet voor tere zieltjes
Ja laat mij een beetje in het donker zittenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:05 schreef Gawaine het volgende:
[..]
omdat iedereen naar bed is![]()
behalve jij natuurlijk![]()
Thx, geweldig filmpjequote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:31 schreef bvvt het volgende:
Lost and Found - speciaal voor Hicham
niet voor tere zieltjes
Wat een homo, niet eens zijn elleboog aan de grondquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:32 schreef dunc het volgende:
Nouwja, tijd voor shuteye.
Plaatje voor 't slapen gaan:
[afbeelding]
Okee, nog 1 dan:
[afbeelding]
Mooi, nu wordt je klasgenoot dus aangenomen en tiefen ze jou weg 'omdat je toch al een ander bedrijf had'quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jeutje die andere hebben jullie snel volgeplempt![]()
Sollicitatie ging niet onaardig, wel redelijk goed eigenlijk. Op zich ook wel een interessant bedrijf.. het doet aan hosting, website en contentmanagement maar ook aan radio en tv commercials. Klein bedrijfje maar schijnt hard te groeien, ondanks dat het weinig reclame maakt (alles mond tot mond reclame dus). Zoekt manieren om nog sneller te groeien.
Heb hem verteld dat ik me ook nog aan het oriënteren ben en dat ik volgende week maandag nog een gesprek heb. Hij was nieuwsgierig welk bedrijf dat was, dus in die zin denk ik dat ik hier wel aan de slag kan gaan. Er kwam na anderhalf uur nog een kandidaat aanzetten, wat een klasgenoot bleek te zijn. Samen hebben we nog een half uurtje reclamemateriaal gezien en nog wat gepraat, in totaal dus 2 uren gezeten![]()
Zou ook nog een meid langskomen die nu op vakantie was, dus ik krijg volgende week vrijdag te horen wie er aangenomen wordt. Zou hem ook nog laten weten wat ik wil na het gesprek van maandag bij het andere bedrijf, maar ik heb er wel een goed gevoel over.
Op naar het volgende gesprek![]()
Geilquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:32 schreef dunc het volgende:
Nouwja, tijd voor shuteye.
Plaatje voor 't slapen gaan:
[afbeelding]
Boeiendquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Trouwens leuk, alpinestars pak met arlen ness sliders![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Mooi, nu wordt je klasgenoot dus aangenomen en tiefen ze jou weg 'omdat je toch al een ander bedrijf had'Of kunnen jullie ook beide aangenomen worden?
[..]
Geil
[..]
Boeiend![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Hell no, they want mequote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Mooi, nu wordt je klasgenoot dus aangenomen en tiefen ze jou weg 'omdat je toch al een ander bedrijf had'Of kunnen jullie ook beide aangenomen worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |