quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:24 schreef Drumpie het volgende:
Zijn er nog leuke dingen voor de psp wat ik er op kan zetten met Fw 2.71?
Aah. Je hebt de edit knop gevondenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:42 schreef P-Style het volgende:
Heb toch maar even wat linkjes uit de OP verwijderd, vanwege de vele policy overschrijdende zaken die op de betreffende websites staan.
Woeeeeeeiquote:De exploit voor 2.71 en 2.8 is succesvol.
quote:
foeiquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:13 schreef jdiezrequejo het volgende:
2.71 Downgrader is uit !!!
http://www.psp-media.nl/nieuws-aankondigingen/5883-2-71-a.html
Ik betwijfel het of ze 2.8 wel kunnen decrypten. Ze moeten namelijk wel kernel access hebben omdat de VHS mode veel beter is beveiligd (waar eerdere downgrades zijn in gebeurd). Het schijnt het ze maar niet te lukken om die reboot.bin te decrypten.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:31 schreef SToRM81 het volgende:
Ik ken het ja![]()
Ik had toen hetzelfde doordat ik de LocoRoco demo wilde spelen.
Maar ze zijn nog druk bezig voor 2.8, dus daar vinden ze vast nog wel wat voor![]()
Met de geweldige toevoeging.... uhm welke toevoeging? alleen een beveiliginsupdate.., alsof er mensen zijn die denken dat die psp crasht als je niet update...quote:Op donderdag 7 september 2006 17:52 schreef jelle.k het volgende:
Sony heeft zojuist de 2.81 update uitgebracht
Niet updaten natuurlijk!
Daarom werkt het dus ook niet.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:41 schreef Roi het volgende:
Het lukt me niet![]()
. Je moet het mapje "2.71_DOWNGRADER_PSP-Media_Edition_Final" toch unzippen naast je PSP psp map, en dan de PSP opstarten en naar Photo gaan ?
Bij mij valt ie uit en blijft 'ie gewoon 2.70..
Totdat er games komen die 2.81 nodig hebben, maarja tegen die tijd.....(iets met dev en hook enzoquote:Op donderdag 7 september 2006 18:14 schreef BobdG het volgende:
[..]
Met de geweldige toevoeging.... uhm welke toevoeging? alleen een beveiliginsupdate.., alsof er mensen zijn die denken dat die psp crasht als je niet update...Go sony
![]()
Wat zeg je ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:12 schreef Pilldriver het volgende:
[..]
Totdat er games komen die 2.81 nodig hebben, maarja tegen die tijd.....(iets met dev en hook enzo)
voglens mij 2.5 maar dat weet ik niet zeker.quote:Op maandag 11 september 2006 21:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
tvp...
een vraagje welke firmware zit er op dit moment op de psp's in de winkels?
Persoonlijk wil ik de psp gaan gebruiken om films te kijken en emulators af te spelen.
en een backup van mijn spellen alleen op 1.5 he?quote:Op maandag 11 september 2006 21:40 schreef BobdG het volgende:
[..]
voglens mij 2.5 maar dat weet ik niet zeker.
Films doen het op elke firmware, emulators tot 2.6 als ik het goed heb
Ja, maar hoe dat precies moet mag en kan ik je niet vertellen hier.quote:Op maandag 11 september 2006 21:50 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
en een backup van mijn spellen alleen op 1.5 he?
Ik heb die van mij op consoleshop.nl besteld op 1 september, 2 september had ik 'm in huis, software versie 2.6 zat daarop. Volgens mij zijn er nog geen psp's in de winkel die hoger die 2.6 hebben maar pin me er niet op vastquote:Op maandag 11 september 2006 21:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
tvp...
een vraagje welke firmware zit er op dit moment op de psp's in de winkels?
Persoonlijk wil ik de psp gaan gebruiken om films te kijken en emulators af te spelen.
Als je een nieuwe game(umd) voor de eerste keer speelt moet je updaten. En dat dan gelijk met de nieuwe firmware. De nieuwe firmware zit in de umd gebakken.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:08 schreef Chen het volgende:
Godverdomme, ik snap hier dus ook echt totaal geen ruk van!
Zal ook wel komen omdat ik net een PSP heb, ik heb net Fifa Street 2 er opgedaan, en toen ging die heb updaten naar versie 2.8 ofsokan dat? En nu?
en ik altijd maar denken dat 't thanks voor post wasquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:33 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Dat betekend terugvindpost slimkees
Het is hier geeen marktplaats.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:59 schreef Rens2001 het volgende:
Ik ben op zoek naar een Witte PSP (het liefst met firmware 1.5 of 2.0) iemand?
Eventueel ruilen tegen een witte DS lite van nog geen 2 maanden oud..
echtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Het is hier geeen marktplaats.
Wachten op een waarschuwing van de mod dat je je stil moet houden denk ik.quote:Op maandag 13 november 2006 19:25 schreef Razor21 het volgende:
Ok gefixed na ongeveer 15 min deed ik hem aan kreeg een rood scherm heb nu 1.50....maar ja en nu...![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:00 schreef rew- het volgende:
[..]
Wachten op een waarschuwing van de mod dat je je stil moet houden denk ik.
Ik ook willenquote:Op donderdag 2 november 2006 11:30 schreef rew- het volgende:
Ok, ik zal het maar eens over homebrew gaan hebben hier, aangezien de rest het niet doet
Ik heb net ScummVM op mijn PSP geknald, is echt cool!!
Voor de leken, ScummVM is een emulator die bepaalde oude LucasArts point-and-click adventures af kan spelen. Sinds een dag of 3 is de ScummVM emulator uit, en het werkt perfect!
Day of the Tentacle for the win!
[afbeelding]
Check voor meer info http://www.scummvm.org/
mark...sjek hierquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ook willenHoe krijg ik dit voor elkaar...in leken-taal a.u.b
Welke SNES emulator dan ? Want snesx9 loopt traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagquote:Op zondag 30 juli 2006 12:26 schreef Cid het volgende:
Stel je niet teveel voor van de Amiga emulator, die draaid verre van perfect. SNES/ GBA emulators daar en tegen doen het prima
SnesTYLquote:Op maandag 26 februari 2007 11:40 schreef killermj het volgende:
[..]
Welke SNES emulator dan ? Want snesx9 loopt traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Het is vrij makkelijk. Je moet zeg maar gewoon een cd (of de bestanden die op de cd staanquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ook willenHoe krijg ik dit voor elkaar...in leken-taal a.u.b
De GBA emulator werkt tegenwoordig ook al erg goed op de PSPquote:Op maandag 26 februari 2007 11:40 schreef killermj het volgende:
[..]
Welke SNES emulator dan ? Want snesx9 loopt traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
En welke is dat ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:14 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
De GBA emulator werkt tegenwoordig ook al erg goed op de PSP
die zocht ik, bedanktquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:26 schreef Pilldriver het volgende:
je hebt ook nog Xvid4PSP:
http://www.winnydows.com/xvid4psp.html
ik, maar dan alleen lezen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:00 schreef WillemOtto het volgende:
*bump-age*
Zitten er hier ook mensen op QJ?
OMG!
NNNEEEOOEOEOOEO!OO!!!!!ZZ!O!OOO!
Art heeft net de Xflash source opgengesteld en ZX46 heeft net flashen via LUA mogenlijk gemaakt!
k*t...
Verwacht een hoop k*tn00bs die nu flasherprogjes gaan maken!
Doe ik in de nacht op zaterdag ofzo... Dan is hij stukken snellerquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:19 schreef WillemOtto het volgende:
[..]
Chek mij dan ff uit
Savagefreak
En je moet gewoon ff een acount aanmaken man!
d00d, (dat staat voor dude, Geen doodsverwensing enzo.)quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
Doe ik in de nacht op zaterdag ofzo... Dan is hij stukken sneller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |