abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75894580

Welkom in Games en Consoles, oftewel: GAM. Hier kun je gezellig kletsen en babbelen over Games, en alles wat daar mee te maken heeft. Tenminste, alles wat volgens de wet mag. We gaan er dus vanuit dat je alles legaal hebt aangeschaft, en we hoeven dus ook niet te weten als dat niet het geval is.
Vanaf heden zijn alle 'homebrew' topics gesloten. De reden hier achter is dat het ons de laatste tijd teveel opvalt dat desbetreffende topics meer gebruikt worden om illegale waar aan de praat te krijgen. Het praten over consolemods en/of flashcards is dus niet toegestaan, hetzelfde geldt voor vragen naar illegale games en andere software.

Verder is het wel handig dat wanneer je een topic opent, je het direct in het juiste subforum plaatst. Dat kan heel simpel door het volgende menuutje open te klappen en het onderwerp aan te klikken:

We hebben zes verschillende subfora: Algemeen/Multi: eigenlijk voor alles wat niet in de andere subfora past, plus multiconsole games (topics voor een game die op meerdere consoles zijn verschenen). Daarnaast hebben we Nintendo, Playstation, PC games en Xbox: hier horen de topics die met de desbetreffende speluitgever/console te maken hebben. Tenslotte hebben we ook nog Online, hier kun je topics over Clans en Online games dumpen.

Verder is het de bedoeling dat het gezellig blijft, dus flamen en rellen in topics is niet toegestaan.

Handige links
  • FOK!games, voor al het laatste gamesnieuws.
  • V&A, voor het verkopen, kopen en/of ruilen van games.
  • FOK!wiki, voor meer info over dit subforum en FOK!games.
  • IRC, in #GAM is bijna altijd wel een moderator of FOK!games redactielid direct aanspreekbaar.

De Moderators
    Voor verdere vragen, tips, op- of aanmerkingen kun je terecht in dit topic, via een topic report () of door direct contact op te nemen met één van de mods:

• PaRoDiUzZ (Via PM [ ]: Klik)
  • boem-dikkie (Via PM [ ]: Klik)
  • Morpheus2002 (Via PM [ ]: Klik)

De OP is hier te vinden.

[ Bericht 49% gewijzigd door Morpheus2002 op 17-02-2010 11:19:51 ]
  • Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      maandag 21 december 2009 @ 20:25:37 #2
    182714 RitseB
    Walking like a lucky charm
    pi_75894640
    Was er in principe niet voor gemaakt maar word er ondertussen wel voor gebruikt
    Do androids dream of electric sheep?
    pi_75894836
    Leek me ook niet, maar daar werd ik heen doorverwezen dusja.
      maandag 21 december 2009 @ 20:31:59 #4
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_75894954
    Komt niet helemaal overeen inderdaad maar ik vond je OP veel te karig en daarom heb ik hem vooral gesloten. Om je vraag dan toch te beantwoorden past het "ik zoek" topic het beste.
    Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
    pi_75895331
    Ik had haast Moet een OP dan helemaal met plaatjes en kleurtjes versierd worden dan? Mijn punt en vraagstelling kwamen wel voldoende over dacht ik.
    pi_75895895
    Tain heeft gelijk!

Dat topic is daar heel niet voor
    Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
    SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
    RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
      maandag 21 december 2009 @ 21:05:02 #7
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_75896770
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 20:39 schreef -Dries- het volgende:
    Ik had haast Moet een OP dan helemaal met plaatjes en kleurtjes versierd worden dan? Mijn punt en vraagstelling kwamen wel voldoende over dacht ik.
    Niet perse maar zoals je zelf kan zien resulteerde jou topic al snel in een opsomtopic.
    pi_75897518
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 20:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Komt niet helemaal overeen inderdaad maar ik vond je OP veel te karig en daarom heb ik hem vooral gesloten. Om je vraag dan toch te beantwoorden past het "ik zoek" topic het beste.
    Eens. Dit lokt niet echt uit tot een leuke discussie.
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 12:31 schreef -Dries- het volgende:
    Spellen zoals Goldeneye en Perfect Dark? Ik kan behalve die twee eigenlijk geen anderen meer bedenken.. Hoe kan dit?
    Noem zelf eens wat spelen op, plaats wat screenshots, motiveer waarom je het een leuk genre spel vindt, etc.
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_75897574
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 20:39 schreef -Dries- het volgende:
    Als je wilt dat mensen de moeite nemen om te reageren (in elk geval uitgebreider dan alleen met de naam van een spel) mag je best wat meer moeite in je OP steken. Dit is gewoon lui.
    pi_76082395
    Mirror's edge opstart probleem!

kweenie hoor, een vraag over een Windows spel verwijzen naar een ps3 of xbox 360 topic.
    't stond zelfs netjes in het pc sub-fora, i mean, modje, tel tot 10 voordat je op slotje drukt.
    pi_76082455
    Volgens mij is er ook nog wel ergens een Mirror's Edge topic. Gebruik de search eens.
    pi_76082574
    fijn, maar ik zoek helemaal geen mirrors edge topic
      zaterdag 26 december 2009 @ 18:42:34 #13
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_76082704
    quote:
    Op zaterdag 26 december 2009 18:25 schreef maess het volgende:
    Mirror's edge opstart probleem!

kweenie hoor, een vraag over een Windows spel verwijzen naar een ps3 of xbox 360 topic.
    't stond zelfs netjes in het pc sub-fora, i mean, modje, tel tot 10 voordat je op slotje drukt.
    Excuses, niet goed gekeken en het kerstdiner wachtte

Je kunt je vraag hier stellen: Mirror's Edge #2

Lijkt me dat je wel een Mirror's Edge topic zoekt aangezien je vraag over Mirror's Edge gaat
    pi_76083316
    modjes die met 2de kerstdag helemaal naar de klote zijn en geen info meer binnenkrijgen
    pi_76107390
    Wat is verdomme het probleem met SC in het centrale xbox topic? Dat gezeik altijd... Dat gekut over edwinuss ban dan die gasten die er weer over beginnen... maar SC? Waarom niet?
    Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
    Ja DE Ik houd nog heel veel van je
      zondag 27 december 2009 @ 16:46:30 #16
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_76107988
    SC kan ik het daarvoor bestemde topic. Het Xbox 360 behoort over alles wat met de Xbox 360 te maken te gaan en niet over een gebande user en ander gezeik.
    pi_76108313
    quote:
    Op zondag 27 december 2009 16:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
    SC kan ik het daarvoor bestemde topic. Het Xbox 360 behoort over alles wat met de Xbox 360 te maken te gaan en niet over een gebande user en ander gezeik.
    gebande user???

over het sc kan ik het snappen dat het er niet hoort, maar word er niet al te strikt op getreden door de mods in het topic?.
    xboxlive: dnova79
    Psn: dnova79
    als god komt, kreunt hy dan (6)
    AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
    pi_76108415
    quote:
    Op zondag 27 december 2009 16:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Wat een gezeik over SC.. Weet je hoe zo'n gedoe dat wordt als iedereen in de centrale SC gaat chatten... Waarom mag je niet slowchatten als het toch over de Xbox gaat?...
      Donald Duck held zondag 27 december 2009 @ 17:23:42 #19
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_76109179
    zucht jongens
    over dat softmod topic net waarin ik reageerde, dat is volledig legaal. bedoeld voor homebrew doeleinden
    er loopt hier zelfs een compleet topic over
    Wii Homebrew #3: Waar wij geduldig wachten....
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
    pi_76109335
    quote:
    Op zondag 27 december 2009 17:23 schreef __Saviour__ het volgende:
    zucht jongens
    over dat softmod topic net waarin ik reageerde, dat is volledig legaal. bedoeld voor homebrew doeleinden
    er loopt hier zelfs een compleet topic over
    Wii Homebrew #3: Waar wij geduldig wachten....
    Ha, dan kan hij mooi daar zijn vraag stellen. Ik zal de sluitpost aanpassen.
    Homebrew/warez blijft voor mij een grijs gebied. Spreek me er dus op aan als ik onterecht een topic sluit.

[ Bericht 53% gewijzigd door Strolie75 op 27-12-2009 19:19:29 ]
    pi_76123173
    Is het goed als ik een centraal indie game topic maak
    pi_76130296
    Prima!
    pi_76132585
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 07:01 schreef Strolie75 het volgende:
    Prima!
    Heuy dan ga ik daar straks maar even een OP voor maken enzo... Komt ie er vanavond wel

Dank u
      maandag 28 december 2009 @ 14:17:05 #24
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_76139959
    Mag dit topic weer open?
    [Online] Potje Monopoly Online spelen..?

Want de topicreeks van het in de laatste post genoemde is gestopt omdat
    monopolycitystreets.com niet meer bestaat..
    || FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
    pi_76140065
    Done.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')