Niet perse maar zoals je zelf kan zien resulteerde jou topic al snel in een opsomtopic.quote:Op maandag 21 december 2009 20:39 schreef -Dries- het volgende:
Ik had haastMoet een OP dan helemaal met plaatjes en kleurtjes versierd worden dan? Mijn punt en vraagstelling kwamen wel voldoende over dacht ik.
Eens. Dit lokt niet echt uit tot een leuke discussie.quote:Op maandag 21 december 2009 20:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Komt niet helemaal overeen inderdaad maar ik vond je OP veel te karig en daarom heb ik hem vooral gesloten. Om je vraag dan toch te beantwoorden past het "ik zoek" topic het beste.
Noem zelf eens wat spelen op, plaats wat screenshots, motiveer waarom je het een leuk genre spel vindt, etc.quote:Op maandag 21 december 2009 12:31 schreef -Dries- het volgende:
Spellen zoals Goldeneye en Perfect Dark? Ik kan behalve die twee eigenlijk geen anderen meer bedenken.. Hoe kan dit?
Als je wilt dat mensen de moeite nemen om te reageren (in elk geval uitgebreider dan alleen met de naam van een spel) mag je best wat meer moeite in je OP steken. Dit is gewoon lui.quote:Op maandag 21 december 2009 20:39 schreef -Dries- het volgende:
Ik had haastMoet een OP dan helemaal met plaatjes en kleurtjes versierd worden dan? Mijn punt en vraagstelling kwamen wel voldoende over dacht ik.
Excuses, niet goed gekeken en het kerstdiner wachttequote:Op zaterdag 26 december 2009 18:25 schreef maess het volgende:
Mirror's edge opstart probleem!
kweenie hoor, een vraag over een Windows spel verwijzen naar een ps3 of xbox 360 topic.
't stond zelfs netjes in het pc sub-fora, i mean, modje, tel tot 10 voordat je op slotje drukt.
gebande user???quote:Op zondag 27 december 2009 16:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
SC kan ik het daarvoor bestemde topic. Het Xbox 360 behoort over alles wat met de Xbox 360 te maken te gaan en niet over een gebande user en ander gezeik.
Wat een gezeik over SC.. Weet je hoe zo'n gedoe dat wordt als iedereen in de centrale SC gaat chatten... Waarom mag je niet slowchatten als het toch over de Xbox gaat?...quote:Op zondag 27 december 2009 16:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
SC kan ik het daarvoor bestemde topic. Het Xbox 360 behoort over alles wat met de Xbox 360 te maken te gaan en niet over een gebande user en ander gezeik.
Ha, dan kan hij mooi daar zijn vraag stellen. Ik zal de sluitpost aanpassen.quote:Op zondag 27 december 2009 17:23 schreef __Saviour__ het volgende:
zucht jongens
over dat softmod topic net waarin ik reageerde, dat is volledig legaal. bedoeld voor homebrew doeleinden
er loopt hier zelfs een compleet topic over
Wii Homebrew #3: Waar wij geduldig wachten....
quote:
Je was me voor.quote:
ah okquote:Op maandag 28 december 2009 15:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals in de sluitpost al gezegd: er zijn al een paar van dit soort topics, en zonder motivering wordt het het zoveelste opsomming van gamenamen.
Dank je!quote:Op maandag 28 december 2009 16:09 schreef Strolie75 het volgende:
Topic krijgt nog een kans. Probeer zelf mensen te bewegen tot het geven van een motivering.
Een fatsoenlijke OP lokt reacties uit, zet tot discussie aan en maakt de kans op veel reacties dus groter.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:54 schreef SolidasRock het volgende:
Strolle75,
Ik heb gezocht of er al een bestaand topic over Sonic was, de grote topic van xbox360 leek me te algemeen om over 1 spel te praten. Ik wist niet dat er een flinke OP in moest. Aangezien ik slechts 1 reactie heb gehad vraag ik me af of het de moeite waard is om tijd in een OP te steken?
Omdat dat illegaal is en dat is absoluut niet toegestaan op FOK!quote:Op donderdag 31 december 2009 09:49 schreef meg1983 het volgende:
Hey Strolie, ik zag dat je de topic had gesloten van die jongen die vroeg hoe hij ze psp om moest bouwen, ik vroeg mij eigenlijk af waarom fok dat niet toelaat?
Groetjes
Het ook nog eens immoreel.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Omdat dat illegaal is en dat is absoluut niet toegestaan op FOK!
Zover ik weet is het niet illegaal om hem om te bouwen, je mag doen met dat ding wat jezelf wil natuurlijk.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omdat dat illegaal is en dat is absoluut niet toegestaan op FOK!
Ok duidelijk, het mag niet van Fok!quote:Op donderdag 31 december 2009 12:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het interesseert mij ook weinig alleen de policy op FOK! is dat daarover hier niet wordt gesproken / naar gevraagd. Dat staat dan boven het feit of het alleen ombouwen wel of niet illegaal is.
Ze pakken alles gewoon snoeihard aan!quote:Op donderdag 31 december 2009 16:11 schreef Yi-Long het volgende:
Wat een onzin dat dit topic gesloten wordt, onder het mom 'lijstjestopic', terwijl het er gewoon om gaat welke oude games men daadwerkelijk deze dagen gaat spelen, en waarom.
Welke oude game ga jij weer eens spelen!?
Ik kijk ook zo af en toe hier en het valt mij ook op dat het ook de topics zijn waar mensen uberhaupt geen moeite nemen om uit te leggen waarom. Ik snap best dat jij het vervelend vind, je hebt immers goede bedoelingen. Maar met simpele topics als deze schiet je vaak niet veel op. Die namen en plaatjes kan ik ook wel googlen. Ik denk dat dit de motivering erachter isquote:Op donderdag 31 december 2009 16:11 schreef Yi-Long het volgende:
Wat een onzin dat dit topic gesloten wordt, onder het mom 'lijstjestopic', terwijl het er gewoon om gaat welke oude games men daadwerkelijk deze dagen gaat spelen, en waarom.
Welke oude game ga jij weer eens spelen!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |