Is niet zo lastig hoor, gewoon dat eerste stukje niet springen dan heb je een lekkerdere aanloop voor een wallrun jump, en als je je benen intrekt kan je er ook wel meteen op komen!quote:Op maandag 2 februari 2009 17:22 schreef raaavi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hier movie.
Maar reactie was eerder.
ga ik dat straks is proberen
Ohh. dus op dezelfde hoogte blijven als die etage. dat je die deur uitkomt, en gelijk die wallrun+jump.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:24 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Is niet zo lastig hoor, gewoon dat eerste stukje niet springen dan heb je een lekkerdere aanloop voor een wallrun jump, en als je je benen intrekt kan je er ook wel meteen op komen!
Nee je moet dat eerste stukje gewoon aflopen, volgens mij hoef je niet eens te rollen op de grond, en dan het grote gat met een wallrun-jump doen. Benen intrekken hoeft niet per sé, is alleen mooier en sneller, maar je haalt het dan sowieso welquote:Op maandag 2 februari 2009 17:30 schreef raaavi het volgende:
[..]
Ohh. dus op dezelfde hoogte blijven als die etage. dat je die deur uitkomt, en gelijk die wallrun+jump.
en benen intrekken was.. Cltr?
quote:Op maandag 2 februari 2009 17:33 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Nee je moet dat eerste stukje gewoon aflopen, volgens mij hoef je niet eens te rollen op de grond, en dan het grote gat met een wallrun-jump doen. Benen intrekken hoeft niet per sé, is alleen mooier en sneller, maar je haalt het dan sowieso wel
PC controls weet ik niet
Je kan beter de timetrials eerst doen, en dan pas de speedruns. Time trials zijn korte segmenten van de levels die je moet perfectioneren, en dan hoef je dus niet steeds het hele level opnieuw te doen als je bij een stuk te langzaam gaat. Een goede oefening zeg maar.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:50 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Mirror's Edge!
Dacht na de demo dat ik het niks zou vinden, toch maar geprobeerd omdat ik hem goedkoop kon importeren en ben er erg blij mee!
In een ruk uitgespeeld zonder te schieten, had dus gelijk 495 GS na een storymode run. Ben nu bij speedchallenge 3. Dat is soms ook frustrerend zeg die speedchallenges, maar wel tof.
Aanrader deze game.
Geen geluid =quote:
True, hij staat ingestelt op me microfoon. even kijken of ik kan regelen dat die het geluid van de pc neemtquote:Op maandag 2 februari 2009 18:41 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Je kan beter de timetrials eerst doen, en dan pas de speedruns. Time trials zijn korte segmenten van de levels die je moet perfectioneren, en dan hoef je dus niet steeds het hele level opnieuw te doen als je bij een stuk te langzaam gaat. Een goede oefening zeg maar.
[..]
Geen geluid =
Ok, thanks.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:41 schreef Gamer_V het volgende:
Je kan beter de timetrials eerst doen, en dan pas de speedruns. Time trials zijn korte segmenten van de levels die je moet perfectioneren, en dan hoef je dus niet steeds het hele level opnieuw te doen als je bij een stuk te langzaam gaat. Een goede oefening zeg maar.
ja... het is wel veel van hetzelfde... ben er op een gegeven moment mee gestopt...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:30 schreef Lyzio het volgende:
Wordt Mirror's Edge niet op den duur heel erg repetitief? Met andere woorden, begint het niet enorm te vervelen. Dat springen, rennen, klauteren, glijden...
Klopt, maar op dezelfde manier waarop een racegame repetitief wordt. Das ook de hele tijd bocht, bocht bocht. Hoe je die bochten steeds beter neemt en een steeds snellere tijd neerzet maakt zo'n game vet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:30 schreef Lyzio het volgende:
Wordt Mirror's Edge niet op den duur heel erg repetitief? Met andere woorden, begint het niet enorm te vervelen. Dat springen, rennen, klauteren, glijden...
De eerste racegame te voetquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:32 schreef marvdeparv het volgende:
[..]
Klopt, maar op dezelfde manier waarop een racegame repetitief wordt. Das ook de hele tijd bocht, bocht bocht. Hoe je die bochten steeds beter neemt en een steeds snellere tijd neerzet maakt zo'n game vet.
Zo zie ik Mirror's Edge ook.
Wel een beetje ja, maar de game is opzich gewoon briljant qua opzet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:30 schreef Lyzio het volgende:
Ik denk dat we hem sowieso even moeten halen hèquote:
Je weet dat je een knopje hebt die aangeeft waar je heen moet gaan?quote:
Je moet tegen de pilaar waar je bij 0.05 langs loopt, op lopen en omdraaien in de lucht en de jump naar die ventilatieschacht maken.quote:
Die van mij hierboven dus.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:39 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Je weet dat je een knopje hebt die aangeeft waar je heen moet gaan?
Afijn, bij de vijf seconden moet je een wallrun doen bij de rechtermuur over het gat heen, en dan op het airduct springen. Iemand gaat zeggen dat er een snellere manier is maar die kan ik me niet meer herinneren.
Die wijst naar die rode paal idd. geen idee hoe ik daar kom maar ik even proberen wat jullie zeidenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:39 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Je weet dat je een knopje hebt die aangeeft waar je heen moet gaan?
Afijn, bij de vijf seconden moet je een wallrun doen bij de rechtermuur over het gat heen, en dan op het airduct springen. Iemand gaat zeggen dat er een snellere manier is maar die kan ik me niet meer herinneren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |