abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 2 februari 2009 @ 09:52:08 #76
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_65647388
heb em net uit , wat een game

te kort alleen ,maarja DLC here we come
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_65661876
Ik zit vast.

Net nadat ze die zus heeft ontmoet, rent ze weg voor coppers.
In dit gebouw ben ik ontsnapt.

Nu ben ik in het gedeelte dat je de lift neemt, en dat je dan op een gele etage komt, waar wat beeldschermen hangen
dan ga je naar buiten.
kan je alleen maar naar links (soort balkon)
op de begane grond is een stad.
en als je naar links loopt heb je kleine afdaling, en dan met een gat ertussen. een rode deur.

maar ik val steeds dood

[ Bericht 19% gewijzigd door raaavi op 02-02-2009 17:08:24 ]
pi_65662559
Wallrun doen, en dan springen.

(Die DLC is trouwens wel aardig, (en moeilijk))
pi_65662674

Hier movie.

Maar reactie was eerder.
ga ik dat straks is proberen
pi_65662741
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:22 schreef raaavi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hier movie.

Maar reactie was eerder.
ga ik dat straks is proberen
Is niet zo lastig hoor, gewoon dat eerste stukje niet springen dan heb je een lekkerdere aanloop voor een wallrun jump, en als je je benen intrekt kan je er ook wel meteen op komen!
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_65662923
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:24 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Is niet zo lastig hoor, gewoon dat eerste stukje niet springen dan heb je een lekkerdere aanloop voor een wallrun jump, en als je je benen intrekt kan je er ook wel meteen op komen!
Ohh. dus op dezelfde hoogte blijven als die etage. dat je die deur uitkomt, en gelijk die wallrun+jump.
en benen intrekken was.. Cltr ?
pi_65663039
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:30 schreef raaavi het volgende:

[..]

Ohh. dus op dezelfde hoogte blijven als die etage. dat je die deur uitkomt, en gelijk die wallrun+jump.
en benen intrekken was.. Cltr ?
Nee je moet dat eerste stukje gewoon aflopen, volgens mij hoef je niet eens te rollen op de grond, en dan het grote gat met een wallrun-jump doen. Benen intrekken hoeft niet per sé, is alleen mooier en sneller, maar je haalt het dan sowieso wel

PC controls weet ik niet
pi_65663978
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:33 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Nee je moet dat eerste stukje gewoon aflopen, volgens mij hoef je niet eens te rollen op de grond, en dan het grote gat met een wallrun-jump doen. Benen intrekken hoeft niet per sé, is alleen mooier en sneller, maar je haalt het dan sowieso wel

PC controls weet ik niet

pi_65664016
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:01 schreef raaavi het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]

pi_65664186
Xfire videofunctie is tof !
  maandag 2 februari 2009 @ 18:41:56 #86
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_65665275
quote:
Op maandag 2 februari 2009 09:50 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Mirror's Edge!
Dacht na de demo dat ik het niks zou vinden, toch maar geprobeerd omdat ik hem goedkoop kon importeren en ben er erg blij mee!
In een ruk uitgespeeld zonder te schieten, had dus gelijk 495 GS na een storymode run. Ben nu bij speedchallenge 3. Dat is soms ook frustrerend zeg die speedchallenges, maar wel tof.

Aanrader deze game.
Je kan beter de timetrials eerst doen, en dan pas de speedruns. Time trials zijn korte segmenten van de levels die je moet perfectioneren, en dan hoef je dus niet steeds het hele level opnieuw te doen als je bij een stuk te langzaam gaat. Een goede oefening zeg maar.
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:07 schreef raaavi het volgende:
Xfire videofunctie is tof !
Geen geluid =
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_65666399
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:41 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

Je kan beter de timetrials eerst doen, en dan pas de speedruns. Time trials zijn korte segmenten van de levels die je moet perfectioneren, en dan hoef je dus niet steeds het hele level opnieuw te doen als je bij een stuk te langzaam gaat. Een goede oefening zeg maar.
[..]

Geen geluid =
True, hij staat ingestelt op me microfoon. even kijken of ik kan regelen dat die het geluid van de pc neemt
pi_65684060
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:41 schreef Gamer_V het volgende:
Ok, thanks.

Ik vind het bij speedruns een beetje vaag dat als je restart doet, dat je dan het level weer compleet moet laden en dus best lang moet wachten voordat je weer kunt beginnen. Terwijl als je doodvalt, dan respawn je zowat direct bij het laatste checkpoint (alleen loopt de tijd gewoon door en moet je toch alsnog restarten).

Ik snap het wel dat als je een lift oid door bent geweest dat hij dan een ander stuk van het level heeft ingeladen en dat het dan moet, maar bij de eerste paar honderd meter moet je toch direct kunnen respawnen met de tijd op 0 lijkt me. Direct respawnen naar de start lukt wel, maar de tijd is dus doorgegaan. Doe je dan restart, dan gaat hij weer opnieuw laden
Dus...
  dinsdag 3 februari 2009 @ 13:30:59 #89
188728 Lyzio
why do we fall
pi_65689911
Wordt Mirror's Edge niet op den duur heel erg repetitief? Met andere woorden, begint het niet enorm te vervelen. Dat springen, rennen, klauteren, glijden...
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_65690029
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 13:30 schreef Lyzio het volgende:
Wordt Mirror's Edge niet op den duur heel erg repetitief? Met andere woorden, begint het niet enorm te vervelen. Dat springen, rennen, klauteren, glijden...
ja... het is wel veel van hetzelfde... ben er op een gegeven moment mee gestopt...

overigens heeft mirrors edge voor mij een lage replay waarde!
pi_65696660
quote:
Klopt, maar op dezelfde manier waarop een racegame repetitief wordt. Das ook de hele tijd bocht, bocht bocht. Hoe je die bochten steeds beter neemt en een steeds snellere tijd neerzet maakt zo'n game vet.
Zo zie ik Mirror's Edge ook.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 16:40:33 #92
188728 Lyzio
why do we fall
pi_65696922
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 16:32 schreef marvdeparv het volgende:

[..]

Klopt, maar op dezelfde manier waarop een racegame repetitief wordt. Das ook de hele tijd bocht, bocht bocht. Hoe je die bochten steeds beter neemt en een steeds snellere tijd neerzet maakt zo'n game vet.
Zo zie ik Mirror's Edge ook.
De eerste racegame te voet
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_65697686
quote:
Wel een beetje ja, maar de game is opzich gewoon briljant qua opzet.
De replayvalue is inderdaad lager dan bijvoorbeeld een shooter met multiplayer.
De game-ervaring is echter weer heel gaaf, vooral omdat het een zeer originele game is (qua gameplay, vormgeving v/d stad, muziek e.d.)

Dus de kwaliteiten van deze game ligt vooral op andere gebieden dan afwisseling, hoewel je tijdens het spelen nooit hebt dat je denkt "gadver, ik moet nu weer over een balk springen." Ze hebben het gewoon heel gaaf gemaakt.
Dus...
pi_65804923
Wie heeft de DC al gespeeld?
pi_65808567
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:40 schreef marvdeparv het volgende:
Wie heeft de DC al gespeeld?
Ik denk dat we hem sowieso even moeten halen hè Heb toch die 800 punten nog.
pi_65820629
Zit weer vast !

zaterdag 7 februari 2009 @ 00:39:52 #97
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_65820844
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:30 schreef raaavi het volgende:
Zit weer vast !

[ link | afbeelding ]
Je weet dat je een knopje hebt die aangeeft waar je heen moet gaan?

Afijn, bij de vijf seconden moet je een wallrun doen bij de rechtermuur over het gat heen, en dan op het airduct springen. Iemand gaat zeggen dat er een snellere manier is maar die kan ik me niet meer herinneren.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_65820891
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:30 schreef raaavi het volgende:
Zit weer vast !

[ link | afbeelding ]
Je moet tegen de pilaar waar je bij 0.05 langs loopt, op lopen en omdraaien in de lucht en de jump naar die ventilatieschacht maken.
Beetje lastig, maar probeer maar.
pi_65820910
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:39 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

Afijn, bij de vijf seconden moet je een wallrun doen bij de rechtermuur over het gat heen, en dan op het airduct springen. Iemand gaat zeggen dat er een snellere manier is maar die kan ik me niet meer herinneren.
Die van mij hierboven dus.
pi_65820956
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:39 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

Die wijst naar die rode paal idd. geen idee hoe ik daar kom maar ik even proberen wat jullie zeiden

thx.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')