quote:Op maandag 19 januari 2009 23:45 schreef Poit het volgende:
Moet em nog uitspelen maar ben druk bezig
En waar speel je het op?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:23 schreef Refragmental het volgende:
tvp!
Misschien een idee om jullie ingame nicknames te vermelden.
Altijd leuk om te racen tegen medefokkers
Mijn ingame nick is Refragmental
Ben je nou al eens @ live geweest, anders kan ik natuurlijk niks vergelijken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:48 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
En waar speel je het op?
lennartbnl op de 360
Speel op de PC.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:48 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
En waar speel je het op?
lennartbnl op de 360
Neequote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:01 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ben je nou al eens @ live geweest, anders kan ik natuurlijk niks vergelijken.
Motion sickness??quote:
Natte tostiquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Motion sickness??
Moet je volgens mij wel een erg natte tosti voor zijn om daar last van te krijgen..
Waarom zou deze game anders zijn dan de gemiddelde FPS?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:56 schreef Verbal het volgende:
[..]
Natte tosti
Er zijn meldingen dat mensen er met deze game last van hadden. Dat jij er geen last van hebt maakt anderen niet raar of zo, flapdrol
V.
...omdat het beeld meer beweegt en schokt dan in de gemiddelde FPS, wellicht, en je 'proprioception' vernaggelt??quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Waarom zou deze game anders zijn dan de gemiddelde FPS?
Fijn voor je.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:04 schreef Poit het volgende:
Een gemiddelde FPS genereert bij mij een heel wat onrustiger beeld dan deze game.
Nee, want die is er niet op de PC.quote:Heb je de demo al eens geprobeerd?
Schijtemmer.quote:Flapdrol
Illegale versie?quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:41 schreef Verbal het volgende:
Vanavond toch maar even binnengehaald. Oefenronde gedaan en een stuk van het eerste level, en ik kan nu al zeggen dat ik hier volgens mij veel plezier aan ga beleven
Loopt ook al behoorlijk soepel, zonder al te veel performance tweaks (Physics wel meteen uitgeschakeld), hou wel van die sfeer. Had alleen tijdens die oefenronde last van de stemmen die wegvielen in het ambient geluid. Anderen daar ook last van? DIe stem van die blonde dame die alles voordeed viel nagenoeg helemaal weg op het stuk na de kabelbaan
V.
Nee, doe ik niet aan.quote:
Misschien moet ik dat doen, ja... video doe ik wel regelmatig, maar geluid heb ik nog nooit gedaan. Tnx.quote:Als het een legale versie is zou het verstandig kunnen zijn om de drivers van je geluidskaart eens te updaten. (En meteen je videokaart![]()
ZOnder het gebruiken van guns?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:47 schreef Poit het volgende:
Net uitgespeeld
Vette game alleen wat ben ik een noob in het disarmen zeg.. Kan d'r geen fuck van!!
Dat probeer ik dus welquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:54 schreef Poit het volgende:
Nee, niet zonder guns.. Dat gaat me al helemaal niet lukken
Ik heb een kwartier gedaan, en dat beviel mij. Hele game moet ik ook nog ontdekken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:14 schreef DaveHarris het volgende:
Deze game is een aanrader dus? Zit te denken om em voor de ps3 te halen..
Dit is makkelijk te doen in de Time Trial Playground Two.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Aaaaaaand safe
Iets van 30 keer geprobeerd, maar nee het lukt maar niet....
Ja dat had ik ook geprobeerd maar ik time hopeloos iedere keer. Voor wallrun moet je LB gewoon ingedrukt houden toch? Beland 9 van de 10 keer in de prikkeldraad...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:51 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Dit is makkelijk te doen in de Time Trial Playground Two.
Zie dit filmpje op Youtube:
LB inhouden om te beginnen met de wallrun, dan intikken om te springen en meteen LT intikken om je benen in te trekken. Dan nog een keer LT intikken vlak voordat je neerkomt om te rollen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook geprobeerd maar ik time hopeloos iedere keer. Voor wallrun moet je LB gewoon ingedrukt houden toch? Beland 9 van de 10 keer in de prikkeldraad...
Maar goed vanavond nog maar eens proberen dan.
En vanaf waar moet ik de wallrun inzetten?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:10 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
LB inhouden om te beginnen met de wallrun, dan intikken om te springen en meteen LT intikken om je benen in te trekken. Dan nog een keer LT intikken vlak voordat je neerkomt om te rollen.
Links tegen het muurtje staat een klein schuin balkje volgens mij, aan het einde daarvan zal ik beginnen met wallrunnenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En vanaf waar moet ik de wallrun inzetten?
In ieder geval thanx voor de tip. Wordt het halen van de time trial al wat makkelijker.
Ik heb nu 5 (!!!) EA-accounts, die NIET WERKENquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:40 schreef SpankmasterC het volgende:
Misschien een idee om op de site een accont aan te maken zodat je dat niet nog los in de game hoeft te doen?
Betwijfel of het helpt, zeker kwa toon, maar ik kon niet anders.quote:Hallo,
afgelopen week Mirror's Edge aangeschaft. Leuk spel.
Maar nu wilde ik de time-trials gaan doen, en daarvoor heb je een EA-account nodig.
Niet dat ik nou per se nog behoefte had aan nóg een account (naast een Steam-account, een X-fire account, een Gamespot-account en diverse accounts op aan spellen gelieerde clans), maar goed.
Mail-adres ingevuld, username bedacht (mijn standaard was niet beschikbaar, en ook variaties daarop, heel jammer), password bedacht. So far so good. Daarna: foutmelding. Mailadres en/of password niet bekend.
Godver. Maar goed, was tijdens de eerste kennismaking van het spel, ik had nog genoeg andere dingen te doen, en ik dacht dat er wellicht wat tijd overheen moest gaan voor het allemaal was geregistreerd.
Volgende dag: zelfde probleem. En niet tevreden over mijn nickname, dus ik naar de EA-site. Zelfde gezeik, maar goed, na wat gevogel (vraag me niet wat) eindelijk ingelogd. Geprobeerd mijn nickname te veranderen, maar ondanks de belofte ('maak hier een nieuwe naam aan' alleen opties voor een X-box-tag of een PS3-tag (en ik ben een PC'er).
Zucht.
Nieuwe account maken maar. Vanuit het spel. Ander mail-adres, nieuw password, druk ik per ongeluk op 'login'. Ja, dan krijg je dus een foutmelding dat die account niet bestaat, logisch. Dus terug, opnieuw invullen, klikken op 'account creëren': 'Er bestaat al een account met dit mailadres'
Godver.
maar goed, ik heb nog een paar mail-adressen, dus nieuwe poging. Nieuw mailadres, nieuw password, 'create account'. Kreeg NIET de optie om een accountnaam te bedenken, en bij de eerste poging in te loggen: 'invalid password'.
Ik begon nu ernstig de neiging te krijgen mijn toetsenbord door mijn monitor te flikkeren.
Online gevraagd of andere mensen hier last van hadden (duh), en dat bleek. Konden mij niet vertellen hoe ze dat hadden opgelost, alleen dat het ze op de een of andere manier was gelukt. Maar misschien moest ik het account gewoon maar eens via de EA-site aanmaken, wellicht dat dat zou werken???
Okee, ik naar die site. Maar eerst dacht ik, kom laat ik mijn eerste account deactiveren, misschien kan ik hem dan opnieuw aanmaken. Dat is namelijk mijn standaard mail-adres voor aanmeldingen voor online accounts. Dus gedeactiveerd.
Vervolgens geprobeerd om weer met dat eerste adres een account te maken. Kan niet: er bestaat reeds een account met dit mail-adres GODVERDEGODVERDEGODVERDEGODVER.
Zucht. Dus dan maar weer geprobeerd in te loggen. Dat lukte, tot: 'dit account is gedeactiveerd, geef een ANDER mailadres op, zodat wij dit kunnen activeren". Dus ik een ander mailadres (dat ik ook had gebruikt voor mijn tweede of derde account bij EA) ingevuld. HO STOP!!!! 'Er is al een account geactiveerd met dit mailadres'
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!
Dus een ander mail-adres ingevuld. Mijn vierde inmiddels, om slechts één account werkend te krijgen, opdat ik een belangrijke functionaliteit in een spel dat ik heb gekocht voor VIJFTIG EURO aan de gang te krijgen.
Maar hoe dan ook, ik kreeg het niet aan de gang.
Toen waren de mail-adressen op. Dus ik naar het accountbeheer van mijn ISP, en daar nog twee mailaliassen aangemaakt.
En nóg maar een poging. Even heeel goed nagedacht over de gewenste online-naam, een variant bedacht die nog niet in gebruik kón zijn, en vol frisse tegenzin maar weer naar de EA (bleeeeeergh) site.
Account aanmaken, mailadres invullen, password invullen, online 'persona' aanmaken. Inloggen, uitloggen, nog een keer inloggen. Op de site werkte het.
Hup, het spel opgestart. Mailadres ingevuld, password ingevuld, door naar het scherm met de voorwaarden, 'accept' aangeklikt:
'Invalid password'
Hoe is het in GODJEZUSKLERENAAM mogelijk???? Wat voor houtjetouwtjebedrijf IS dat KUT-EA van jullie?
Hier is mijn voorstel: of jullie zorgen ervoor dat dit binnen een dag gaat werken, of ik krijg van jullie mijn geld terug en dan proppen jullie die game van jullie maar in jullie respectievelijke hol!!!!
Onbeschrijflijk wat dit voor irritatie oproept![]()
![]()
![]()
Sorry voor de toon, maar dit vind ik niet meer normaal. Oplossing graag, en anders gaat deze mail naar Kassa! Die zijn heel erg geïnteresseerd in klachten over grote bedrijven en games.
(toch nog) vriendelijke groet,
V.
quote:
Heb je al antwoord op je brief gekregen?quote:
Ja, het is toch goddomme ook niet normaalquote:Op maandag 26 januari 2009 17:33 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Ik denk niet dat ze je mail echt gaan lezen eerlijk gezegd. Hij is 'iets' te lang. Maar ik snap je frustratie.
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:08 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, het is toch goddomme ook niet normaal
En nee, inderdaad nog geen antwoord gehad
Maar goed, even een paar kennissen bij Kassa! inschakelen maar
V.
Ik heb m ff snel getest.. dwz geprobeerd te testen. Ik heb m nog niet gehaaldquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:53 schreef Gamer_V het volgende:
Hebben jullie die gratis timetrialmap voor de ps3 al geprobeerd? Hij is best leuk. Vooral anders.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:34 schreef SpankmasterC het volgende:
Verbal, wat een enorm eproblemen zeg met die EA-account! Echt, wat een hondensysteem dat het zo vaak niet werkt
Ik vind hem errug vet!! Ga ook zeker wel proberen daar een hele dikke tijd neer te zettenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:53 schreef Gamer_V het volgende:
Hebben jullie die gratis timetrialmap voor de ps3 al geprobeerd? Hij is best leuk. Vooral anders.
Ja, hoe kom ik erbij te verwachten dat een spel dat ik koop ook echt volledig werktquote:
Omdat de DLC eraan komt?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:56 schreef Gamer_V het volgende:
Mijn mirror's edge trophies zijn van 100 naar 85% gegaan.
Jup. Ze zijn ook niet te halen zonder de uitbreiding.quote:
85% Staat wel heel vervelend inderdaad. 1000/1250 valt nog wel mee. Maar ik heb ze toch niet allemaalquote:Op zondag 1 februari 2009 14:14 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Jup. Ze zijn ook niet te halen zonder de uitbreiding.
Is niet zo lastig hoor, gewoon dat eerste stukje niet springen dan heb je een lekkerdere aanloop voor een wallrun jump, en als je je benen intrekt kan je er ook wel meteen op komen!quote:Op maandag 2 februari 2009 17:22 schreef raaavi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hier movie.
Maar reactie was eerder.
ga ik dat straks is proberen
Ohh. dus op dezelfde hoogte blijven als die etage. dat je die deur uitkomt, en gelijk die wallrun+jump.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:24 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Is niet zo lastig hoor, gewoon dat eerste stukje niet springen dan heb je een lekkerdere aanloop voor een wallrun jump, en als je je benen intrekt kan je er ook wel meteen op komen!
Nee je moet dat eerste stukje gewoon aflopen, volgens mij hoef je niet eens te rollen op de grond, en dan het grote gat met een wallrun-jump doen. Benen intrekken hoeft niet per sé, is alleen mooier en sneller, maar je haalt het dan sowieso welquote:Op maandag 2 februari 2009 17:30 schreef raaavi het volgende:
[..]
Ohh. dus op dezelfde hoogte blijven als die etage. dat je die deur uitkomt, en gelijk die wallrun+jump.
en benen intrekken was.. Cltr?
quote:Op maandag 2 februari 2009 17:33 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Nee je moet dat eerste stukje gewoon aflopen, volgens mij hoef je niet eens te rollen op de grond, en dan het grote gat met een wallrun-jump doen. Benen intrekken hoeft niet per sé, is alleen mooier en sneller, maar je haalt het dan sowieso wel
PC controls weet ik niet
Je kan beter de timetrials eerst doen, en dan pas de speedruns. Time trials zijn korte segmenten van de levels die je moet perfectioneren, en dan hoef je dus niet steeds het hele level opnieuw te doen als je bij een stuk te langzaam gaat. Een goede oefening zeg maar.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:50 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Mirror's Edge!
Dacht na de demo dat ik het niks zou vinden, toch maar geprobeerd omdat ik hem goedkoop kon importeren en ben er erg blij mee!
In een ruk uitgespeeld zonder te schieten, had dus gelijk 495 GS na een storymode run. Ben nu bij speedchallenge 3. Dat is soms ook frustrerend zeg die speedchallenges, maar wel tof.
Aanrader deze game.
Geen geluid =quote:
True, hij staat ingestelt op me microfoon. even kijken of ik kan regelen dat die het geluid van de pc neemtquote:Op maandag 2 februari 2009 18:41 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Je kan beter de timetrials eerst doen, en dan pas de speedruns. Time trials zijn korte segmenten van de levels die je moet perfectioneren, en dan hoef je dus niet steeds het hele level opnieuw te doen als je bij een stuk te langzaam gaat. Een goede oefening zeg maar.
[..]
Geen geluid =
Ok, thanks.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:41 schreef Gamer_V het volgende:
Je kan beter de timetrials eerst doen, en dan pas de speedruns. Time trials zijn korte segmenten van de levels die je moet perfectioneren, en dan hoef je dus niet steeds het hele level opnieuw te doen als je bij een stuk te langzaam gaat. Een goede oefening zeg maar.
ja... het is wel veel van hetzelfde... ben er op een gegeven moment mee gestopt...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:30 schreef Lyzio het volgende:
Wordt Mirror's Edge niet op den duur heel erg repetitief? Met andere woorden, begint het niet enorm te vervelen. Dat springen, rennen, klauteren, glijden...
Klopt, maar op dezelfde manier waarop een racegame repetitief wordt. Das ook de hele tijd bocht, bocht bocht. Hoe je die bochten steeds beter neemt en een steeds snellere tijd neerzet maakt zo'n game vet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:30 schreef Lyzio het volgende:
Wordt Mirror's Edge niet op den duur heel erg repetitief? Met andere woorden, begint het niet enorm te vervelen. Dat springen, rennen, klauteren, glijden...
De eerste racegame te voetquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:32 schreef marvdeparv het volgende:
[..]
Klopt, maar op dezelfde manier waarop een racegame repetitief wordt. Das ook de hele tijd bocht, bocht bocht. Hoe je die bochten steeds beter neemt en een steeds snellere tijd neerzet maakt zo'n game vet.
Zo zie ik Mirror's Edge ook.
Wel een beetje ja, maar de game is opzich gewoon briljant qua opzet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:30 schreef Lyzio het volgende:
Ik denk dat we hem sowieso even moeten halen hèquote:
Je weet dat je een knopje hebt die aangeeft waar je heen moet gaan?quote:
Je moet tegen de pilaar waar je bij 0.05 langs loopt, op lopen en omdraaien in de lucht en de jump naar die ventilatieschacht maken.quote:
Die van mij hierboven dus.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:39 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Je weet dat je een knopje hebt die aangeeft waar je heen moet gaan?
Afijn, bij de vijf seconden moet je een wallrun doen bij de rechtermuur over het gat heen, en dan op het airduct springen. Iemand gaat zeggen dat er een snellere manier is maar die kan ik me niet meer herinneren.
Die wijst naar die rode paal idd. geen idee hoe ik daar kom maar ik even proberen wat jullie zeidenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:39 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Je weet dat je een knopje hebt die aangeeft waar je heen moet gaan?
Afijn, bij de vijf seconden moet je een wallrun doen bij de rechtermuur over het gat heen, en dan op het airduct springen. Iemand gaat zeggen dat er een snellere manier is maar die kan ik me niet meer herinneren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |