Oh, doe dat.quote:
Gezien je lengte vrees ik een aanval op m'n enkels.quote:
Hij zou me nooit slaan.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh, doe dat.
SAJ mept vast terug en dat moet ik zien
Ohw.. zo origineel ben ik ook meestalquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Schrijf je eerst meters profieltekst boordevol aanknopingspunten, krijg je een "hoi, alles goed?".
Mkay..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
R'dam/Den Haag is ook om voor mij
Dus: Amsterdam Centraal.
Ik zou niets moeten.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hij zou me nooit slaan.
En JIJ zou me moeten beschermen.
Waarom?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:24 schreef Vlarp het volgende:
Ohw.. zo origineel ben ik ook meestal
Ik sla idd geen meisjes.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hij zou me nooit slaan.
En JIJ zou me moeten beschermen.
*wegklik*quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waarom?.
- Hoi!
- Hoi.
- Alles goed?
- Ja hoor, jij?
- Perfect!
- Mooizo...
...
- Nog wat leuks gedaan vandaag?
- Nee, jij?
Etc etc..
En we zijn weer terug bij af.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik sla idd geen meisjes.
Moet ik dan beginnen met: "Hoi, geile kop heb je. Ik wil je beter leren kennen" ?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waarom?.
- Hoi!
- Hoi.
- Alles goed?
- Ja hoor, jij?
- Perfect!
- Mooizo...
...
- Nog wat leuks gedaan vandaag?
- Nee, jij?
Etc etc..
Goed zo, ga er maar even mee spelen of zo en laat de grote mensen even een conversatie op niveau voeren.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:26 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
En we zijn weer terug bij af.
Ik heb een piemel.
Daarom dient men dan ook een profieltekst vol aanknopingspunten te typen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:27 schreef Vlarp het volgende:
Moet ik dan beginnen met: "Hoi, geile kop heb je. Ik wil je beter leren kennen" ?
biatch, ik ben zeer hygiënischquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ang3l? Er hangt rotzooi aan je schoen.....oh nee, het is pievdb.
"Hoi, ik ben Vlarp, wil je met mijn piemel spelen?"quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Moet ik dan beginnen met: "Hoi, geile kop heb je. Ik wil je beter leren kennen" ?
'k Heb geen verstand van katten. Onbetrouwbare beesten met te scherpe nagels.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:27 schreef Vlarp het volgende:
Jij gaat ermee spelen als een kat met een muis speelt?
Alleen als je 41 bent.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zakdoekentaal.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:30 schreef Vlarp het volgende:
Hoe deden we dat vroeger eigenlijk? Met van die contactadvertenties in codetaal... je weet wel?
Ik lees die profielen met veel tekst niet. Wat dat betreft zijn de profielen met lijstjes (do's, dont's, likes, dislikes etc) dan wel het duidelijkstquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Daarom dient men dan ook een profieltekst vol aanknopingspunten te typen.
quote:ღLIKESღ
ღPretParkenღ
ღBij Oma('s) Op bezOek gaanღ
ღLekker stAdtenღ
ღUitgaan!!ღ
ღVeeeel filmpjes kijkenღ
ღMett vriendjess Sjillen/wAtt Drinkenღ
ღMet lekker weer naArr t StrAndღ
ღBiiOscoOpjje pAkkenღ
ღGeld uitgevenღ
ღZingenღ
ღMuziek KEIHARD ( joey )ღ
ღMSN'enღ
ღHeel veel muziek Luisteren!!ღ
ღDouchenღ
ღDISLIKESღ
ღLiegenღ
ღGeldloze BAnkrekeningenღ
ღUltra leuke Shirtjes Die te groot zijnღ
ღVertragingenღ
ღSlijmballetjesღ
ღVieze Nagelsღ
ღNatnekken ( alles willen weten )ღ
ღBoeren laten (wesley)ღ
ღ Zweet luchtღ
Weet je überhaupt wat dat woord betekent?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:32 schreef TehRockstar het volgende:
Bah, oppervlakkige stinkhomo's.
Stinkhomo's?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Weet je überhaupt wat dat woord betekent?
Mensen met tekst zitten meestal ook niet te wachten op reacties van mensen die geen teksten lezen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:31 schreef Vlarp het volgende:
Ik lees die profielen met veel tekst niet.
'k Heb veel te veel don'ts en dislikes...quote:Wat dat betreft zijn de profielen met lijstjes (do's, dont's, likes, dislikes etc) dan wel het duidelijkst
Je hebt lijstjes, en lijstjesquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:32 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik deel je smaak over het algemeen wel (gezien de geposte fotows dan).quote:
Heb ik gezegd dat ik ze niet lees?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:34 schreef DennisMoore het volgende:
Mensen met tekst zitten dan meestal ook niet te wachten op reacties van mensen die geen teksten lezen..
Rokers zijn niet zo naar als ze op het eerste gezicht lijken..quote:'k Heb veel te veel don'ts en dislikes....
Dus ik noem ze maar niet, dat schrikt af. Bovendien zijn ze niet zo belangrijk eigenlijk...
Ik zoen bijvoorbeeld leuke rokers, terwijl roken een dislike is.
Ja, nee, nouja... hij lijkt wel knap en stoer.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:35 schreef error het volgende:
Ik deel je smaak over het algemeen wel (gezien de geposte fotows dan).
Maar in dit geval![]()
Zullen we wedden?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee dat gaat niet Vlarp.
" Ik lees die profielen met veel tekst niet."quote:
Ze stinken echter wel degelijk.quote:Rokers zijn niet zo naar als ze op het eerste gezicht lijken..
ja dan ga ik dat opnoemen en dan ga jij dat zeker tegen hem gebruikenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, nee, nouja... hij lijkt wel knap en stoer.
Ook niet echt mijn 'type' als ik dat al heb.
Wat is er mis mee verder?.
Uhm, dat kun je op meerdere manieren interpreteren. Daarbij zijn er teveel profielen met heel veel tekst die niets vertellen..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:37 schreef DennisMoore het volgende:
" Ik lees die profielen met veel tekst niet."
Concessiesquote:Ze stinken echter wel degelijk.
Neuh, ik chat niet met 'm. Hij heeft geen leuke profieltekst namelijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:38 schreef error het volgende:
ja dan ga ik dat opnoemen en dan ga jij dat zeker tegen hem gebruiken
Gelukkig drink ik geen Belgisch bier..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Omdat in Duitsland er geen andere grondstoffen gebruikt mogen worden, willen de Duitsers zelf nog wel eens gaan experimenteren. En één van die dingen was om eerst een citroen in het glas te doen en daar het Weizenbier op te tappen. Hier is ergens een misverstand over ontstaan en nu gooien hele volksstammen citroen in elk willekeurig witbier. Elke Belgische brouwer ziet een toevoeging aan zijn bier als een persoonlijke belediging. Niet doen dus.
Ik wist het wel.
Hmm.. ach, waarom nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De verliezer moet het opdrinken.
quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hee, nog een vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |