Oh, doe dat.quote:
Gezien je lengte vrees ik een aanval op m'n enkels.quote:
Hij zou me nooit slaan.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh, doe dat.
SAJ mept vast terug en dat moet ik zien
Ohw.. zo origineel ben ik ook meestalquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Schrijf je eerst meters profieltekst boordevol aanknopingspunten, krijg je een "hoi, alles goed?".
Mkay..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
R'dam/Den Haag is ook om voor mij
Dus: Amsterdam Centraal.
Ik zou niets moeten.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hij zou me nooit slaan.
En JIJ zou me moeten beschermen.
Waarom?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:24 schreef Vlarp het volgende:
Ohw.. zo origineel ben ik ook meestal
Ik sla idd geen meisjes.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hij zou me nooit slaan.
En JIJ zou me moeten beschermen.
*wegklik*quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waarom?.
- Hoi!
- Hoi.
- Alles goed?
- Ja hoor, jij?
- Perfect!
- Mooizo...
...
- Nog wat leuks gedaan vandaag?
- Nee, jij?
Etc etc..
En we zijn weer terug bij af.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik sla idd geen meisjes.
Moet ik dan beginnen met: "Hoi, geile kop heb je. Ik wil je beter leren kennen" ?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waarom?.
- Hoi!
- Hoi.
- Alles goed?
- Ja hoor, jij?
- Perfect!
- Mooizo...
...
- Nog wat leuks gedaan vandaag?
- Nee, jij?
Etc etc..
Goed zo, ga er maar even mee spelen of zo en laat de grote mensen even een conversatie op niveau voeren.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:26 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
En we zijn weer terug bij af.
Ik heb een piemel.
Daarom dient men dan ook een profieltekst vol aanknopingspunten te typen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:27 schreef Vlarp het volgende:
Moet ik dan beginnen met: "Hoi, geile kop heb je. Ik wil je beter leren kennen" ?
biatch, ik ben zeer hygiënischquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ang3l? Er hangt rotzooi aan je schoen.....oh nee, het is pievdb.
"Hoi, ik ben Vlarp, wil je met mijn piemel spelen?"quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Moet ik dan beginnen met: "Hoi, geile kop heb je. Ik wil je beter leren kennen" ?
'k Heb geen verstand van katten. Onbetrouwbare beesten met te scherpe nagels.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:27 schreef Vlarp het volgende:
Jij gaat ermee spelen als een kat met een muis speelt?
Alleen als je 41 bent.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zakdoekentaal.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:30 schreef Vlarp het volgende:
Hoe deden we dat vroeger eigenlijk? Met van die contactadvertenties in codetaal... je weet wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |