Wel als je zo'n badkamer hebt:quote:
Die heb jij niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:28 schreef Ang3l het volgende:
Wel als je zo'n badkamer hebt:
[afbeelding]
Ik ben geen meisje.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is dan ook iets voor meisjes.
nee het is niet practisch en gebruiksvriendelijk, en je zou er inderdaad direct een poetsvrouw/meneer bij moeten krijgen, maar oe wat vind ik dit een mooie wastafelcombiquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Die heb jij niet..
En zie je al een tube Prodent tandpasta staan daar ergens?
Een bekertje met een tandenborstel erin?
Opbergruimte? Ergens?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dan zal ik ook een eigen showroom hebben.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
Haske trendy in de spiegelquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Die heb jij niet..
En zie je al een tube Prodent tandpasta staan daar ergens?
Een bekertje met een tandenborstel erin?
en die combi, dat is dan een combi tussen een wastafel en een.......?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee het is niet practisch en gebruiksvriendelijk, en je zou er inderdaad direct een poetsvrouw/meneer bij moeten krijgen, maar oe wat vind ik dit een mooie wastafelcombi![]()
combinatie natuurlijk van die tegels met spiegel lamp kraan afvoerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:45 schreef error het volgende:
[..]
en die combi, dat is dan een combi tussen een wastafel en een.......?
ga ze zaterdag in amsterdam uitdelenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb een overdosis speculaasjes in de kastik denk bij iedere winkelbeurt "O, ik heb geen speculaasjes meer" met als gevolg dat ik nu in speculaasjes kan zwemmen
Wie komt er samen met mij de speculaasjes wegwerken?![]()
Goed plan!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:01 schreef DennisMoore het volgende:
Je zou bijna uit verveling naar bed gaan.
meldt zichquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb een overdosis speculaasjes in de kastik denk bij iedere winkelbeurt "O, ik heb geen speculaasjes meer" met als gevolg dat ik nu in speculaasjes kan zwemmen
Wie komt er samen met mij de speculaasjes wegwerken?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |