Nee 10 nou goed ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:33 schreef Heerlijkheid het volgende:
Waar maak je je druk om, je mag het toch nog niet drinken.
As gij da nou maar nie doet! Kank wel wir antwoord op geve maar doek maar wir nie!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Heb je de buurvrouw weer geneukt?.
''Gelukkig kennen ze jou niet''.quote:
Maar het kwam allemaal door zoeen haak! En 'ze' hadden de pôten nie goed gezet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:47 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
''Gelukkig kennen ze jou niet''.![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:53 schreef PeZu het volgende:
ik snap het niet, kun je een paint maken ter verduidelijking?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:07 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
[afbeelding] > [afbeelding]
Is niet eens Paint voor nodig, dacht ik zo.
Amstel en Grolsch ookquote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:35 schreef remlof het volgende:
Heineken mag je best laten vallen hoor![]()
das allemaal grolsch verspild, niks mis mee me dunktquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:52 schreef dubidub het volgende:
T kan altijd nog erger he
[afbeelding]
Dingen die niet door de beugel kunnen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:32 schreef Maikuuul het volgende:
DAT KAN GODVERDOMME NIET DOOR DE BEUGEL !!
niet steeds door elkaar halen!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:36 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
je iq is 10, je leeftijd 13... niet steeds door elkaar halen
Het was de aflevering van vandaag ! ofjeh tis nu donderbal maar het was dus van woensdag !quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:32 schreef anisubs het volgende:
Ze zetten tegenwoordig die uitzendingen van EditieNL online hé.
Misschien kan jij even de link geven naar het iten waar het allemaal gebeurde.
www.editienl.nl
eej jong vuilak waar blijft nu wtfbbq die hendig sjieke paint om alle seven ter verlollerduidelijkenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:18 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Het was de aflevering van vandaag ! ofjeh tis nu donderbal maar het was dus van woensdag !
Jaja, ons Maik heeft dan wel BLO gehad, maar het wetboek kent ie ook hoor!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:28 schreef MaddoxX het volgende:
rofl
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:21 schreef Deetch het volgende:
Das weer een hendig sjiek paint Maikuuul
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |