Opvallend:quote:Coppa Italia draw made Wednesday 2 August, 2006
--------------------------------------------------------------------------------
This season’s Coppa Italia will kick off on August 19 with Italian giants Juventus facing an unprecedented away game at little Martina.
The Bianconeri have slipped to 23rd in the Coppa rankings following demotion and will now start the 72-team tournament from the first round.
The top eight seeds – Inter, Roma, Milan, Chievo, Palermo, Livorno, Parma and Empoli – will enter the competition at the last 16 stage in November.
Full first round draw
Sansovino-Messina
Grosseto-Piacenza
Rende-Lazio
Monza-Bari
Novara-Mantova
Teramo-Modena
Giarre-Fiorentina
Genoa-Spezia
Cavese-Lecce
Cittadella-Bologna
Benevento-Sampdoria
Ternana-Rimini
Ivrea-Torino
Sangiovannese-Crotone
Pro Vasto-Reggina
Cremonese-Vicenza
Taranto-Catania
Salernitana-Brescia
Cuneo-Cagliari
Gallipoli-Verona
Venezia-Treviso
Perugia-Arezzo
Melfi-Udinese
Avellino-Albinoleffe
Martina-Juventus
Lucchese-Cesena
Cervia-Ascoli
Frosinone-Napoli
Sassuolo-Atalanta
Pavia-Pescara
Carpenedolo-Siena
Sanremese-Triestina
Ze zijn nog bezig maar het is nu 1-0 voor Cesena.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:28 schreef DIGGER het volgende:
naar alle waarschijnlijkheid Juve (kan me niet voorstellen dat die verliezen).
Kan ik niet echt van wakker liggen. En jij waarschijnlijk ook niet, als je al zijn missers van Avellino - Napoli ruim een jaar terug even voor de geest haalt (Play-off finale)quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:53 schreef smook.biz het volgende:
Capparella op de tribune, gaat morgen vertrekken uit Napels....
Voor de Curva A weer?quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:54 schreef smook.biz het volgende:
Mooi om dat lied van Zucchero op de achtergrond te horen. Dan voel ik me gewoon in het stadion, in de rust, met de nootjes verkoper, met de analyse van Guido, met de hasj-lucht, met Napoli.
Dinsdag gauw die seizoenkaart binnenhalen.....
Goede keuze.....quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:58 schreef DIGGER het volgende:
Cosi Celeste, op dat nummer kwamen we het oude stadhuis binnenlopen op m'n trouwdag![]()
Ik ben er i.i.g. volgend jaar Mei, wacht ff op het programma (deze woensdag) mbt exacte data want ik wil 2 thuiswedstrijden meepikken. En de Mariafeesten in het dorp in Mei uiteraardquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:58 schreef smook.biz het volgende:
Ja.
Regelen we een wedstrijdje voor de Fokkers?
Als er een uitwedstrijd is, ben je natuurlijk welkom in de auto.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:01 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik ben er i.i.g. volgend jaar Mei, wacht ff op het programma (deze woensdag) mbt exacte data want ik wil 2 thuiswedstrijden meepikken. En de Mariafeesten in het dorp in Mei uiteraard
En misschien eind dit jaar nog, maar weet niet of dat mbt dagen nog lukt.
http://www.lega-calcio.it/ita/timc_secondafase.shtmlquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:09 schreef smook.biz het volgende:
Wanneer?
waar kijk je ?quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:33 schreef DIGGER het volgende:
Triestina scoort in de 93e minuut de 1-1 tegen Atalanta. Wordt veel verlengen zo vanavond....
Er is geen beeld, de TV rechten voor de beker worden in z'n geheel verkocht en dat is ivm onenigheid niet gebeurd. De Rai, vorig jaar met de rechten, heeft de CL dit seizoen en wenst niet veel te betalen.quote:
die 2-2 valt wel... alex staat binnen de lijnen...quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:36 schreef DIGGER het volgende:
Goeie verdediger, die Bucchi
Wel serieuze druk van Juve nu.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:47 schreef DIGGER het volgende:
Tering Buffon met een geweldige redding op Pia
Thanks Digger......quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:48 schreef DIGGER het volgende:
Pffffffffff we hadden Juve al gewoon uit Europa voor volgend jaar moeten knikkeren
Nog 4 minuten...
SMOOK, je mist echt een geweldige wedstrijd, alles zit erin.... en Napoli speelt goed.
quote:
Grapje?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:15 schreef burberry het volgende:
come on juve... 1 goal is voldoende...
Ik begrijp eerlijk gezegd niet, gezien de clubs en de omstandigheden, hoe je tifo kunt maken voor Juve.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:22 schreef burberry het volgende:
[..]
lijkt mij ook niet nee,maar het is wel de waarheid![]()
je bent supporter of je bent het niet...quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:23 schreef smook.biz het volgende:
[..]
Ik begrijp eerlijk gezegd niet, gezien de clubs en de omstandigheden, hoe je tifo kunt maken voor Juve.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:29 schreef smook.biz het volgende:
Moggi heeft zeker nog zitten sms-en
Wel met een Zwitserse ongeregistreerde pre-paid dan natuurlijk.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:29 schreef smook.biz het volgende:
Moggi heeft zeker nog zitten sms-en
hehe,dat ziet er goed uit juve... buffon in de goal... alex die schiet....quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:31 schreef DIGGER het volgende:
Nog ruim 3 minuten tot pingels.
lezen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:40 schreef dndiek het volgende:
Jammer dat ik niets van de wedstrijd kan zien... klinkt als een echte bekerwedstrijd
Maar ik hoor het luid en duidelijk. Zal dus wel de Curva B zijn.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:40 schreef smook.biz het volgende:
[..]
Dat mag niet gezongen worden van de Curva A
Zien helaas niet (ja morgen de goals op het SKY Calcio journaal).quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:40 schreef dndiek het volgende:
Jammer dat ik niets van de wedstrijd kan zien... klinkt als een echte bekerwedstrijd
Er volgde ook direct gefluit. Tijdens de Birra Moretti begonnen ze steeds vanaf de Distinti....quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:42 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Maar ik hoor het luid en duidelijk. Zal dus wel de Curva B zijn.
Kutclub. Teren nog steeds op de naam van Maradona. Wat hebben ze nou gepresteerd in het verleden ?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:47 schreef dndiek het volgende:
Hup Napoli
Hou je bek of kom het hier zeggen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kutclub. Teren nog steeds op de naam van Maradona. Wat hebben ze nou gepresteerd in het verleden ?
Ik ben meer tegen Juvequote:Op zondag 27 augustus 2006 23:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kutclub. Teren nog steeds op de naam van Maradona. Wat hebben ze nou gepresteerd in het verleden ?
delpiero bestaat geen twjifel over...quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:49 schreef DIGGER het volgende:
Del Piero...... raak, 3-3 na 5 pingels elk
Typischquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:49 schreef smook.biz het volgende:
[..]
Hou je bek of kom het hier zeggen.
Heeeeeeeeeerlijk.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:53 schreef smook.biz het volgende:
ó vitaaaa, ó vitaa mieee
Jij bent vast vrijgezel, niet?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:59 schreef tong80 het volgende:
Alsof ze daar in turijn mee zitten. Daar zitten 6000 man op de tribune bij een cup wedstrijd.
Omdat ik de oude dame hoger heb zitten dan een ex-serie C-club ?quote:
Nee, omdat je voldoening zoekt in het teleurstellen van mensen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat ik de oude dame hoger heb zitten dan een ex-serie C-club ?
Sorry dat ik je teleur heb gesteld.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:01 schreef smook.biz het volgende:
[..]
Nee, omdat je voldoening zoekt in het teleurstellen van mensen.
Geeft niet lieverd. Het was meer een opmerking in jouw richting. Excuses aanvaard.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry dat ik je teleur heb gesteld.
Nu lijkt niets meer onmogelijk....quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:04 schreef DIGGER het volgende:
Nou, Parma in de 8e finales dus. Weer een flinke taak voor de boeg.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:04 schreef DIGGER het volgende:
Nou, Parma in de 8e finales dus. Weer een flinke taak voor de boeg.
Uiteraard, ze komen alleen maar super gemotiveerde tegenstanders tegen. En in Napoli is Juve echt zo ongelooflijk gehaat. Ferrara speelde in z'n afscheidsmatch niet voor niets beide helften met Napoliquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:51 schreef DeVinger het volgende:
Hehe Juve, achja ze mogen dan nog wel een aardige selectie hebben (al zijn ze wel heel erg verzwakt hoor), maar iedereen zal echt van Juve willen winnen. Alleen dat al geeft ze een psycholische achterstand van 0-1.
Deze cannavaro heeft toch nooit bij Juve gespeeld? Fabio speelt bij Real nu.quote:Op maandag 28 augustus 2006 07:47 schreef DIGGER het volgende:
Cannavaro tegen z'n oude ploeg, op zich wel leuk.
En het wordt wel ff anders nu, met naast een thuiswedstrijd ook een uitwedstrijd natuurlijk.
Krantenkoppen zijn iig heerlijk vanmorgen
quote:Coppa schedule announced Friday
The schedule for the second legs of the Coppa Italia last 16 was released by the Lega Calcio on Friday.
The matches will be played between November 28 and December 7, starting with Milan’s trip to Brescia.
Inter, the 2006 winners, are on course to win their third straight title after collecting a 1-0 win away at Messina in the first leg.
Serie B side Napoli have taken control of the tie with Parma thanks to a 1-0 win, while Palermo are looking to get back on track after their 1-0 defeat at Sampdoria.
All matches will be aired by RAI, after the first leg was not broadcasted because no agreement had been reached with the public network.
Tuesday November 28:
Brescia – Milan
Wednesday November 29:
Roma – Triestina
Inter – Messina
Thursday November 30:
Chievo – Reggina
Palermo – Sampdoria
Wednesday December 6:
Genoa – Empoli
Livorno – Arezzo
Thursday December 7:
Parma - Napoli
1-1 van Gilardino.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:31 schreef stefmans het volgende:
1-0 voor Roma goal van Mancini.
Kusje erop?quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:45 schreef M0NTANA het volgende:
2-1 voor AS Roma, al hadFrancesco Totti
hem best zelf kunnen maken.
Als ik wedstrijden van AS Roma bekijk, zit ik de hele tijd te wachten op die doodschop aan het adres van hun aanvoerder, wat een walgelijk figuur is dat!
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is goed, doe maar hier en hier.![]()
Totti![]()
![]()
![]()
Ik zit meer te wachten op het moment waarop ze de wedstrijd definitief afmaken. Had gisteren al heel vroeg in de 2e helft gekund, dan had je daarna achterover kunnen leunen mbt zondagavond.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:45 schreef M0NTANA het volgende:
2-1 voor AS Roma, al hadFrancesco Totti
hem best zelf kunnen maken.
Als ik wedstrijden van AS Roma bekijk, zit ik de hele tijd te wachten op die doodschop aan het adres van hun aanvoerder, wat een walgelijk figuur is dat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |