Voor de Curva A weer?quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:54 schreef smook.biz het volgende:
Mooi om dat lied van Zucchero op de achtergrond te horen. Dan voel ik me gewoon in het stadion, in de rust, met de nootjes verkoper, met de analyse van Guido, met de hasj-lucht, met Napoli.
Dinsdag gauw die seizoenkaart binnenhalen.....
Goede keuze.....quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:58 schreef DIGGER het volgende:
Cosi Celeste, op dat nummer kwamen we het oude stadhuis binnenlopen op m'n trouwdag![]()
Ik ben er i.i.g. volgend jaar Mei, wacht ff op het programma (deze woensdag) mbt exacte data want ik wil 2 thuiswedstrijden meepikken. En de Mariafeesten in het dorp in Mei uiteraardquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:58 schreef smook.biz het volgende:
Ja.
Regelen we een wedstrijdje voor de Fokkers?
Als er een uitwedstrijd is, ben je natuurlijk welkom in de auto.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:01 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik ben er i.i.g. volgend jaar Mei, wacht ff op het programma (deze woensdag) mbt exacte data want ik wil 2 thuiswedstrijden meepikken. En de Mariafeesten in het dorp in Mei uiteraard
En misschien eind dit jaar nog, maar weet niet of dat mbt dagen nog lukt.
http://www.lega-calcio.it/ita/timc_secondafase.shtmlquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:09 schreef smook.biz het volgende:
Wanneer?
waar kijk je ?quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:33 schreef DIGGER het volgende:
Triestina scoort in de 93e minuut de 1-1 tegen Atalanta. Wordt veel verlengen zo vanavond....
Er is geen beeld, de TV rechten voor de beker worden in z'n geheel verkocht en dat is ivm onenigheid niet gebeurd. De Rai, vorig jaar met de rechten, heeft de CL dit seizoen en wenst niet veel te betalen.quote:
die 2-2 valt wel... alex staat binnen de lijnen...quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:36 schreef DIGGER het volgende:
Goeie verdediger, die Bucchi
Wel serieuze druk van Juve nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |