Typischquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:49 schreef smook.biz het volgende:
[..]
Hou je bek of kom het hier zeggen.
Heeeeeeeeeerlijk.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:53 schreef smook.biz het volgende:
ó vitaaaa, ó vitaa mieee
Jij bent vast vrijgezel, niet?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:59 schreef tong80 het volgende:
Alsof ze daar in turijn mee zitten. Daar zitten 6000 man op de tribune bij een cup wedstrijd.
Omdat ik de oude dame hoger heb zitten dan een ex-serie C-club ?quote:
Nee, omdat je voldoening zoekt in het teleurstellen van mensen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat ik de oude dame hoger heb zitten dan een ex-serie C-club ?
Sorry dat ik je teleur heb gesteld.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:01 schreef smook.biz het volgende:
[..]
Nee, omdat je voldoening zoekt in het teleurstellen van mensen.
Geeft niet lieverd. Het was meer een opmerking in jouw richting. Excuses aanvaard.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry dat ik je teleur heb gesteld.
Nu lijkt niets meer onmogelijk....quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:04 schreef DIGGER het volgende:
Nou, Parma in de 8e finales dus. Weer een flinke taak voor de boeg.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:04 schreef DIGGER het volgende:
Nou, Parma in de 8e finales dus. Weer een flinke taak voor de boeg.
Uiteraard, ze komen alleen maar super gemotiveerde tegenstanders tegen. En in Napoli is Juve echt zo ongelooflijk gehaat. Ferrara speelde in z'n afscheidsmatch niet voor niets beide helften met Napoliquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:51 schreef DeVinger het volgende:
Hehe Juve, achja ze mogen dan nog wel een aardige selectie hebben (al zijn ze wel heel erg verzwakt hoor), maar iedereen zal echt van Juve willen winnen. Alleen dat al geeft ze een psycholische achterstand van 0-1.
Deze cannavaro heeft toch nooit bij Juve gespeeld? Fabio speelt bij Real nu.quote:Op maandag 28 augustus 2006 07:47 schreef DIGGER het volgende:
Cannavaro tegen z'n oude ploeg, op zich wel leuk.
En het wordt wel ff anders nu, met naast een thuiswedstrijd ook een uitwedstrijd natuurlijk.
Krantenkoppen zijn iig heerlijk vanmorgen
quote:Coppa schedule announced Friday
The schedule for the second legs of the Coppa Italia last 16 was released by the Lega Calcio on Friday.
The matches will be played between November 28 and December 7, starting with Milan’s trip to Brescia.
Inter, the 2006 winners, are on course to win their third straight title after collecting a 1-0 win away at Messina in the first leg.
Serie B side Napoli have taken control of the tie with Parma thanks to a 1-0 win, while Palermo are looking to get back on track after their 1-0 defeat at Sampdoria.
All matches will be aired by RAI, after the first leg was not broadcasted because no agreement had been reached with the public network.
Tuesday November 28:
Brescia – Milan
Wednesday November 29:
Roma – Triestina
Inter – Messina
Thursday November 30:
Chievo – Reggina
Palermo – Sampdoria
Wednesday December 6:
Genoa – Empoli
Livorno – Arezzo
Thursday December 7: