Ze is beter in Duits en Frans dan in Nederlandsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Opgeduikeld is met een d, honingdropje.
je haalt 2 users door elkaar,maar ach ze zijn beide spuuglelijk dusquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wil een battle met haar doen of zo. Ik ben vast beter in Frans dan zij.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:13 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Ze is beter in Duits en Frans dan in Nederlands![]()
Slechte foto om over te oordelen en wie zegt dat jij dat bentquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:14 schreef Met-Yvana het volgende:
Nou, dit is mijn achterkant, die dikke kont valt toch wel mee?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:14 schreef Met-Yvana het volgende:
[afbeelding]
Wat verwacht je nu precies dat we zeggen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:14 schreef Met-Yvana het volgende:
[afbeelding]
Ze staat dan met 'r ferme kontje naar achteren, waarna wij zo tussen haar benen doorkijken en de cameltoe waarnemen.quote:
Dat zijn beste kadetten, hm-hm.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:14 schreef Met-Yvana het volgende:
[afbeelding]
Even fappen hoor.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:14 schreef Met-Yvana het volgende:
[afbeelding]
Je ziet hetzelfde witte armbandje terug op een foto in mijn fotoboek.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Slechte foto om over te oordelen en wie zegt dat jij dat bent
ooow,nee je hebt gelijk. niemand anders kan zo'n wit armbandje om doenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:16 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je ziet hetzelfde witte armbandje terug op een foto in mijn fotoboek.
Alle opmerkingen mijnerzijds met betrekking tot haar spelfouten heeft ze selectief genegeerd.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Haal dat tas is uit de weg, en post een foto van dichtbij...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:16 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar tóch hè.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:16 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Damn, dat is dus de verkeerde aanpak?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:17 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Alle opmerkingen mijnerzijds met betrekking tot haar spelfouten heeft ze selectief genegeerd.
Rechter 8 jaar, linker 14 jaar oud?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar tóch hè.
[afbeelding] --> [afbeelding]
Wat is hier de vergelijking?
Zelfde haarlengte!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar tóch hè.
[afbeelding] --> [afbeelding]
Wat is hier de vergelijking?
Zoals hiervoor door Nawien gevraagd, gelieve de vorige vragenlijst even invullen...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:18 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zou toch wel eens eventjes wat werk willen verrichten tussen die billen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |