Kun jij niet weer stoned gaan zitten X-boxen zoals gisteren?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:55 schreef Nawien het volgende:
[..]
Daarnaast komt het maar al te mooi uit, dat jouw nichtje dan niet in de schijnwerpers staat, want daar hoor jij natuurlijk![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Handen af van onze familie ! Ze is geen ordinair stuk vlees om ondergekwijlt te worden door het plebs !
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:17 schreef frenzy2003 het volgende:
verder heb je gelijk,Yannick heeft een leuk koppie,maar jij bent gewoon een lelijke dikke trol.
quote:
Op de een of andere manier kun je niet omgaan met opmerkingen die waar zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:56 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Kun jij niet weer stoned gaan zitten X-boxen zoals gisteren?![]()
wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:56 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
En dan nog, je reageert met een opmerking die als een lul op een kut slaat.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:56 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Jawel, maar daarvoor hap jij te goedquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:56 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
gelukkig heb jij daar nooit last van.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Handen af van onze familie ! Ze is geen ordinair stuk vlees om ondergekwijlt te worden door het plebs !
Yvana heeft gewoon een geil snoetjequote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
en ze is lekkerder... !
wat vind jij, chris2k (ervaring!)
Kun jij niet weer lekker op het schoolplein gaan zitten rokenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:56 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:58 schreef Nawien het volgende:
[..]
Jawel, maar daarvoor hap jij te goed![]()
en je hebt het na *bijna* 6 topics niet eens door.
Echt, jij bent het wandelende exemplaar van: Naiviteit, arrogantie, en luiheid. Zelfs van dale kan dat niet beter omschrijven![]()
Het zou goed zijn om eens wat normaals uit jullie familie te horenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Jouw houding toevallig?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:59 schreef Met-Yvana het volgende:
Och ik vond het iets treurigs hebben![]()
en wie is er lekkerdehr?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Yvana heeft gewoon een geil snoetje.
En in combinatie met haar lieve tietjes en haar bolle kontje is dat gewoon sehr geil.
Omdat ze voor haar mening strijdt totdat ze erbij neervalt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:00 schreef Chowi het volgende:
Waarom tieft die Yvana eigenlijk niet gewoon op?
Hm ja, dat kan ik niet echt beslissen, omdat ze beide én foto's hebben waar ze lelijk op zijn én foto's hebben waar ze lekker op zijnquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
en wie is er lekkerdehr?
tienerpedo![]()
![]()
je bent vergeten te vermelden dat ze alleen akelige vooroordelen heeft,zonder dat die worden beargumenteerd. ach,haar mening zal haar wel ingepraat zijn door haar vader,net als haar mening over politieke partijenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:01 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Omdat ze voor haar mening strijdt totdat ze erbij neervalt.
Whehe, mensen die van mening zijn dat hun mening telt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:01 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen maar snel valt ze niet !quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:01 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:00 schreef zarGon het volgende:
waar heb je haar kont gezien btw (niet dat ik het wil zien hoor,)
Sowieso al dat ze van mening is dat ze ook maar iets voorstelt danwel bereikt heeft. Oja, laten we dan niet vergeten te melden dat ze tussen de domme hunkies komende zaterdag koffie zal serveren en ook nog eens VWO-6 gaat doen komend schooljaar.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Whehe, mensen die van mening zijn dat hun mening telt.
Yvana, post je ass is...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[afbeelding]
Daar kun je wel wat uit afleiden.
Nou, VWO-6 en een hoofd vol zaagsel vind ik nog best een prestatie.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:05 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Sowieso al dat ze van mening is dat ze ook maar iets voorstelt danwel bereikt heeft. Oja, laten we dan niet vergeten te melden dat ze tussen de domme hunkies komende zaterdag koffie zal serveren en ook nog eens VWO-6 gaat doen komend schooljaar.
Nee ! Ik net zo min als Yannicke een ordinair stuk vlees waar het lagere volk op kan kwijlen!quote:
Haar leraren/essen vinden dat ze het later helemaal gaat maken!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, VWO-6 en een hoofd vol zaagsel vind ik nog best een prestatie.
Te laat.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:07 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee ! Ik net zo min als Yannicke een ordinair stuk vlees waar het lagere volk op kan kwijlen!![]()
Die hebben het toch echt verkeerd. Ze hééft het al gemaakt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Haar leraren/essen vinden dat ze het later helemaal gaat maken!
je vergeet je werkwoordquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:07 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee ! Ik net zo min als Yannicke een ordinair stuk vlees waar het lagere volk op kan kwijlen!![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:06 schreef karelhutte het volgende:
Een discussie winnen op internet is net als meedoen aan de para-olympics. Ook al win je, je bent en blijft een mongeaul
Ik hoop echt dat je door een neger bruut in je ass wordt geneukt.. Sirieus.. Wat een kankerarrogante wijf ben jij zeg.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:07 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Misschien geeft ze haar leraren een lapdance voor een extra punt ofzo.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Haar leraren/essen vinden dat ze het later helemaal gaat maken!
Wacht eens even, houd jij je mond eens, jij bent ondergeschikt aan MY.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je door een neger bruut in je ass wordt geneukt.. Sirieus.. Wat een kankerarrogante wijf ben jij zeg.
daar stopte ik met lezenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:07 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee ! Ik ben net zo min als Yannicke
Wij allemaal trouwens.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:10 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Wacht eens even, houd jij je mond eens, jij bent ondergeschikt aan MY.
Dat verbaast mij nu ook al zes topics lang.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:11 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
dat ze dan nog zelfs met ons in discussie gaat,we zijn toch onder haar niveau?
Ik wou het woord kanker niet gebruiken, maar verdiend echt een paar harde bitchslaps nu..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:10 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Wacht eens even, houd jij je mond eens, jij bent ondergeschikt aan MY.
Opgeduikeld is met een d, honingdropje.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:12 schreef Met-Yvana het volgende:
Wacht, ik heb een beschaafde foto van mijn achterkant opgeduikelt, even uploaden
Lief.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:12 schreef Met-Yvana het volgende:
Wacht, ik heb een beschaafde foto van mijn achterkant opgeduikelt, even uploaden
Toch wel een met een cameltoe?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:12 schreef Met-Yvana het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |