Nou, VWO-6 en een hoofd vol zaagsel vind ik nog best een prestatie.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:05 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Sowieso al dat ze van mening is dat ze ook maar iets voorstelt danwel bereikt heeft. Oja, laten we dan niet vergeten te melden dat ze tussen de domme hunkies komende zaterdag koffie zal serveren en ook nog eens VWO-6 gaat doen komend schooljaar.
Nee ! Ik net zo min als Yannicke een ordinair stuk vlees waar het lagere volk op kan kwijlen!quote:
Haar leraren/essen vinden dat ze het later helemaal gaat maken!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, VWO-6 en een hoofd vol zaagsel vind ik nog best een prestatie.
Te laat.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:07 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee ! Ik net zo min als Yannicke een ordinair stuk vlees waar het lagere volk op kan kwijlen!![]()
Die hebben het toch echt verkeerd. Ze hééft het al gemaakt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Haar leraren/essen vinden dat ze het later helemaal gaat maken!
je vergeet je werkwoordquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:07 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee ! Ik net zo min als Yannicke een ordinair stuk vlees waar het lagere volk op kan kwijlen!![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:06 schreef karelhutte het volgende:
Een discussie winnen op internet is net als meedoen aan de para-olympics. Ook al win je, je bent en blijft een mongeaul
Ik hoop echt dat je door een neger bruut in je ass wordt geneukt.. Sirieus.. Wat een kankerarrogante wijf ben jij zeg.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:07 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Misschien geeft ze haar leraren een lapdance voor een extra punt ofzo.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Haar leraren/essen vinden dat ze het later helemaal gaat maken!
Wacht eens even, houd jij je mond eens, jij bent ondergeschikt aan MY.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je door een neger bruut in je ass wordt geneukt.. Sirieus.. Wat een kankerarrogante wijf ben jij zeg.
daar stopte ik met lezenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:07 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee ! Ik ben net zo min als Yannicke
Wij allemaal trouwens.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:10 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Wacht eens even, houd jij je mond eens, jij bent ondergeschikt aan MY.
Dat verbaast mij nu ook al zes topics lang.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:11 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
dat ze dan nog zelfs met ons in discussie gaat,we zijn toch onder haar niveau?
Ik wou het woord kanker niet gebruiken, maar verdiend echt een paar harde bitchslaps nu..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:10 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Wacht eens even, houd jij je mond eens, jij bent ondergeschikt aan MY.
Opgeduikeld is met een d, honingdropje.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:12 schreef Met-Yvana het volgende:
Wacht, ik heb een beschaafde foto van mijn achterkant opgeduikelt, even uploaden
Lief.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:12 schreef Met-Yvana het volgende:
Wacht, ik heb een beschaafde foto van mijn achterkant opgeduikelt, even uploaden
Toch wel een met een cameltoe?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:12 schreef Met-Yvana het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |