Mja, optie 2 probeer ik inderdaad. Echter het wilt niet lukken, de lens zit gewoon aan het oog vast geplakt ofzo, als ik duw, blijft het gewoon op zijn positie zitten. En ik durf niet te hard te duwen...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:34 schreef Ilsjuhh het volgende:
-je vinger dr op zetten en ze naar beneden duwen....
-duim en wijsvinger op je oog zetten aan de zijkant van de lens en ze naar elkaar duwen zodat de lens "dubbel" klapt
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:42 schreef Perfect-Stranger het volgende:
Wacht maar tot je er een keertje 1tje onder je ooglid hebt gewrijfd![]()
Je moet bijna je oog uit je kas trekken hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:06 schreef Samsonneke het volgende:
Heel erg bedankt voor jullie tips allemaal.
Maar het is me nog steeds niet gelukt. DutchTSE: Die manier die je omschrijft (en tekent
) klinkt heel makkelijk, maar mijn lens valt er niet uit, ik trek aan de rechterkant van mijn oog en kijk naar links, en begin dan te knipperen. Maar er gebeurt niks. Werkt dit misschien alleen bij harde lenzen?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:24 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
Je moet bijna je oog uit je kas trekken hoor![]()
Je moet aan de buitenkant van je gezicht trekken (die 2 ogen is 1 in normale, en 1 in getrokken toestand, niet 2 ogen naast elkaar). Je moet trekken tot je vel echt strak staat, en dan de tegengestelde richting op kijken. Vaak moet je meerdere keren knipperen of opnieuw vastpakken, maar uiteindelijk lukt het wel (ook met zachte lenzen, heb ze zelf
)
foto:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Neemt niet weg dat mijn advies is:
leer het op de normale manier, dit is echt een noodoplossing![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |