Had al gekeken, maar da's de info van de organisatie waar ze gesolliciteerd heeft. Daar heb ik zo weinig aan.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:58 schreef Megumi het volgende:
Kijk eens in de headers van het mailtje. Daar staat meer info. Meer op de volgende link.
http://www.stopspam.org/email/headers.html
Daar dachten m'n vriend en ik ook wel aan, en dat dát de reden zou zijn dat ze bij mij terecht komen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
is die mail niet voor chantal uit Assen?
Moet ze wat beter d'r best doen, want het zijn allemaal afwijzigenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:59 schreef DamzkoO het volgende:
Misschien heeft ze wel een ander email en krijg jij alle CC'tjes doorgemaild![]()
Da's nog leukquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:04 schreef MaxPower het volgende:
Dit heb ik ook. Ik krijg steeds mail van een kerkelijk genootschap rond Zwolle op mijn mail.Prachtig, hele ruzies worden onderling via de mail uitgevochten.
En nee, ik ga ze niet vertellen dat ze een verkeerd mailadres in hun bestand hebben.
't Bestaat uit één voornaam. Dus zou niet goed weten waar die punt dan zou moeten komen te staan.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:05 schreef gebruikersnaam het volgende:
kan je haar mail niet forwarden naar een ail adres wat er op lijkt.
Dus met een punt er tussen, of zonder.
Nee, ik heet geen 'Dassen' van achternaam.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:05 schreef bluebit het volgende:
whehehehe, altijd leuk die mensen die het verkeerde mailadres in hun outlook instellen als afzenderadres...meestal gaan ze dan de provider beschuldigen dat die hun mailadres ook aan andere mensen uitgeeft.
vaak hebben die mensen wel overeenkomsten in de naam : jij heet dus ook dassen van achteren?
Da's wel een goeie.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik zou eens proberen wat er gebeurt als je van de laatste l een 1 maakt.
Wat een lekker diertjequote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:14 schreef Hephaistos. het volgende:
Zou het deze Chantal Dassen zijn?
[afbeelding]
't Betreft niet mijn hotmailadresquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:12 schreef Deetch het volgende:
mail eens naar dat bedrijf of zij het email adres wel goed van haar sollicitatiebrief hebben overgenomen. mischien is haar email adres wel chantal22 of chantall_22 of chantali22 en maken bedrijven de fout (want een dubbelel l is snel ingetikt bij snel overtypen)
Dan kan ze 't mooi vergeten.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:19 schreef UIO_AMS het volgende:
Die mailt jou binnenkort natuurlijk met de vraag of er nog mail voor haar is binnengekomen.
Maak hem gek!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:56 schreef Zwaffel het volgende:
same hereik krijg op een mail adres wat ik nooit gebruik mailtjes van ene dolf die 1 of andere moniek kent
![]()
Bij Planet gebeurd het ook... totaal ander email adres totaal ander persoon, gewoon fout bij de provider die ze meestal niet willen uitzoeken/herstellen...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:40 schreef Natalie het volgende:
Nee, geen Wanadoo
Maar jij dus ook al? Sjee...
woohoo kwoots !quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:04 schreef MaxPower het volgende:
Dit heb ik ook. Ik krijg steeds mail van een kerkelijk genootschap rond Zwolle op mijn mail.Prachtig, hele ruzies worden onderling via de mail uitgevochten.
En nee, ik ga ze niet vertellen dat ze een verkeerd mailadres in hun bestand hebben.
Nee, ik heb ze niet bewaard. Kwam er op neer dat 1 persoon zich niet kon vinden in het beleid van de kerk. Na een paar weken had ze zich op advies van de dokter ziek gemeld.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:05 schreef soppig het volgende:
[..]
woohoo kwoots !
kan je het eea delen met ons ?
heb ook wel eens dat er blijkbaar naar ene inge@planet.nl gemailt wordt,en die dan binnen komt op mn Qwea adresquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:03 schreef Punjab het volgende:
[..]
Bij Planet gebeurd het ook... totaal ander email adres totaal ander persoon, gewoon fout bij de provider die ze meestal niet willen uitzoeken/herstellen...
je ziek melden voor de kerkquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:08 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze niet bewaard. Kwam er op neer dat 1 persoon zich niet kon vinden in het beleid van de kerk. Na een paar weken had ze zich op advies van de dokter ziek gemeld.![]()
Zit er dik inquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:02 schreef Gluckskafer het volgende:
En die Chantal gaat al die bedrijven natuurlijk woedendopbellen omdat ze geen enkele reactie ontvangt op haar sollicitaties
![]()
Dat had ik al gedaan. Zie OPquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:41 schreef Dreadknight het volgende:
Ook een paar keer gehad.
gewoon ff kijken waar het vandaan komt, als het op een legale site lijkt even een mailtje terugsturen dat het een verkeerd adres is.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:50 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Lijkt me zwaar klote.
Weet iemand hoe het verder gesteld is met het fake-gehalte op fok?
Ik heb soms het idee dat bepaalde users vrij nep zijn, en zelfs van de mods valt het nog te betwijfelen.
Kijk een fotootje is snel geript natuurlijk, ik vind het vrij irritant als sommigen niet eens via de webcam bewijzen wie ze zijn.
't Is vooral irritant eigenlijk. Hopelijk geven ze dat mens een schop.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:50 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Lijkt me zwaar klote.
Weet iemand hoe het verder gesteld is met het fake-gehalte op fok?
Ik heb soms het idee dat bepaalde users vrij nep zijn, en zelfs van de mods valt het nog te betwijfelen.
Kijk een fotootje is snel geript natuurlijk, ik vind het vrij irritant als sommigen niet eens via de webcam bewijzen wie ze zijn.
Hahaha neequote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:00 schreef Dr.Death het volgende:
had je soms als naam "geilesloerie@hotmail.com"?
Dat is irritant! Frustrerend ook, als je het er maar niet in krijgt dat ze een ander adres heeft. Je zou zeggen dat als we inlogt, ze ook wel weet dat het adres wat ze opgeeft aan haar familie/vrienden, niet de goeie is.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:15 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb het ook eens gehad, zo'n doos die dus mijn e-mailadres had maar dan met wat getallen erachter. Alleen dat had ze zelf niet door. Dat was ook nog eens een Spaanse doos, dus ik kreeg het niet uitgelegd aan haar dat ze het verkeerd had. Ik kreeg al haar mail van familie, ik kreeg mensen op m'n msn die boos waren dat ik zei dat ik ze niet kende, en ze cc'de al haar mail naar mij (zo had ik dus wel haar e-mailadres ook). Later ging ze dus veranderen van e-mailadres omdat ze niet snapte wat ik bedoelde (knap toch, als je wel kunt inloggen op je hotmailaccount blijkbaar, maar niet weet wat je e-mailadres is), en toen kreeg ik nog steeds mails van haar zus, haar vrienden, haar klasgenoten, etc.
Tubgirl terug sturen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:15 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb het ook eens gehad, zo'n doos die dus mijn e-mailadres had maar dan met wat getallen erachter. Alleen dat had ze zelf niet door. Dat was ook nog eens een Spaanse doos, dus ik kreeg het niet uitgelegd aan haar dat ze het verkeerd had. Ik kreeg al haar mail van familie, ik kreeg mensen op m'n msn die boos waren dat ik zei dat ik ze niet kende, en ze cc'de al haar mail naar mij (zo had ik dus wel haar e-mailadres ook). Later ging ze dus veranderen van e-mailadres omdat ze niet snapte wat ik bedoelde (knap toch, als je wel kunt inloggen op je hotmailaccount blijkbaar, maar niet weet wat je e-mailadres is), en toen kreeg ik nog steeds mails van haar zus, haar vrienden, haar klasgenoten, etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |