Hey, dankjewel man!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:58 schreef Neidropje het volgende:
[..]
mmm meestal heb vdhaar wel dat soort exotische dingen of de mogelijkheid om ze te bestellen, zie ze er alleen neit tussen staan : http://www.haarguitars.nl/ maar je kan misschien even mailen. En anders uit amerika bestellen? en anders duitsland (is goed te doen hoor) : http://www.thomann.de/tho(...)c4dcece2f01d85f82e15
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:34 schreef Svyatagor het volgende:
Volgens mij probeert Jorikjet ons al drie topics te vertellen dat hij ontmaagd is.![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:34 schreef Svyatagor het volgende:
Volgens mij probeert Jorikjet ons al drie topics te vertellen dat hij ontmaagd is.![]()
Ja sorry dat ik geen intresantere vraag kon bedenken.quote:
Gaaf! Ik ken de tele deluxe niet, maar de strat deluxe speelt als een zonnetje! (ja dat zeg ik als gibson-freak)quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:32 schreef Gitarist het volgende:
'k Heb de knoop doorgehakt!
Na deze gitaar al meer dan twee jaar in het oog te hebben, heb ik hem besteld, de Fender American deluxe Telecaster!![]()
Levertijd is een week, dus ik hoop hem eind volgende week in huis te hebben!
Fender American deluxe Telecaster
Gaaf! Daar ga je geen spijt van krijgenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:32 schreef Gitarist het volgende:
'k Heb de knoop doorgehakt!
Na deze gitaar al meer dan twee jaar in het oog te hebben, heb ik hem besteld, de Fender American deluxe Telecaster!![]()
Levertijd is een week, dus ik hoop hem eind volgende week in huis te hebben!
Fender American deluxe Telecaster
Je hebt er nog wat mee gemaakt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:22 schreef Cynic het volgende:
Okay, hier is mijn poging om wat van die akkoorden te maken. Volgende keer moet iemand anders maar een voorstel doen, want dit is helemaal niks
http://onlinerock.com/musicians/cynic//stomme_akkoorden.mp3
Ondanks de kutakkoorden heb je er duidelijk het beste van gemaakt: chapeau! We kunnnen misschien beter standaardakkoorden gaan pakken inderdaad....quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:22 schreef Cynic het volgende:
Okay, hier is mijn poging om wat van die akkoorden te maken. Volgende keer moet iemand anders maar een voorstel doen, want dit is helemaal niks
http://onlinerock.com/musicians/cynic//stomme_akkoorden.mp3
De "feel" van de gitaren en het geluid is nogal verschillend met dat van een Strat.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:46 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik geen intresantere vraag kon bedenken.
Maar eerlijk gezegt weet ik het verschil niet tussen een tele en een strat![]()
Behalve het uiterlijk dan.
hmmm je had mij wel heel erg nieuwsgierig gemaakt met wanneer mijn gitaar eigenlijk "geboren" is. Bij mij is die dus wel 8-cijferig.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:06 schreef Thomzzzzz het volgende:
Ik heb geprobeerd mijn Les Paul Classic te checken op gibson.com aan de hand van het serienummer. Nu staat hier dat de 8 cijfers een code zijn blablabla... maar ik heb maar 6 cijfers! Dus ik heb op de Nederlandse site een form ingevuld over mijn gitaar en ik kreeg vrij snel het volgende antwoord van Gibson....
[..]
Dus ik heb gisteren mijn serienummer en de gevraagd foto's gemaild... ben benieuwd wat hier nu weer uitkomt!![]()
maar 't is wel vreemd dat Gibson aangeeft met 8 cijfers te werken sinds 1977 en mijne zou van 2004 zijn en heeft 6 cijfers...![]()
Op die manier. weer wat geleertquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:53 schreef Gitarist het volgende:
[..]
De "feel" van de gitaren en het geluid is nogal verschillend met dat van een Strat.
Wat ik zeg is natuurlijk ook erg vaag, je zou het moeten voelen om het te begrijpen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:25 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Op die manier. weer wat geleert![]()
Ik fiets binnekort wel een keer naar de feedbackquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:33 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Wat ik zeg is natuurlijk ook erg vaag, je zou het moeten voelen om het te begrijpen.
In Utrecht hangt er eentjequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:34 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ik fiets binnekort wel een keer naar de feedback![]()
ik woon naast rotterdamquote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:44 schreef Operc het volgende:
vraagje, wat is een tremolo waar jullie het over hadden? en wat doet het?
Goed!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:59 schreef StephanL het volgende:
Meld mij ook maar weer eens. Deze week zijn de gitaarlessen weer begon, speel nog net geen jaar.
speel op dit moment op een Ibanez GRG 170. Misschien over een jaartje een mooie Fender Stratocaster kopen.
Op dit moment nog niet zo veelquote:
Roep het ook al een paar jaarquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:19 schreef VaderJacob het volgende:
Ben er nog niet achter of ik het nou spontaan verzonnen heb of dat ik het ergens anders heb gehoort.
vast het laatste![]()
Jengelstengel is okequote:Op zondag 6 augustus 2006 09:29 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Roep het ook al een paar jaarJengelstengel
![]()
Rockpalace bedoel je ? Die zit in de Torenstraat 132a.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:27 schreef VaderJacob het volgende:
Hoi![]()
Ik had begrepen dat er in Den Haag ook een muziekwinkel zat met veel keus en ruimte om je apparatuur te testen. Heeft iemand mischien het adres/website en een routebeschrijving vanaf het station![]()
Ik wou er eens een kijkje nemen.
Dankjewel, ik ga eens googelenquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:01 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Rockpalace bedoel je ? Die zit in de Torenstraat 132a.
Hoe doet hij het in vergelijking met feedback rotterdam?quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:07 schreef Sloavink het volgende:
Ik vind het zelf niet zo'n goede winkel, Feedback is véél beter.
Slecht.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:10 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Hoe doet hij het in vergelijking met feedback rotterdam?
Dan hou ik het maar bij feedback.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:56 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Slecht.
Maar ze worden wel steeds beter.
Ik ook, ik gebruik 'm eigenlijk weinig, de overdrive in mn versterker is erg mooi... ik zou er eens mee moeten spelen en kijken of ik hem misschien kan gebruiken om mee te boosten ofzo...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:56 schreef mberg86 het volgende:
Wat heb je nu al dan??
Ikzelf heb een Boss DS-1 en die bevalt me heel prima..
die is uit de reeks:quote:
DIe hebben het dan weer net niet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:26 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
die is uit de reeks:
jankplank (gitaar)
Schnabbelzak (gigbag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |