Dat klinkt weer meer als de spelling die Brighteyes net gafquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:52 schreef m@x het volgende:
Ik had een Marokkaanse collega die die naam uitsprak als Ree-doe-ane.
Dan wordt het Redwannaquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:04 schreef bixister het volgende:
hmm, red one, kan die ook voor meisjes?![]()
Ach jee, ik hoor die naam al op z'n amsterdams geroepen wordenquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:09 schreef ChrisJX het volgende:
Vanochtend op MTV
Tekeila
Wat je dus uitspreekt als Tequilla (op de manier zoals in het bekende liedje van The Champs)
Jah helaas vindt vriendlief het niet zo leuk.....quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:15 schreef Jambo het volgende:
Jill vind ik ook een leuke naam Stiekemurd. Die naam hadden wij als meisjesnaam.
Ik ken dat liedje niet...quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:09 schreef ChrisJX het volgende:
Vanochtend op MTV
Tekeila
Wat je dus uitspreekt als Tequilla (op de manier zoals in het bekende liedje van The Champs)
In dat liedje spreken ze Tequilla idd uit als tekiella, niet als tekieja. En het was idd een kleurrijk persoonquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:11 schreef Igraine het volgende:
Ik ken dat liedje niet...
Maar ik denk dan Te-Kie-La ofzo... Niet Te-Kie-Ja.
Ik neem aan dat het een donker persoon betrof?
Ik wist dat ik die naam ergens van kende.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:53 schreef livelink het volgende:
Ritva vind ik een leuke naam bij Benthe.
Als Billy kan, kan Ritva toch ookquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:33 schreef poemojn het volgende:
Ik wist dat ik die naam ergens van kende.Vandaag weer tegengekomen: Ritva.
maar het blijft een onbekende naam hoor![]()
Ik had een klasgenootje die Miroesja heet. Nog vreemderquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:40 schreef livelink het volgende:
Een oud buurmeisje van mij heet Roesja, ook zo'n aparte naam.
* Sjeekie_Beekie dacht gelijk aan haar oud-klasgenootje: Petroeska.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:24 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik had een klasgenootje die Miroesja heet. Nog vreemder
ah, waren dat nederlanders? ik ken namelijk ook een stel met een babyquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:37 schreef Rewimo het volgende:
Sip is volgens mij een Friese naam. Sippie vind ik wel wat minder ja.
In ons hotel in Duitsland zaten mensen met een schattige baby die Seppe heet
Das toch een vliegveldquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:37 schreef Rewimo het volgende:
Sip is volgens mij een Friese naam. Sippie vind ik wel wat minder ja.
In ons hotel in Duitsland zaten mensen met een schattige baby die Seppe heet
Klopt, bij Roosendaalquote:
Ai, niet meer mooi of te raar?quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:07 schreef PM-girl het volgende:
O, ik begin te twijfelen aan onze jongensnaam!
Nee, dit waren Belgenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:43 schreef bixister het volgende:
ah, waren dat nederlanders? ik ken namelijk ook een stel met een babyseppe
, en echt veel komt het volgens mij niet voor. hoe oud was hij ongeveer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |