collega van me zwager heet zo ook...quote:Op zondag 10 september 2006 17:15 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja dat hadden die mensen zelf verzonnen.
dat is een mooie naam cattie, en Ive ook trouwensquote:Op zondag 10 september 2006 17:17 schreef cattie het volgende:
Lang geleden had ik het hier over onze meisjesnaam. Ik had een droom gehad waar die naam in voorkwam en die naam vonden mijn man en ik direct heel mooi en bijzonder. Het werd echter een jongen, Ive. Omdat er een apart verhaal achter zit, gaan we die meisjesnaam niet meer gebruiken en kan ik het dus vertellen, het was Jenthe.
Mensjequote:Tweede dochter voor Angela Schijf
Angela Schijf.
AMSTERDAM - Actrice Angela Schijf en haar man, acteur en zanger Tom Van Landuyt, hebben een dochter gekregen. Het meisje is in het weekeinde geboren en heet Mensje Frédérique Van Landuyt.
Moeder en kind maken het goed, liet Schijf maandag weten. De ouders zijn „blij en trots” met de geboorte van hun tweede kind. Hun oudste dochter Bloem is twee jaar oud
Naar Frédérique Huydts schat ikquote:Op maandag 11 september 2006 21:01 schreef Brighteyes het volgende:
Frederique zal wel een vernoeming zijn.
Ik ken wel een Meis.quote:Op maandag 11 september 2006 21:00 schreef bixister het volgende:
ik hoorde laatst 'meisje' als naam en dat vond ik een stuk minder. al valt het natuurlijk op zich in dezelfde categorie.
Klopt, tenminste dat zeiden ze in RTL Boulevardquote:Op maandag 11 september 2006 21:10 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik ken wel een Meis.
Ik neem aan dat Frédérique naar de onlangs overleden Frédérique Huydts is vernoemd.
Ken ik ook en hoe raar ik de naam in het begin ook vond, het is nu echt een Meis!quote:Op maandag 11 september 2006 21:10 schreef snoopy het volgende:
Ik ken wel een Meis.
Nee, maar het is wel toevallig want die naam hoor je echt nooit. Tenminste ik niet. En ik vond het ook vreselijk wennen om het maar even licht uit te drukkenquote:Op maandag 11 september 2006 23:07 schreef Ireth het volgende:
('Jouw' Meis heeft toevallig niet een ouder broertje waarvan de naam begint met een S. ?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |