Mijn voorstel was om naar Antwerpen te gaan, nu nog even afwachten hoe dit voorstel valtquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:04 schreef Eilanden het volgende:
Waar ga je naar toe?
prima, je hebt trouwens mn vraag genegeerdquote:
Nee niet echtquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
prima, je hebt trouwens mn vraag genegeerd[HOOLS] Het VBL-café #1260: met paardenbloemen op terras
dadelijk een poging wagen n eigen computer weer toegang te geven tot internet.
Dichtbij de meetkroegquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:46 schreef VoreG het volgende:
NH Utrecht en dan hoop ik o vestiging Janskerkhof. Lekker dichtbij
Ik werk al vanaf mijn 15e! Tevens geef ik veel geld aan supermarkten en kroegen. Daarnaast ben ik ook nog keihard aan de studie (na de vakantie...) om ervoor te zorgen dat ik later nog waardevoller wordt!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:03 schreef appelsientje het volgende:
Idd maar hopen dat je kan werken, doe je ook eens wat nuttigs voor de maatschappij
Hap hap hapquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik werk al vanaf mijn 15e! Tevens geef ik veel geld aan supermarkten en kroegen. Daarnaast ben ik ook nog keihard aan de studie (na de vakantie...) om ervoor te zorgen dat ik later nog waardevoller wordt!
Zo.
Ik ben helemaal geen boodschappen doen op het werkquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:26 schreef golfer het volgende:
want Bluezz heeft het autootje mee naar haar werk, boodschappen doen.
Dat schijnt van wel, gister waren ze ontwikkeld en klaar. Maar ja toen was ik al in Utrecht, dus ik weet niet wanneer ik ze ziequote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
zijn de foto's nog leuk geworden?
En wat zeggen we dan?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:40 schreef VoreG het volgende:
Sollicitatie ging goed, wat het uitzendbureau betreft kan ik zo aan de slag bij het hotel. Nu alleen het hotel nog overhalen, binnenkort dus een gesprek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |