abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40421640
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:46 schreef Slayage het volgende:

[..]

wiki is duidelijk, een arabier is een paard

http://nl.wikipedia.org/wiki/Arabier
'Arabieren zijn mensen die het Arabisch als moedertaal hebben.'

Het zijn dus paarden die mensen zijn die Arabisch als moedertaal hebben.
pi_40421658
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:55 schreef Incomplete het volgende:

[..]

nee thanks, heb al een bak koffie voor me...effe bijvullen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_40421715
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:58 schreef Slayage het volgende:

[..]

nee thanks, heb al een bak koffie voor me...effe bijvullen
Haal ik ondertussen een lekker bakkie thee , met koekjes
pi_40421723
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:57 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

en een turk is een schaakmachine
http://nl.wikipedia.org/wiki/Turk

hier wordt dan wel weer gesproken over etnische achtergrond itt arabier
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 2 augustus 2006 @ 16:00:27 #105
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40421730
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:57 schreef -scorpione- het volgende:

Dude, schrijf Raymann is Laat effe !
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_40421802
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:00 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Dude, schrijf Raymann is Laat effe !
ja?
-Rabia Al-Basri
pi_40421978
Ondertussen,
quote:
Recordaantal raketten treft Israël

Uitgegeven: 2 augustus 2006 15:58
Laatst gewijzigd: 2 augustus 2006 16:01

JERUZALEM - Hezbollah-strijders hebben woensdag zeker 182 raketten op Israël afgevuurd. Het gaat om het grootste aantal op een dag sinds het jongste conflict tussen Israël en de radicaalislamitische beweging drie weken geleden begon, meldde de Israëlische politie.

In totaal schoot Hezbollah sinds 12 juli al ruim 1700 raketten af op het noorden van Israël. De aanvallen kostten negentien burgers het leven, honderden raakten gewond. Woensdag werd een 52-jarige man gedood
http://nu.nl/news/794155/(...)_treft_Isra%EBl.html
pi_40422024
quote:
en maar beweren dat de hele infrastructuur van hezbollah in duigen is
-Rabia Al-Basri
pi_40422068
quote:
dat zijn weer 1,82 doden
pi_40422116
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:10 schreef Slayage het volgende:

[..]

en maar beweren dat de hele infrastructuur van hezbollah in duigen is
Het zal naar ik vrees een extra reden zijn om "de beuk" erin te gooien.
Dus nog meer bommen en granaten.
pi_40422158
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:11 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

dat zijn weer 1,82 doden
Een schril contrast met een ander bericht,
quote:
Tot 10.000 doden door noodweer Noord-Korea
pi_40422188
17:00 IDF sources: Hezbollah kills Lebanese civilians suspected of aiding Israel (Haaretz)

het wordt er ook niet beter op voor de burgers...:/
pi_40422216
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:15 schreef Dynia het volgende:
17:00 IDF sources: Hezbollah kills Lebanese civilians suspected of aiding Israel (Haaretz)

het wordt er ook niet beter op voor de burgers...:/
Zoals goede verzetsstrijders betaamt
pi_40422261
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:49 schreef Slayage het volgende:

[..]

o? ik denk dat ze nog steeds spijt hebben, dat ze ooit zo koppig waren om zich af te scheiden van het koninkrijk
You must be joking...

Terug naar de oorlog, vraag me af hoe de sfeer in het Olmert huishouden is...
quote:
"It would be the equivalent of George W. Bush running for election with a family full of communists," explains Efraim Inbar, a political science professor at Jerusalem's Bar Ilan University.

Olmert's wife, Aliza, is a well-known artist and screenwriter. She supports Peace Now, a group that fiercely opposes Israel's security barrier and Kadima's plans to complete it. It also promotes the division of Jerusalem for a Palestinian state and Israel's withdrawal to its 1967 borders.

The Olmerts' daughter Danna is a university lecturer of literature and a self-professed lesbian who lives openly with her partner in Tel Aviv. She is a member of Machsom Watch, a group of Israeli women who monitor checkpoints for human rights abuses and often confront Israeli soldiers on behalf of Palestinians. Her older sister, Michal, holds a master's degree in psychology and runs creative thinking workshops. Married, she lives in Tel Aviv and is known to share her siblings' leftist political leanings, but is not as outspoken.

The Olmerts' son Shaul completed his military service, signed a petition of Yesh G'vul, a group of Israeli Defense Force soldiers who refuse to serve in the occupied territories, and now lives in New York.

Their younger son, Ariel, dodged military service altogether and is studying French literature at the Sorbonne in Paris. Both sons have retained their Israeli citizenship and are eligible to vote.
pi_40422294
of topic

-Rabia Al-Basri
pi_40422333
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:14 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Een schril contrast met een ander bericht,
[..]

maarja das natuurgeweld heh, kunnen we niet al te veel tegen doen, helaas
-Rabia Al-Basri
pi_40422462
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:17 schreef Doderok het volgende:

Terug naar de oorlog, vraag me af hoe de sfeer in het Olmert huishouden is...
[..]
lekker rebels tegen papa heh, niets nieuws dus

kwam olmert nou uit likud of de ap?
-Rabia Al-Basri
pi_40422747
van de week stond er in het noord hollands dagblad een artikel van rene diekstra waarin hij het verschil tussen vrijheidsstrijders en terroristen uitlegde nav de uitlatingen van jan marijnesen.

hamas en hezbollah zijn ook verzetsmensen net als onze verzetsmensen in wo2 , ze gaan namelijk in opstand tegen een bezetter.

het worden volgens diekstra echter terroristen wanneer doelbewust burgers ipv militairen worden aangevallen .

hamas en hezbollah plegen aanvallen tegen burgers, dat is dus terrorisme
het ontvoeren van militairen is dat dus niet, maar een verzetsdaad.

israel gooit haar bommen ook op burgerdoelen, dit is dus ook terrorisme

ik kan me goed vinden in deze conclusie van diekstra
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
  woensdag 2 augustus 2006 @ 16:37:22 #119
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_40422983
quote:
Dit betekent dus enorm gezichtverlies voor Olmert die een paar uur van te voren aan een gehypnotiseerd en in extase verkerend publiek verklaarde dat de gehele Hezbollah-infrastructuur vernietigd was.
Hezbollah heeft Israel weer afgetroefd. Hoe lang nog zullen de Hezbollah-commando's het Israelische leger tarten en te kijk zetten?
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_40423009
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:30 schreef huupia34 het volgende:
van de week stond er in het noord hollands dagblad een artikel van rene diekstra waarin hij het verschil tussen vrijheidsstrijders en terroristen uitlegde nav de uitlatingen van jan marijnesen.

hamas en hezbollah zijn ook verzetsmensen net als onze verzetsmensen in wo2 , ze gaan namelijk in opstand tegen een bezetter.

het worden volgens diekstra echter terroristen wanneer doelbewust burgers ipv militairen worden aangevallen .

hamas en hezbollah plegen aanvallen tegen burgers, dat is dus terrorisme
het ontvoeren van militairen is dat dus niet, maar een verzetsdaad.

israel gooit haar bommen ook op burgerdoelen, dit is dus ook terrorisme

ik kan me goed vinden in deze conclusie van diekstra
ik vind het onzin.
pi_40423157
Een organisatie die burgers opblaast en dan 2 militairen mee neemt veranderd door die ontvoering niet ineens in een verzetsorganisatie. Hezbollah blijft terroristisch...
pi_40423181
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:30 schreef huupia34 het volgende:
Of je plaatst het hier,

Marijnissen vergelijkt verzet met terreur Midden-Oosten #2

ps: Ik vind het ook onzin
  woensdag 2 augustus 2006 @ 16:44:37 #123
21467 franske19
Hit the deck!
pi_40423255
Hezbollywood?

Zeer interessant en aangezien er al gelogen is over het aantal slachtoffers door de Libanese veiligheidsdiensten zou dit goed mogelijk kunnen zijn.
pi_40423287
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:42 schreef _The_General_ het volgende:
Hezbollah blijft terroristisch...
Ja, maar ze bouwen wel ziekenhuizen enzo hoor.
pi_40423328
En plaatsen dan een raketlanceerinstallatie op het dak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')