abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40421640
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:46 schreef Slayage het volgende:

[..]

wiki is duidelijk, een arabier is een paard

http://nl.wikipedia.org/wiki/Arabier
'Arabieren zijn mensen die het Arabisch als moedertaal hebben.'

Het zijn dus paarden die mensen zijn die Arabisch als moedertaal hebben.
pi_40421658
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:55 schreef Incomplete het volgende:

[..]

nee thanks, heb al een bak koffie voor me...effe bijvullen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_40421715
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:58 schreef Slayage het volgende:

[..]

nee thanks, heb al een bak koffie voor me...effe bijvullen
Haal ik ondertussen een lekker bakkie thee , met koekjes
pi_40421723
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:57 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

en een turk is een schaakmachine
http://nl.wikipedia.org/wiki/Turk

hier wordt dan wel weer gesproken over etnische achtergrond itt arabier
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 2 augustus 2006 @ 16:00:27 #105
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40421730
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:57 schreef -scorpione- het volgende:

Dude, schrijf Raymann is Laat effe !
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_40421802
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:00 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Dude, schrijf Raymann is Laat effe !
ja?
-Rabia Al-Basri
pi_40421978
Ondertussen,
quote:
Recordaantal raketten treft Israël

Uitgegeven: 2 augustus 2006 15:58
Laatst gewijzigd: 2 augustus 2006 16:01

JERUZALEM - Hezbollah-strijders hebben woensdag zeker 182 raketten op Israël afgevuurd. Het gaat om het grootste aantal op een dag sinds het jongste conflict tussen Israël en de radicaalislamitische beweging drie weken geleden begon, meldde de Israëlische politie.

In totaal schoot Hezbollah sinds 12 juli al ruim 1700 raketten af op het noorden van Israël. De aanvallen kostten negentien burgers het leven, honderden raakten gewond. Woensdag werd een 52-jarige man gedood
http://nu.nl/news/794155/(...)_treft_Isra%EBl.html
pi_40422024
quote:
en maar beweren dat de hele infrastructuur van hezbollah in duigen is
-Rabia Al-Basri
pi_40422068
quote:
dat zijn weer 1,82 doden
pi_40422116
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:10 schreef Slayage het volgende:

[..]

en maar beweren dat de hele infrastructuur van hezbollah in duigen is
Het zal naar ik vrees een extra reden zijn om "de beuk" erin te gooien.
Dus nog meer bommen en granaten.
pi_40422158
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:11 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

dat zijn weer 1,82 doden
Een schril contrast met een ander bericht,
quote:
Tot 10.000 doden door noodweer Noord-Korea
pi_40422188
17:00 IDF sources: Hezbollah kills Lebanese civilians suspected of aiding Israel (Haaretz)

het wordt er ook niet beter op voor de burgers...:/
pi_40422216
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:15 schreef Dynia het volgende:
17:00 IDF sources: Hezbollah kills Lebanese civilians suspected of aiding Israel (Haaretz)

het wordt er ook niet beter op voor de burgers...:/
Zoals goede verzetsstrijders betaamt
pi_40422261
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:49 schreef Slayage het volgende:

[..]

o? ik denk dat ze nog steeds spijt hebben, dat ze ooit zo koppig waren om zich af te scheiden van het koninkrijk
You must be joking...

Terug naar de oorlog, vraag me af hoe de sfeer in het Olmert huishouden is...
quote:
"It would be the equivalent of George W. Bush running for election with a family full of communists," explains Efraim Inbar, a political science professor at Jerusalem's Bar Ilan University.

Olmert's wife, Aliza, is a well-known artist and screenwriter. She supports Peace Now, a group that fiercely opposes Israel's security barrier and Kadima's plans to complete it. It also promotes the division of Jerusalem for a Palestinian state and Israel's withdrawal to its 1967 borders.

The Olmerts' daughter Danna is a university lecturer of literature and a self-professed lesbian who lives openly with her partner in Tel Aviv. She is a member of Machsom Watch, a group of Israeli women who monitor checkpoints for human rights abuses and often confront Israeli soldiers on behalf of Palestinians. Her older sister, Michal, holds a master's degree in psychology and runs creative thinking workshops. Married, she lives in Tel Aviv and is known to share her siblings' leftist political leanings, but is not as outspoken.

The Olmerts' son Shaul completed his military service, signed a petition of Yesh G'vul, a group of Israeli Defense Force soldiers who refuse to serve in the occupied territories, and now lives in New York.

Their younger son, Ariel, dodged military service altogether and is studying French literature at the Sorbonne in Paris. Both sons have retained their Israeli citizenship and are eligible to vote.
pi_40422294
of topic

-Rabia Al-Basri
pi_40422333
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:14 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Een schril contrast met een ander bericht,
[..]

maarja das natuurgeweld heh, kunnen we niet al te veel tegen doen, helaas
-Rabia Al-Basri
pi_40422462
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:17 schreef Doderok het volgende:

Terug naar de oorlog, vraag me af hoe de sfeer in het Olmert huishouden is...
[..]
lekker rebels tegen papa heh, niets nieuws dus

kwam olmert nou uit likud of de ap?
-Rabia Al-Basri
pi_40422747
van de week stond er in het noord hollands dagblad een artikel van rene diekstra waarin hij het verschil tussen vrijheidsstrijders en terroristen uitlegde nav de uitlatingen van jan marijnesen.

hamas en hezbollah zijn ook verzetsmensen net als onze verzetsmensen in wo2 , ze gaan namelijk in opstand tegen een bezetter.

het worden volgens diekstra echter terroristen wanneer doelbewust burgers ipv militairen worden aangevallen .

hamas en hezbollah plegen aanvallen tegen burgers, dat is dus terrorisme
het ontvoeren van militairen is dat dus niet, maar een verzetsdaad.

israel gooit haar bommen ook op burgerdoelen, dit is dus ook terrorisme

ik kan me goed vinden in deze conclusie van diekstra
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
  woensdag 2 augustus 2006 @ 16:37:22 #119
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_40422983
quote:
Dit betekent dus enorm gezichtverlies voor Olmert die een paar uur van te voren aan een gehypnotiseerd en in extase verkerend publiek verklaarde dat de gehele Hezbollah-infrastructuur vernietigd was.
Hezbollah heeft Israel weer afgetroefd. Hoe lang nog zullen de Hezbollah-commando's het Israelische leger tarten en te kijk zetten?
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_40423009
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:30 schreef huupia34 het volgende:
van de week stond er in het noord hollands dagblad een artikel van rene diekstra waarin hij het verschil tussen vrijheidsstrijders en terroristen uitlegde nav de uitlatingen van jan marijnesen.

hamas en hezbollah zijn ook verzetsmensen net als onze verzetsmensen in wo2 , ze gaan namelijk in opstand tegen een bezetter.

het worden volgens diekstra echter terroristen wanneer doelbewust burgers ipv militairen worden aangevallen .

ik vind het onzin.
pi_40423157
Een organisatie die burgers opblaast en dan 2 militairen mee neemt veranderd door die ontvoering niet ineens in een verzetsorganisatie. Hezbollah blijft terroristisch...
pi_40423181
quote:
Of je plaatst het hier,

Marijnissen vergelijkt verzet met terreur Midden-Oosten #2

ps: Ik vind het ook onzin
  woensdag 2 augustus 2006 @ 16:44:37 #123
21467 franske19
Hit the deck!
pi_40423255
Hezbollywood?

Zeer interessant en aangezien er al gelogen is over het aantal slachtoffers door de Libanese veiligheidsdiensten zou dit goed mogelijk kunnen zijn.
pi_40423287
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:42 schreef _The_General_ het volgende:
Hezbollah blijft terroristisch...
Ja, maar ze bouwen wel ziekenhuizen enzo hoor.
pi_40423328
En plaatsen dan een raketlanceerinstallatie op het dak
  woensdag 2 augustus 2006 @ 16:48:44 #126
97745 Thorical
finding a way
pi_40423393
quote:

Er is een verschil. Israel geeft zijn IDF geen opdracht burgerdoelen te beschieten.
Maar als een batterij ziet, dat vanaf de rollator oefenplaats van een bejaardenhuis 20 raketen afgevuurd worden dan kunnen er best lopen van richting veranderen.
pi_40423485
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:44 schreef franske19 het volgende:
Hezbollywood?

Zeer interessant en aangezien er al gelogen is over het aantal slachtoffers door de Libanese veiligheidsdiensten zou dit goed mogelijk kunnen zijn.
Niet echt verrassend. Triest allemaal hoor, liegen schijnt tegenwoordig helemaal in te zijn bij de gehele mensheid gepaard gaande met een hypocriete uitstraling van integriteit.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 17:32:09 #128
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_40424538
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:51 schreef -scorpione- het volgende:
Niet echt verrassend. Triest allemaal hoor, liegen schijnt tegenwoordig helemaal in te zijn bij de gehele mensheid gepaard gaande met een hypocriete uitstraling van integriteit.
Prima verwoord.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_40424699
quote:
Was te verwachten. Hizbollah heeft die zogenaamde 48 uur durende staakt het vuren haast geen raketten afgeschoten op Israel. Nu dus een behoorlijk aantal.

Is ook voor het thuisfront, ''Israel houd zich niet aan een staakt het vuren en vermoord u burgers, terwijl wij ons er keurig aan gehouden hebben. zie je wie de agressor is..'''
dat zal zo ongeveer de boodschap zijn.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_40424772
-Rabia Al-Basri
  woensdag 2 augustus 2006 @ 17:49:26 #131
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_40424927
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:37 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Dit betekent dus enorm gezichtverlies voor Olmert die een paar uur van te voren aan een gehypnotiseerd en in extase verkerend publiek verklaarde dat de gehele Hezbollah-infrastructuur vernietigd was.
Hezbollah heeft Israel weer afgetroefd. Hoe lang nog zullen de Hezbollah-commando's het Israelische leger tarten en te kijk zetten?
Yep, Nasrallah zegeviert nogmaals.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 18:20:03 #132
21467 franske19
Hit the deck!
pi_40425509
Super7fighter, als Hezbollah zulke helden waren waarom schuilen ze dan achter burgers? Tja die vraag kunnen velen wannabee terroristen hier niet beantwoorden.
pi_40425522
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:37 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Hoe lang nog zullen de Hezbollah-commando's het Israelische leger tarten en te kijk zetten?
quote:
Ten people died in the raid - Israel claims they were all militants, Hezbollah that they were civilians.
It began with air strikes, after which Israeli commandos landed by helicopter near a hospital on the outskirts of the town, sparking fierce clashes with Hezbollah guerrillas for several hours.
There have been reports that Israeli military officials believed their two captured soldiers were being held at the hospital.
The Israeli military says it seized five Hezbollah members in the raid, who were then transferred to Israel.
Hezbollah said they inflicted casualties on the commandos, but Israel says all of its troops returned to base safely
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/5237620.stm

Super7fighter - woensdag 2 augustus 2006 @ 01:51
quote:
Israelische elitetroepen hebben net geprobeerd een Hezbolla-brein te ontvoeren uit een ziekenhuis. Hezbollah-commando's voorkwamen dit en as we speak zitten die Israelische elitetroepen als ratten in de val binnen een ziekenhuis, nadat ze overrompeld waren door de Hezbollah-strijders. Ze kunnen geen kant meer op en het ziet er naar uit dat ze geragd zullen worden
pi_40425535
  woensdag 2 augustus 2006 @ 18:27:31 #135
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40425652
and the beat goes on. goede cartoon schatje! geeft wel goed weer waar tegen israel al decennia lang vecht.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_40425733
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 18:27 schreef zoalshetis het volgende:
and the beat goes on. goede cartoon schatje! geeft wel goed weer waar tegen israel al decennia lang vecht.
Helemaal eens.
Gelukkig is er geen (Drugs)hond of DoG die zich druk maakt over het plaatsen van
cartoons.
pi_40425735
Goed doel voor Hezbollah zou zijn: Ramat David Israeli Air Force Base ten ZO van Haifa.
Basis voor drie F-16 C/D sqaudrons.
Van hieruit worden de meeste luchtaanvallen op Libanon uitgevoerd.

Maar nee, Hezbollah vuurt de raketten liever af op steden.
pi_40425741
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 18:21 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]

Ja, dat vraag ik mij ook af. Veel mensen hier geven af op Israel omdat ze ook kinderen doden bij hun aanvallen. Maar je hoort ze eigenlijk nooit over het feit dat deze kinderen compleet blootgesteld worden aan gevaar door H&H. Waarom hoor ik jullie hier niet over, ik kan me namelijk niet voorstellen dat als je zo om kinderen geeft dat je het er dan mee eens bent dat ze op deze manier misbruikt worden?
pi_40425760
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 18:20 schreef franske19 het volgende:
Super7fighter, als Hezbollah zulke helden waren waarom schuilen ze dan achter burgers? Tja die vraag kunnen velen wannabee terroristen hier niet beantwoorden.
wannabee terroristen, hierzo?

wie, wie, wie
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_40425765
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 18:31 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Ja, dat vraag ik mij ook af. Veel mensen hier geven af op Israel omdat ze ook kinderen doden bij hun aanvallen. Maar je hoort ze eigenlijk nooit over het feit dat deze kinderen compleet blootgesteld worden aan gevaar door H&H. Waarom hoor ik jullie hier niet over, ik kan me namelijk niet voorstellen dat als je zo om kinderen geeft dat je het er dan mee eens bent dat ze op deze manier misbruikt worden?
omdat wat jij zegt een gigantische kromme manier van redeneren is
pi_40425788
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:12 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Het zal naar ik vrees een extra reden zijn om "de beuk" erin te gooien.
Dus nog meer bommen en granaten.
Wat op zijn beurt dus weer een voedingsbodem voor steun aan Hezbolla verzorgt onder de Libanese bevolking.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_40425804
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:04 schreef Alulu het volgende:

[..]

Het verhaal gaat dat vele Arabieren in West Europa al op vechtsporten, vlieglessen e.d. gaan, voorbereidend op wat komen gaat
Het is nog erger joh, ze geven zelfs les in vechtsport...

Bij mij op vechtsport een aantal midden oosten figuren en heb er nooit problemen mee, ook de andere nederlanders hebben dat niet, we hebben gewoon lol, samen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_40425820
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 14:40 schreef buachaille het volgende:

[..]

Als je niet zo'n selectief geheugen zou hebben dan zou je erbij kunnen vermelden dat alles erop wijst dat het een landmijn van Hamas geweest is.
Humanrightswatch heeft het kreng onderzocht en kwam niet tot de conclusie dat het een landmijn van hamas was hoor....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_40425834
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 18:21 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
De cartoon van het Noorse Dagbladet vond ik veel leuker. Nog beter getekend ook.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_40425879
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:06 schreef sp3c het volgende:

[..]

het hoeft er niet uitgesneden te worden, het moet ontwapend worden

dat kun je politiek gezien best verdedigen zeker na het vertrek van de Syriers, gewoon victorie kraaien en demobiliseren net als elk ander leger na een oorlog
[..]

Hezbollah heeft naar schatting 5000 tot 10.000 manschappen waarvan alleen de harde kern (1000 tot 3000) relatief goed geoefend is, veel lange afstandsraketten, anti tank raketten en geen pantser

De Libanese landmacht beschikt over ongeveer 55.000 redelijk geoefende manschappen verdeeld over 12 brigades en een paar duizend man speciale eenheden, 1000x M113 apc's, en een kleine 300 lichte gevechtstanks

hoezo hezbollah is sterker?

je moet niet meteen gaan schieten nee want dan staat Libanon meteen weer in brand maar ze kunnen op zijn minst hun wapentuig inleveren en evt ook in het leger gaan net als de andere militie's gedaan hebben en dan als dat klaar is de harde kern waar nodig met geweld ontwapenen
Hez had de bevolking achter zich en voor land dat net uit een gruwelijke burgeroorlog op begon te kruipen was dat wespennest veelste zwaar om aan te pakken zomaar, dat wil zeggen, als je wil voorkomen wat israel nu wel doet.

Nogmaals, de oplossing lag in het verschiet, amerika was in bespreking met libanon om dit probleem op te lossen, om daarbij bij te staan, deze actie is onnodig en lijkt er meer op dat bepaalde partijen meer baat hebben bij onstabiliteit dan bij stabiliteit.

Ik heb zo mijn vermoedens, maar zal geen complotten neer gaan zetten, ik hoop alleen dat ik geen gelijk ga krijgen
pi_40425920
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 18:35 schreef erodome het volgende:

[..]

Het is nog erger joh, ze geven zelfs les in vechtsport...
Ik ben geen Arabier
pi_40425923
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:23 schreef Mutant01 het volgende:
Arabieren heb je in allerlei soorten en maten. Volgens mij bestaan er geeneens echt zuivere arabieren meer.
De meeste die wij arabieren noemen vinden dat niet zo heel geweldig aangezien ze dat helemaal niet zijn, arabieren komen van het arabisch schiereiland, verder zijn het geen arabieren eigenlijk
pi_40425989
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 18:40 schreef erodome het volgende:

[..]

De meeste die wij arabieren noemen vinden dat niet zo heel geweldig aangezien ze dat helemaal niet zijn, arabieren komen van het arabisch schiereiland, verder zijn het geen arabieren eigenlijk
Salaam Aleikum
pi_40426001
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 18:33 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

omdat wat jij zegt een gigantische kromme manier van redeneren is
Praat het eens recht dan.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 18:44:56 #150
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_40426039
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 18:20 schreef franske19 het volgende:
Super7fighter, als Hezbollah zulke helden waren waarom schuilen ze dan achter burgers? plus geblaat
Een man, die tegenwoordig een leermeester voor islamofoben/moslimhaters is geworden, zei ooit:

"If you tell a lie big enough and keep repeating it, people will eventually come to believe it. -- Joseph Goebbels, German Minister of Propaganda, 1933-1945
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')