Weet ik. Maar het is belangrijker dan dit gejank om niks.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:52 schreef maril het volgende:
[..]
Das ook maar een balspelletje hoor![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:41 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Trouwens, waarom reageren al die rechtse mensen onder werktijd? Zal hun baas leuk vinden, beetje Fokken op hun kosten.![]()
Zo gaat de staatsomroep zich in eens spiegelen aan een campingzender(die niet van onze centen betaald is)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:44 schreef MrBadGuy het volgende:
Wat verdient een RTL-nieuws presentator? Het zou vreemd zijn dat in de vrije markt minder wordt verdient dan in de publieke sector.
De salarissen worden wel degelijk gespiegeld tussen private en publieke bedrijven. Of wil jij ervoor pleiten dat een boekhouder bij een publiek bedrijf maar de helft moet verdienen van een privaat bedrijf omdat het publieke bedrijf uit belastinggeld wordt gefinancierd ?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:46 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zo gaat de staatsomroep zich in eens spiegelen aan een campingzender(die niet van onze centen betaald is)
zo werkt dat natuurlijk niet.
RTL is geen campingzender naar mijn bescheiden mening. Daarnaast zeg ik niet dat de NOS zich daar aan moet spiegelen, juist niet. Ik wil gewoon weten of de NOS nieuwslezers meer verdienen dan hun collegas bij RTL en wat de reden daarvoor is. Waarom moet het in de publieke sector duurder zijn dan in de vrije markt? Kunnen we het dan niet beter overlaten aan die vrije markt?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:46 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zo gaat de staatsomroep zich in eens spiegelen aan een campingzender(die niet van onze centen betaald is)
zo werkt dat natuurlijk niet.
Als we dan toch aan het spiegelen zijn, spiegel dan ook even de salarissen van o.a. onze ministers aan die van de topdogs uit het bedrijfsleven.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:50 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
De salarissen worden wel degelijk gespiegeld tussen private en publieke bedrijven. Of wil jij ervoor pleiten dat een boekhouder bij een publiek bedrijf maar de helft moet verdienen van een privaat bedrijf omdat het publieke bedrijf uit belastinggeld wordt gefinancierd ?
Welke linksen? Je wilt niet weten hoeveel mensen VVD stemmen bij NOVA man.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:14 schreef Tikorev het volgende:
[..]![]()
Geweldige krant...kijken of ze vanavond bij NOVA ook aandacht gaan besteden aan de topsalarissen van het VARA personeel:
[..]
Oh oh oh wat zijn die linksen hypocriet als ze dit nieuws vanavond zelf niet groots gaan brengen.![]()
Daar geloof ik niks van, dan hadden ze sowieso die ouwe subjectieve taart allang van het scherm gehaald. En die Twan Huis ook (die man heeft het zwaar trouwens in de VS, ze moeten hem daar niet, hij wordt lekker tegen gewerkt daar).quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Welke linksen? Je wilt niet weten hoeveel mensen VVD stemmen bij NOVA man.
Je weet geen fluit van de media maar hebt wel steeds een grote bek over zaken waar je totaal niets van snapt.
Zoals ik al eerder heb gezegd, vind ik de ministers salarissen veuls te laag. Maar die salarissen staan al een aantal jaren ´stil´. (ik viind, als er gespiegeld moet worden, je dat per functie moet doen, en dus niet kijken naar ministerssalarissen en dat spiegelen aan salarissen van ziekenhuis directeuren, presentatoren, belastingdienstdirecteuren en al het andere private volk).quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:52 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als we dan toch aan het spiegelen zijn, spiegel dan ook even de salarissen van o.a. onze ministers aan die van de topdogs uit het bedrijfsleven.
edit: Badguy sorry ik begreep het verkeerd, ik wist niet aan welke kant jij staat.
Maarja als die nieuwscassieres bij de NOS meer verdienen dan elders, dan zijn de rapen gaar.
Wie dan? Clary-PvdA-Polak? Jeroen-SP-Pauw? Paul-PvdA-Witteman? Ferry-PvdA-Mingelen? Willem-SP-Lust?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Welke linksen? Je wilt niet weten hoeveel mensen VVD stemmen bij NOVA man.
Ik begin sterk de indruk te krijgen dat dit eerder voor jou opgaat. Lees heel veel absolute stellingen van je, zonder enige onderbouwing.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:52 schreef SCH het volgende:
Je weet geen fluit van de media maar hebt wel steeds een grote bek over zaken waar je totaal niets van snapt.
Van Bommel is bezig om een zwakzinnige uit de buitenlandse bajes te halen(goed werk).quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:09 schreef Ippon het volgende:
Het kabinet dient terug te keren van zomerreces! Waar is Harry van Bommel of Femkuh. Dit kan niet!
Wat zou je er aan willen doen dan ?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:09 schreef Ippon het volgende:
Het kabinet dient terug te keren van zomerreces! Waar is Harry van Bommel of Femkuh. Dit kan niet!
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:20 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Wie dan? Clary-PvdA-Polak? Jeroen-SP-Pauw? Paul-PvdA-Witteman? Ferry-PvdA-Mingelen? Willem-SP-Lust?
Beter lezen kereltje.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:28 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik begin sterk de indruk te krijgen dat dit eerder voor jou opgaat. Lees heel veel absolute stellingen van je, zonder enige onderbouwing.
Wat snap je niet aan 'wie dan?'? Als jij zegt dat er bij NOVA veel VVD stemmers werken moet je toch minstens een aantal namen kunnen noemen.quote:
Maar waarom noem je dan de presentatoren (en verzin je er wat partijen bij) terwijl het om een hele grote gevarieerde redactie gaat.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:45 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan 'wie dan?'? Als jij zegt dat er bij NOVA veel VVD stemmers werken moet je toch minstens een aantal namen kunnen noemen.
Ik vroeg me af of je die bedoelde. Maar welke van deze mensen zijn volgens jou dan als rechts te bestempelen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar waarom noem je dan de presentatoren (en verzin je er wat partijen bij) terwijl het om een hele grote gevarieerde redactie gaat.
Kom je nog een keer met een onderbouwing voor de verrechtsing van het journaal en Nova? Je komt over als een hol vat en een reactie met smilies versterkt die impressie.quote:
Mijn persoonlijke ervaring is natuurlijk geen weergave van de werkelijkheid, maar de vijf mensen van de redactie van NOVA die ik in de loop der jaren heb ontmoet, zou ik politiek allen als 'progressief' willen kenmerken. Waar ze op stemmen weet ik natuurlijk niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:50 schreef Tikorev het volgende:
Zitten er ook mensen bij die zich helemaal kunnen vereenzelfigen met de ideeën van bijvoorbeeld Geert Wilders of de SGP?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |