abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40448623
Ik denk dat waar je ook kijkt in de publiek sector, overal wel meer wordt verdiend dan de MP: Is natuurlijk ook een gevolg dat dit salaris al een hele tijd niet meer gestegen is. Dat dat salaris nooit is verhoogd is raar, maar dan moet je niet raar opkijken dat de rest van de salarissen in Nederland wel gewoon stijgen. Het salaris van de MP is gewoon veels te laag.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  donderdag 3 augustus 2006 @ 13:41:01 #77
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_40448797
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:52 schreef maril het volgende:

[..]

Das ook maar een balspelletje hoor
Weet ik. Maar het is belangrijker dan dit gejank om niks.

Trouwens, waarom reageren al die rechtse mensen onder werktijd? Zal hun baas leuk vinden, beetje Fokken op hun kosten.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_40449192
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 13:41 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Trouwens, waarom reageren al die rechtse mensen onder werktijd? Zal hun baas leuk vinden, beetje Fokken op hun kosten.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_40449230
Ik begin wel te begrijpen waarom die gasten bij de staatsomroep zo radicaal waren tegen reorganisatie.
Want dan komt hun decadente levensstijl in gevaar.

Er moet goed gesaneerd worden binnen de staatsomroep! En de mensen die daar tegen zijn, die moeten maar weg gaan.
Er staat genoeg jong en fris talent in de rij die voor veel minder aan de slag willen gaan, die zo die decadente geitenwollensokken kunnen vervangen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_40450893
Wat verdient een RTL-nieuws presentator? Het zou vreemd zijn dat in de vrije markt minder wordt verdient dan in de publieke sector.
pi_40450967
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 14:44 schreef MrBadGuy het volgende:
Wat verdient een RTL-nieuws presentator? Het zou vreemd zijn dat in de vrije markt minder wordt verdient dan in de publieke sector.
Zo gaat de staatsomroep zich in eens spiegelen aan een campingzender(die niet van onze centen betaald is)

zo werkt dat natuurlijk niet.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_40451123
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 14:46 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Zo gaat de staatsomroep zich in eens spiegelen aan een campingzender(die niet van onze centen betaald is)

De salarissen worden wel degelijk gespiegeld tussen private en publieke bedrijven. Of wil jij ervoor pleiten dat een boekhouder bij een publiek bedrijf maar de helft moet verdienen van een privaat bedrijf omdat het publieke bedrijf uit belastinggeld wordt gefinancierd ?
pi_40451124
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 14:46 schreef JohnDope het volgende:

[..]

RTL is geen campingzender naar mijn bescheiden mening. Daarnaast zeg ik niet dat de NOS zich daar aan moet spiegelen, juist niet. Ik wil gewoon weten of de NOS nieuwslezers meer verdienen dan hun collegas bij RTL en wat de reden daarvoor is. Waarom moet het in de publieke sector duurder zijn dan in de vrije markt? Kunnen we het dan niet beter overlaten aan die vrije markt?

Ik weet niet of dat zo is, dus daarom vraag ik hoeveel een RTL nieuwslezer verdien.
pi_40451197
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 14:50 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

De salarissen worden wel degelijk gespiegeld tussen private en publieke bedrijven. Of wil jij ervoor pleiten dat een boekhouder bij een publiek bedrijf maar de helft moet verdienen van een privaat bedrijf omdat het publieke bedrijf uit belastinggeld wordt gefinancierd ?
Als we dan toch aan het spiegelen zijn, spiegel dan ook even de salarissen van o.a. onze ministers aan die van de topdogs uit het bedrijfsleven.

edit: Badguy sorry ik begreep het verkeerd, ik wist niet aan welke kant jij staat.
Maarja als die nieuwscassieres bij de NOS meer verdienen dan elders, dan zijn de rapen gaar.
pi_40451205
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 13:14 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Geweldige krant...kijken of ze vanavond bij NOVA ook aandacht gaan besteden aan de topsalarissen van het VARA personeel:
[..]

Oh oh oh wat zijn die linksen hypocriet als ze dit nieuws vanavond zelf niet groots gaan brengen.
Welke linksen? Je wilt niet weten hoeveel mensen VVD stemmen bij NOVA man.

Je weet geen fluit van de media maar hebt wel steeds een grote bek over zaken waar je totaal niets van snapt.
pi_40451313
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 14:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Je weet geen fluit van de media maar hebt wel steeds een grote bek over zaken waar je totaal niets van snapt.
Daar geloof ik niks van, dan hadden ze sowieso die ouwe subjectieve taart allang van het scherm gehaald. En die Twan Huis ook (die man heeft het zwaar trouwens in de VS, ze moeten hem daar niet, hij wordt lekker tegen gewerkt daar).
pi_40451332
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 14:52 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Als we dan toch aan het spiegelen zijn, spiegel dan ook even de salarissen van o.a. onze ministers aan die van de topdogs uit het bedrijfsleven.

edit: Badguy sorry ik begreep het verkeerd, ik wist niet aan welke kant jij staat.
Maarja als die nieuwscassieres bij de NOS meer verdienen dan elders, dan zijn de rapen gaar.
Zoals ik al eerder heb gezegd, vind ik de ministers salarissen veuls te laag. Maar die salarissen staan al een aantal jaren ´stil´. (ik viind, als er gespiegeld moet worden, je dat per functie moet doen, en dus niet kijken naar ministerssalarissen en dat spiegelen aan salarissen van ziekenhuis directeuren, presentatoren, belastingdienstdirecteuren en al het andere private volk).
  donderdag 3 augustus 2006 @ 15:09:19 #88
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_40451762
Het kabinet dient terug te keren van zomerreces! Waar is Harry van Bommel of Femkuh. Dit kan niet!
pi_40452118
quote:

[..]

Wie dan? Clary-PvdA-Polak? Jeroen-SP-Pauw? Paul-PvdA-Witteman? Ferry-PvdA-Mingelen? Willem-SP-Lust?
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  donderdag 3 augustus 2006 @ 15:28:15 #90
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_40452361
quote:
Ik begin sterk de indruk te krijgen dat dit eerder voor jou opgaat. Lees heel veel absolute stellingen van je, zonder enige onderbouwing.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_40452634
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 15:09 schreef Ippon het volgende:
Het kabinet dient terug te keren van zomerreces! Waar is Harry van Bommel of Femkuh. Dit kan niet!
Van Bommel is bezig om een zwakzinnige uit de buitenlandse bajes te halen(goed werk).

En Femkuh is ergens decadent in de zon Cherry aan het drinken.

En Jeroen-SP-Pauw vind ik de enige die het goed doet.
pi_40452751
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 15:09 schreef Ippon het volgende:
Wat zou je er aan willen doen dan ?
pi_40452810
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 15:20 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Wie dan? Clary-PvdA-Polak? Jeroen-SP-Pauw? Paul-PvdA-Witteman? Ferry-PvdA-Mingelen? Willem-SP-Lust?
pi_40452828
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 15:28 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Ik begin sterk de indruk te krijgen dat dit eerder voor jou opgaat. Lees heel veel absolute stellingen van je, zonder enige onderbouwing.
Beter lezen kereltje.
pi_40452959
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 15:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat snap je niet aan 'wie dan?'? Als jij zegt dat er bij NOVA veel VVD stemmers werken moet je toch minstens een aantal namen kunnen noemen.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_40453007
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 15:45 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Wat snap je niet aan 'wie dan?'? Als jij zegt dat er bij NOVA veel VVD stemmers werken moet je toch minstens een aantal namen kunnen noemen.
Maar waarom noem je dan de presentatoren (en verzin je er wat partijen bij) terwijl het om een hele grote gevarieerde redactie gaat.
pi_40453147
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 15:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar waarom noem je dan de presentatoren (en verzin je er wat partijen bij) terwijl het om een hele grote gevarieerde redactie gaat.
Ik vroeg me af of je die bedoelde. Maar welke van deze mensen zijn volgens jou dan als rechts te bestempelen?

Zitten er ook mensen bij die zich helemaal kunnen vereenzelvigen met de ideeën van bijvoorbeeld Geert Wilders of de SGP?

[ Bericht 0% gewijzigd door Tikorev op 03-08-2006 16:04:53 ]
  donderdag 3 augustus 2006 @ 15:52:36 #98
79262 Dwersdriever
pi_40453212
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 15:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Beter lezen kereltje.
Kom je nog een keer met een onderbouwing voor de verrechtsing van het journaal en Nova? Je komt over als een hol vat en een reactie met smilies versterkt die impressie.
We Came A Long Time Ago
  donderdag 3 augustus 2006 @ 15:55:11 #99
79262 Dwersdriever
pi_40453301
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 15:50 schreef Tikorev het volgende:
Zitten er ook mensen bij die zich helemaal kunnen vereenzelfigen met de ideeën van bijvoorbeeld Geert Wilders of de SGP?
Mijn persoonlijke ervaring is natuurlijk geen weergave van de werkelijkheid, maar de vijf mensen van de redactie van NOVA die ik in de loop der jaren heb ontmoet, zou ik politiek allen als 'progressief' willen kenmerken. Waar ze op stemmen weet ik natuurlijk niet.
We Came A Long Time Ago
pi_40453502
Als je die willemlust hoor praten, dan lijkt het net of hij een geitenwollensok achter in ze strot heeft zitten.

Maargoed ondanks wimpie alleen het commentaar doet heeft hij ook last van straatvrees en terecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')