Mwa dat valt wel mee, alleen een fucking retourtje kopenhagen is 150Equote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
De tering, 43EDan wordt het me te duur.
mouwen opstropenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:04 schreef BobbyHill het volgende:
Gewoon de mouwen opstropen
ook de negers
Dat valt helemaal niet mee, het is achterlijk die prijs. De busreis van 410 was trouwens maar 90E...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mwa dat valt wel mee, alleen een fucking retourtje kopenhagen is 150E![]()
'maar' 90 euro voor een bus of 150 voor vliegenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat valt helemaal niet mee, het is achterlijk die prijs. De busreis van 410 was trouwens maar 90E...
Nou, veel plezier in die pyjama's danquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:06 schreef Erwtensoep het volgende:
mouwen opstropen![]()
We zijn geen havenratten
Geen toegang tot de bus tenzij je een ultra kaos boy bent.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik wil wel hoor, maar ik zit niet in 410 dus![]()
![]()
Ik ben 17 dus geen rijbewijsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:14 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Geen toegang tot de bus tenzij je een ultra kaos boy bent.
Kopenhagen is toch ook niet zo ver met bus/auto?
vrienden met rijbewijs makenquote:
komt misschien omdat het een longsleeve shirt is. maargoed, de speler zelf bepaald natuurlijk of hij met korte of lange mouwen speelt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze zijn te aanwezig, dat vind ik er niet mooi aan.
Dat gaat geen problemen opleveren.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:40 schreef Jasza het volgende:
Als ik dus een kaart kan kopen zaterdag ben ik present in Denmarkk
Weet ik maar ik moet het via seizoenskaart regele zaterdag, maar ik denk niet dat het uitverkocht zal zijn. Trouwens hoeveel kaarten zijn er beschikbaar, 1000 ofzo?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:00 schreef Sethje het volgende:
Kaartjes kun je zelf voor zorgen hemorgen ff langs de ticketbox met bobby haarms
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |