Mwa dat valt wel mee, alleen een fucking retourtje kopenhagen is 150Equote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
De tering, 43EDan wordt het me te duur.
mouwen opstropenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:04 schreef BobbyHill het volgende:
Gewoon de mouwen opstropen
ook de negers
Dat valt helemaal niet mee, het is achterlijk die prijs. De busreis van 410 was trouwens maar 90E...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mwa dat valt wel mee, alleen een fucking retourtje kopenhagen is 150E![]()
'maar' 90 euro voor een bus of 150 voor vliegenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat valt helemaal niet mee, het is achterlijk die prijs. De busreis van 410 was trouwens maar 90E...
Nou, veel plezier in die pyjama's danquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:06 schreef Erwtensoep het volgende:
mouwen opstropen![]()
We zijn geen havenratten
Geen toegang tot de bus tenzij je een ultra kaos boy bent.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik wil wel hoor, maar ik zit niet in 410 dus![]()
![]()
Ik ben 17 dus geen rijbewijsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:14 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Geen toegang tot de bus tenzij je een ultra kaos boy bent.
Kopenhagen is toch ook niet zo ver met bus/auto?
vrienden met rijbewijs makenquote:
komt misschien omdat het een longsleeve shirt is. maargoed, de speler zelf bepaald natuurlijk of hij met korte of lange mouwen speelt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze zijn te aanwezig, dat vind ik er niet mooi aan.
Dat gaat geen problemen opleveren.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:40 schreef Jasza het volgende:
Als ik dus een kaart kan kopen zaterdag ben ik present in Denmarkk
Weet ik maar ik moet het via seizoenskaart regele zaterdag, maar ik denk niet dat het uitverkocht zal zijn. Trouwens hoeveel kaarten zijn er beschikbaar, 1000 ofzo?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:00 schreef Sethje het volgende:
Kaartjes kun je zelf voor zorgen hemorgen ff langs de ticketbox met bobby haarms
Is in aanbouwquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:12 schreef Sethje het volgende:
ik heb je volgens mij toegevoegd....mar die windows live messenger is zo vaag...
wel jammer dat je op fok geen pm functie hebt
SCC = seizoenskaartquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Is in aanbouw
Zojuist een aanvraag voor een 'gewone' SCC de deur uit gedaan. Door m'n werk heeft een seizoenskaart niet veel zin, dus dan die maar
Die laatste jaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
SCC = seizoenskaart
SupCC = sup. clubcard
Vraag ik me ook afquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:05 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
HOEVEEL SSC ZIJN ER AL VERKOCHT? IEMAND??
Beetje ongeduldig van aard je kent het welquote:
34.649quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:17 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Maar nou heeft nog niemand geantwoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij je PSV-familiekaart al binnen? Ga me niet vertellen dat er daar mensen met passie zitten, 24h voor hun club leven... die mentaliteit kennen jullie daar niet. En wat doe je trouwens in dit topic Calimero.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Beetje ongeduldig van aard je kent het wel
Hij heeft natuurlijk zelf een seizoens school card![]()
Is het belangrijk?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:17 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Maar nou heeft nog niemand geantwoord
Interessant, waar heb je deze info vandaan..?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:26 schreef jna het volgende:
Noord-Holland: 25.817
Zuid-Holland: 7.632
Utrecht: 4.615
Gelderland: 3.611
Flevoland: 2.837
Noord-Brabant: 2.522
Overijssel: 650
Limburg: 374
Zeeland: 356
Friesland: 294
Drenthe: 227
Groningen: 131
Tel het op zou ik zeggen![]()
http://ajax.netwerk.to/ni(...)ver%20provincies.phpquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:30 schreef BoNi het volgende:
[..]
Interessant, waar heb je deze info vandaan..?
tijd om die grachten vol te plaatsen met stoeltjes---> uitbereiding naar 60.000 plaatsten hhmmmmm heerlijk zo dromenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:29 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
49066
Hoorde ook berichten dat er maar 1000/500 los verkoop zijn dit jaar, mooi aantallen!
Volgens mij heeft bijna iedereen zijn kaartje al ontvangen, dus ik zou toch eens gaan informeren.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:31 schreef Ajaxfan het volgende:
Iemand mijn verhaaltje nog gelezen?
Eerst de mensen die niet wekelijks komen, diegene die wekelijks vijf minuten voor tijd vertrekken en diegene die spelers uitfluiten hun kaart laten inleveren, geeft alweer 20.000 vrije plaatsen.....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:34 schreef ASroma het volgende:
[..]
tijd om die grachten vol te plaatsen met stoeltjes---> uitbereiding naar 60.000 plaatsten hhmmmmm heerlijk zo dromen![]()
so true!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:36 schreef BoNi het volgende:
[..]
Eerst de mensen die niet wekelijks komen, diegene die wekelijks vijf minuten voor tijd vertrekken en diegenen die spelers uitfluiten hun kaart laten inleveren, geeft alweer 20.000 vrije plaatsen.....
veldplaatsenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:34 schreef ASroma het volgende:
[..]
tijd om die grachten vol te plaatsen met stoeltjes---> uitbereiding naar 60.000 plaatsten hhmmmmm heerlijk zo dromen![]()
Als je niet wekelijks komt, heb je helemaal geen recht om te komen? Zeg je dat nou?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:36 schreef BoNi het volgende:
[..]
Eerst de mensen die niet wekelijks komen, diegene die wekelijks vijf minuten voor tijd vertrekken en diegene die spelers uitfluiten hun kaart laten inleveren, geeft alweer 20.000 vrije plaatsen.....
Goed idee. Doe mij maar een kaartje veld lange zijde in het midden tegenover de dug-outs.quote:
Ik wil een plaats naast Henkie.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:44 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
[..]
Goed idee. Doe mij maar een kaartje veld lange zijde in het midden tegenover de dug-outs.![]()
Dit jaar is het dan alleen meer want er waren meer seizoenskaarten verkocht zeiden ze een paar weken geleden.quote:
Zo letterlijk bedoel ik het niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:44 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Als je niet wekelijks komt, heb je helemaal geen recht om te komen? Zeg je dat nou?
Denk het wel ja, wordt dus vroeg naar de sigarenboer voor de mensen die een SuppCC hebben (ikzelf ook dusquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:43 schreef Nega het volgende:
Zijn er dus komend seizoen per thuiswedstrijd misschien maar 1000/500 kaarten beschikbaar los?
Dat zijn die lui die er voor zorgen dat ik als niet seizoenkaarthouder niet naar wedstrijden kan zo soms. Wil je naar Ajax - feyenoord ofzo, is het uitverkocht. Vind ik opzich niet vervelend, een scc houder moet altijd voorrang krijgen. Maar als ik dan tv kijk en ik zie een berg lege plekken, kan ik daar erg kwaad om worden...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:51 schreef BoNi het volgende:
[..]
Zo letterlijk bedoel ik het niet.
Er zijn nogal wat (meer dan je denkt) mensen die een seizoenskaart hebben, maar minstens de helft van de wedstrijden niet komen.
Wat ik wil zeggen is dat er behoorlijk wat klootjesvolk tussen zit dat niet voor Ajax komt, dat komt ook de sfeer in het stadion niet ten goede.
Helaas zullen we er nooit vanaf komen, gezien de status van en de verwachtingen omtrent Ajax, maar die gloryhunters en stropdassen die alleen naar Ajax gaan omdat dat wel interessant klinkt en eigenlijk van je wordt verwacht door je mede-businessclubleden mogen van mij állemaal geweerd worden.
Dat lijkt me sterk. Er worden toch ook nog genoeg tijdens de open dag enz verkocht? Die bron gaf bij Feyenoord trouwens iets in de 40k scc's terwijl Woerts zegt dat het er 30nogwat waren.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:50 schreef jna het volgende:
[..]
Dit jaar is het dan alleen meer want er waren meer seizoenskaarten verkocht zeiden ze een paar weken geleden.
Iddquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:52 schreef jna het volgende:
[..]
Denk het wel ja, wordt dus vroeg naar de sigarenboer voor de mensen die een SuppCC hebben (ikzelf ook dus) Voor mensen met een Clubcard zie ik het nog somberder in, maar misschien valt het wel mee.
Dus als ik het goed begrijp maak ik weinig kans met mijn clubkaart?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:52 schreef jna het volgende:
[..]
Denk het wel ja, wordt dus vroeg naar de sigarenboer voor de mensen die een SuppCC hebben (ikzelf ook dus) Voor mensen met een Clubcard zie ik het nog somberder in, maar misschien valt het wel mee.
Die cijfers weet ik inderdaad niet of ze kloppen maar ik ben wel redelijk zeker dat ik ergens las dat Ajax (op dat moment) meer seizoenskaarten had verkocht.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:54 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Er worden toch ook nog genoeg tijdens de open dag enz verkocht? Die bron gaf bij Feyenoord trouwens iets in de 40k scc's terwijl Woerts zegt dat het er 30nogwat waren.
Supcc bestellenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:56 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Moet ik dan mijn clubkaart omruilen en hoe gaat dat dan?
Die hebben een skybox of zitten op de ere; die zitten echt geen tweede ring oid ofzo hoor.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:51 schreef BoNi het volgende:
[..]
Helaas zullen we er nooit vanaf komen, gezien de status van en de verwachtingen omtrent Ajax, maar die gloryhunters en stropdassen die alleen naar Ajax gaan omdat dat wel interessant klinkt en eigenlijk van je wordt verwacht door je mede-businessclubleden mogen van mij állemaal geweerd worden.
Bij wedstrijden als Ajax-Feijenoord zijn ze juist wel massaal aanwezig.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat zijn die lui die er voor zorgen dat ik als niet seizoenkaarthouder niet naar wedstrijden kan zo soms. Wil je naar Ajax - feyenoord ofzo, is het uitverkocht. Vind ik opzich niet vervelend, een scc houder moet altijd voorrang krijgen. Maar als ik dan tv kijk en ik zie een berg lege plekken, kan ik daar erg kwaad om worden...
Maar niet meer dan 49k lijkt mijquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:56 schreef jna het volgende:
[..]
Die cijfers weet ik inderdaad niet of ze kloppen maar ik ben wel redelijk zeker dat ik ergens las dat Ajax (op dat moment) meer seizoenskaarten had verkocht.
Ik kies daar niet echt voor. Dat vind ik altijd slap geouwehoer.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:57 schreef devv05 het volgende:
Tja, je kiest er toch zelf voor geen SCC te nemen. Dan heb je ook niet zoveel recht van spreken als je geen los kaartje kunt krijgen. Je hebt dezelfde kansen gehad als iedereen.
Er zitten op de tweede ring geen gloryhunters...? Tweede ring zit iedere week vol met enthousiaste, fanatieke supporters die komen om hun club een warm hart toe te dragen...?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die hebben een skybox of zitten op de ere; die zitten echt geen tweede ring oid ofzo hoor.
Play-offsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik kies daar niet echt voor. Dat vind ik altijd slap geouwehoer.
En ik dacht ook dat het tegen feyenoord wel ramvol zou zitten. Echt niet dus, vooral lange zijde...
Tegen Feijenoord zat het vorig jaar vlak voor de wedstrijd nog niet helemaal vol omdat de A2 helemaal vast stond, maar een kwartiertje na het eerste fluitsignaal zat het toch wel vol hoor...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik kies daar niet echt voor. Dat vind ik altijd slap geouwehoer.
En ik dacht ook dat het tegen feyenoord wel ramvol zou zitten. Echt niet dus, vooral lange zijde...
Nope afgelopen seizoen was de competitie wedstrijd Ajax - Feyenoord ook niet uitverkochtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Play-offsVorig jaar was het ook niet uitverkocht, begin Augustus dacht ik. Of dat was twee jaar geleden.
De mensen waar jij in eerste instantie op doelde zitten in skyboxen. Gloriehunters heb je altijd en overal; laat ze lekker naar Ajax gaan. Ik kies er dit seizoen ook eindelijk voor om niet te kutten met losse kaarten maar gewoon elke twee weken te gaan.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:59 schreef BoNi het volgende:
[..]
Er zitten op de tweede ring geen gloryhunters...? Tweede ring zit iedere week vol met enthousiaste, fanatieke supporters die komen om hun club een warm hart toe te dragen...?![]()
Zat wel vol, alleen iets later. Was druk op de weg. Playoffs werd geboycot door velen, die hoef je er dus sowiezo niet bij te halen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:02 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Nope afgelopen seizoen was de competitie wedstrijd Ajax - Feyenoord ook niet uitverkocht
Veel te veel lege plekken voor een klassieker
Vol?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:05 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zat wel vol, alleen iets later. Was druk op de weg. Playoffs werd geboycot door velen, die hoef je er dus sowiezo niet bij te halen.
Er staat letterlijk gloryhunters in mijn post, dus daar doelde ik ook op hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De mensen waar jij in eerste instantie op doelde zitten in skyboxen. Gloriehunters heb je altijd en overal; laat ze lekker naar Ajax gaan. Ik kies er dit seizoen ook eindelijk voor om niet te kutten met losse kaarten maar gewoon elke twee weken te gaan.
Waarom zouden dagjesmensen ook niet mogen genieten van hun club?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:06 schreef BoNi het volgende:
[..]
Er staat letterlijk gloryhunters in mijn post, dus daar doelde ik ook op hoor
Mijn reactie kwam op het feit dat we zouden moeten uitbreiden en ik vind dat zeker niet nodig. Negen van de tien mensen die er dan nog bij zouden komen zijn geen fanatieke supporters, maar dagjesmensen of gloryhunters.
Ik heb liever een stadion voor 30.000 mensen die wel volledig achter hun club staan dan een stadion voor 60.000+ mensen waarvan slechts de helft achter hun club staat.....
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom zouden dagjesmensen ook niet mogen genieten van hun club?
quote:Omdat ik liever een stadion heb voor 30.000 mensen die wel volledig achter hun club staan dan een stadion voor 60.000+ mensen waarvan slechts de helft achter hun club staat.....
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:05 schreef piertje2 het volgende:
De traditionele topdrie verkocht voor komend seizoen meer seizoenkaarten dan het seizoen hiervoor. Ajax speelt komend seizoen vaak in een uitverkocht huis, want de Amsterdammers hebben al meer dan 45.000 jaarkaarten verkocht.
Kampioen PSV zag het aantal seizoenkaarten stijgen naar 28.000, terwijl Feyenoord inmiddels 33.000 jaarkaarten heeft verkocht.
Bron: Voetbalzone.nl
Liever 33.000 echte supporters dan de helft gloryhunters, die bij wedstrijden tegen Sparta en Heracles niet komen waardoor het stadion half leeg zit.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:39 schreef devv05 het volgende:
[..]Had niet verwacht dat psv en fnoord zo weinig seizoenskaarten verkochten.
Nu spreek je jezelf tegen, gloryhunters zouden juist eerder komen tegen Sparta en Heracles omdat ze daar eerder van winnen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Liever 33.000 echte supporters dan de helft gloryhunters, die bij wedstrijden tegen Sparta en Heracles niet komen waardoor het stadion half leeg zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |