Dat zijn idd altijd van die fijne dingen voor dieven. Hebben ze in een klap al je sleutels, evt. sleutel van de kluis hoewel het me nou niet echt handig lijkt om dat ding in het zicht te hangen, hoezo 'ik schiet mijn doel voorbij' en met een beetje mazzel je autosleutel ook nog. Kunnen ze op chic terug naar huis.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:48 schreef sanger het volgende:
Ik heb er 1 die ik in beton/specie vast ga zetten. Handag voor als je op vakantie gaat enzo!
Ik heb een sleutelslot, nadeel is dat ze dan de sleutel vinden in het sleutelkastje en dus weten dat er een kluis aanwezig is.
We hebben hem ook alleen maar als verzamelplek van belangrijke documenten enzo. Autopapieren e.d.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat zijn idd altijd van die fijne dingen voor dieven. Hebben ze in een klap al je sleutels, evt. sleutel van de kluis hoewel het me nou niet echt handig lijkt om dat ding in het zicht te hangen, hoezo 'ik schiet mijn doel voorbij' en met een beetje mazzel je autosleutel ook nog. Kunnen ze op chic terug naar huis.
geweldigquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:07 schreef Puppi het volgende:
Wij hebben een grote, ingemetselde kluis (125cm hoog; woning is oude juwelierswinkel).
[afbeelding]
-edit- Vind het niet erg om te melden hoor...
Er zit nauwelijks iets in. Wel handig. Vooral voor het behoud van unieke dingen (foto's etc) en backups van computerbestanden.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:07 schreef Puppi het volgende:
Wij hebben een grote, ingemetselde kluis (125cm hoog; woning is oude juwelierswinkel).
[afbeelding]
-edit- Vind het niet erg om te melden hoor...
Er zit nauwelijks iets in. Wel handig. Vooral voor het behoud van unieke dingen (foto's etc) en backups van computerbestanden.
nog steeds zou ik de sleutel er niet in laten zitten... Backups, hoe suf ze misschien ook lijken, zijn soms verdomde veel waard als er voor buitenstaanders informatieve data op te vinden is....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:45 schreef longinus het volgende:
Bij mijn oude werk lieten ze de sleutel in de brandkast zitten, met als opschrift dat er geen geld in zat maar alleen back-ups.
Ze hadden de vorige twee kluizen meegenomen waarvan de tweede net nieuw was en helemaal leeg
Die dingen wogen 500 KG.
Nou dan kan je die kluis ook wel de deur uitdoen, zo te zien helpt het niet echt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:24 schreef sanger het volgende:
[..]
We hebben hem ook alleen maar als verzamelplek voor Autopapieren e.d.
Wij zijn gewoon om autopapieren kwijt te raken. Zojuist voor de 3de keer nieuwe papieren aan moeten vragen (voor dezelfde auto)
Als ik ze er voortaan inleg moet het probleem verholpen zijn lijkt mij!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:50 schreef klipper het volgende:
[..]
Nou dan kan je die kluis ook wel de deur uitdoen, zo te zien helpt het niet echt.![]()
Nee, dat krijg je alleen als je platen weg/verloren/gestolen zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:12 schreef Bhuddy het volgende:
Heb je nu zo'n 3'tje op je kentekenplaten?Dat is echt erg :p
Tegenwoordig ook al als je nieuwe papieren aanvraagt. Ivm meldcode.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:25 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Nee, dat krijg je alleen als je platen weg/verloren/gestolen zijn.
hmmm interesting.. elaborate..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:47 schreef _The_General_ het volgende:
Misschien is een digitale kluis een idee? Ik heb een digitale kluis bij ABNAMRO ( gratis bij een rekening ) en heb daar scans van alle belangrijke documenten inzitten.
Dan kan ik ze zelfs op bv vakantie benaderen als ik de papieren kwijt ben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |