quote:
Weet ikquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:58 schreef Metro2005 het volgende:
Goed bezig dromenvangerMedicijnen is ook maar niks
Je bent nog altijd baas over eigen lichaam hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:03 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Weet ikMaar ze smeren het je gewoon aan. Je hebt amper eigen keuze.
In het begin hebben ze me die zooi gewoon in de mond gestopt als het ware. Onder dwang moest dat gebeuren dus. Xanax ook gehad toen. Zwaar verslavend middel. Ze gaven me een glas water en xanax, en keken me bedreigend aan.
Klopt helemaal. Maar ook heb je mensen in je omgeving die denken dat het nodig is en die zich zorgen maken en zelfs zeggen dat het moet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:07 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je bent nog altijd baas over eigen lichaam hoorals je geen medicatie troep wilt slikken dan slik je het niet.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:33 schreef Metro2005 het volgende:
Als het al zou komen zou het niet gratis zijn denk ik zo
het kan niet... er kan niet iets uit niets worden gemaakt... het moet altijd ergens vandaan komen!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:41 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nou waarom niet?
Als jij gewoon een programma kunt downloaden bij download.com dat gratis is. En je kunt met dat programma alles maken wat jij wilt
Dan is het gratis
freeware
Of het met scheikunde te maken heeft is de vraag.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
het kan niet... er kan niet iets uit niets worden gemaakt... het moet altijd ergens vandaan komen!
dus gaat het geld kosten...
simpele scheikundige beredenering
nee ik ben niet uit het niets bestaan.... ik was eerst een zaadcelletje dat in een eitje zwom en daarna in een baby veranderde en daarna opgroeide... dit allemaal met de nodige voedingsstoffen e.d.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:44 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Of het met scheikunde te maken heeft is de vraag.
Maar daar kom ik nog wel achter
Zeg nooit dat iets niet kan
Jij bent toch ook uit het niets ontstaan
Het heelal is ook uit het niets ontstaan. Zelfs al is er ooit een moment geweest dat het ontstaan is. Ooit was er niets, en toen was er iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |