Dat mag dus nietquote:Qunix (www.Qunix.be) zegt:
ik wil meer dan 10.000 hal;en
Qunix (www.Qunix.be) zegt:
daarvoor post ik onzin
Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
Ja, best wel.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
zo dat duurde lang
Pedo-clown.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ambachtelijke Nagger
Moet je ff afkeoleen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
mijn huis wordt omringt door paparazzi. ik zie overal flitsen
WAT!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
zo dat duurde lang
Dat is onzin typen, dat van mij kan je nog een nederland's woord uit makenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:07 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
gaaf.
gjweirrterjjsfklamerjjanbbsdrkjwerbnk
Nou, nee.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:07 schreef Doderok het volgende:
Weirde pics in die directory![]()
[afbeelding]
nietusquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat is onzin typen, dat van mij kan je nog een nederland's woord uit maken
Bossie rooie rozen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:08 schreef Qunix het volgende:
WIE O WIE MAAKT MIJ LOS!!!!
Die is nicequote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:07 schreef Doderok het volgende:
Weirde pics in die directory![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:08 schreef Qunix het volgende:
WIE O WIE MAAKT MIJ LOS!!!!
Das toch met die gevangenen of niet ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:09 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
[afbeelding]
gevindt op google image
OKquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:09 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
[afbeelding]
gevindt op google image
nee vakantiefoto van vorig jaarquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Das toch met die gevangenen of niet ?
Die slaapt, en nu is dit echt bagger idd.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:10 schreef Drank-deHoer het volgende:
Wat is er toch gebeurd met de ambachtelijke bagger alá Conflict?
ok.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:10 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nee vakantiefoto van vorig jaar
Dan moet ik maar eensch wat doen, of niet?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die slaapt, en nu is dit echt bagger idd.
Niet eens 1 fleugje kwaliteit.
Nee.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik ga naar bed. gedraag jullie je?
Goed plan enzo.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:12 schreef Drank-deHoer het volgende:
[..]
Dan moet ik maar eensch wat doen, of niet?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:13 schreef Sebasser het volgende:
Kan je je je dan ?
geil!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:15 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
[afbeelding]
GEFELICITEERD!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Dide ogenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:15 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
[afbeelding]
GEFELICITEERD!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Doe dat eens in een ander topic!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:17 schreef Acryl het volgende:
even bagger posten
klamme reetschurftquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:19 schreef Sebasser het volgende:
Tyfus.
Haha, die ene is leuk.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:24 schreef Doderok het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Compesce mentemquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:28 schreef Acryl het volgende:
een rijmpje
's avonds laat als het kampvuur brand
zitten de cowboys met hun leuter in hun hand.
spuiten sperma op het vuur,
want de kolen waren te duur
die ene met dat vierkantje ernaastquote:
ik spreek geen kantoneesquote:
Zouden ze echt gevraagd hebben aan die neusolifant?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Met slip is geiler.
[afbeelding]
Jeezus...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Met slip is geiler.
[afbeelding]
quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:34 schreef Odysseuzzz het volgende:
Qunix ik weet zelfs uit welke aflevering van midnr die grap van jou kwam.
quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:34 schreef Odysseuzzz het volgende:
Qunix ik weet zelfs uit welke aflevering van midnr die grap van jou kwam.
quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:37 schreef SeaOfLove het volgende:
http://www.hamsteren.com/ HAMSTEREN!!!!!!!
Giraffe pijpen of slip dragen, neushoorn had geen keus.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:36 schreef Qunix het volgende:
Zouden ze echt gevraagd hebben aan die neusolifant?
Achzoquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Giraffe pijpen of slip dragen, neushoorn had geen keus.
Chatten met hamster?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:37 schreef SeaOfLove het volgende:
http://www.hamsteren.com/ HAMSTEREN!!!!!!!
Tieten!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:40 schreef DeeCruise het volgende:
Moet zeggen dat deze nachtbagger me toch enigzins tegenvalt de laatste tijd..Er wordt werkelijk alleen zinloze crap eruit geknald, en dat is nooit echt de bedoeling geweest volgens mij...
Ik heb bier en bitterballen mopquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:40 schreef DeeCruise het volgende:
Moet zeggen dat deze nachtbagger me toch enigzins tegenvalt de laatste tijd..Er wordt werkelijk alleen zinloze crap eruit geknald, en dat is nooit echt de bedoeling geweest volgens mij...
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:40 schreef DeeCruise het volgende:
Lieve SeaOfLove...Ik stel voor dat je je date afzegt, en mij opbelt, zo te horen ben je de vrouw van mijn dromen.....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb bier en bitterballen mop![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:48 schreef Sebasser het volgende:
Sterf staande met je bek open, dan ben je een mooie brievenbus
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:48 schreef Sebasser het volgende:
Sterf staande met je bek open, dan ben je een mooie brievenbus
Forbiddenquote:
Bah.getsie............val eerst eens wat afquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Kwartje valt nou pas.![]()
Eindelijk mysterie van me av ontrafeld.![]()
Oud Hollandse Tieten!
[afbeelding]
nueken?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:54 schreef duivelinnetje het volgende:
Bah.getsie............val eerst eens wat af
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:56 schreef Qunix het volgende:
Starship - We Built This City
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat liedje had ik ooit op mijn telefoonstaan, paar jaar terug
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:02 schreef xericax het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] slaap lekker!
Prodigyquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:58 schreef DeeCruise het volgende:
Prodigy - smack my bitch up..
EN HARD!
Trustequote:
ik ga dromen van dat ik jouw billetjes mag spanken... veul lekkerder enzoquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
kussie kussie, welterusten droom van hamstercam![]()
Grappig, ik ga dromen van een bepaald strand enzoquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ga dromen van dat ik jouw billetjes mag spanken... veul lekkerder enzo![]()
oe spannendquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:53 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ga dromen van dat ik jouw billetjes mag spanken... veul lekkerder enzo![]()
fuk dan ben je veroordeeld tot een levenlang HamsterCammenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
oe spannenddoe je wel voorzichtig anders kan ik niet Fokken
Ik van de zeequote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:55 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Grappig, ik ga dromen van een bepaald strand enzo
gemiddelde leeftijd van een hamster is 2 jaar, dat worden nog 30 generaties hamsters voor wietse.ccquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:57 schreef SeaOfLove het volgende:
fuk dan ben je veroordeeld tot een levenlang HamsterCammen![]()
arme Wietsequote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
gemiddelde leeftijd van een hamster is 2 jaar, dat worden nog 30 generaties hamsters voor wietse.cc![]()
Dat weet ik niet hoor, als je ziet hoeveel werk hij al heeft aan 1 hamster....en dat maal 30??quote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
the lucky bastard, hij is de uitverkorene![]()
Ook dat kanquote:
die komt de deur niet meer uitquote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:03 schreef DeeCruise het volgende:
Dat weet ik niet hoor, als je ziet hoeveel werk hij al heeft aan 1 hamster....en dat maal 30??
Tis dat hij van die mooie krulletjes heeftquote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
die komt de deur niet meer uit![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:46 schreef NanKing het volgende:
[ Bericht 66% gewijzigd door NanKing op 02-08-2006 03:46 ]
Sea Of Lovequote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:05 schreef SeaOfLove het volgende:
Tis dat hij van die mooie krulletjes heeft...
en 66% gewijzigd dan?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Er stond niets.
Hetwas een kansloze poging op een lege post te maken.
Het was toch echt zoquote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:24 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
66% voor een spatie kan heul nie.![]()
Je stijgt aanzienlijk op mijn "Lieve Milf Lijstje"quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:28 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Je stijgt aanzienlijk op mijn "Lieve Milf Lijstje"![]()
Mzzlquote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
truste![]()
dag allen van het goede leven, ik ga peuken scoren bij een tankstation![]()
nog 20 minutenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:40 schreef Pony-Lover het volgende:
mogen we al weer?
jottum, mag ik meedoen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:43 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik begin al hoorik heb zin in baggeren
![]()
![]()
![]()
aan al die kl***topics die vanavond zijn geopend heb je ook niks he.... ik heb zelfs al een uur niet meer gehamsterdquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:43 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik begin al hoorik heb zin in baggeren
![]()
![]()
![]()
Was hamsteren ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
aan al die kl***topics die vanavond zijn geopend heb je ook niks he.... ik heb zelfs al een uur niet meer gehamsterd![]()
Tof topic datquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
HAMSTEREN Deeltje 3 Voor als je echt niks te doen hebt Gaan richting deel 4![]()
Ze verstoppen zich onder de stoelen en dan wanneer ze bij hun pappa en mamma zijn springen ze _o-quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ja erg lief topic vooral en dat voor ONZ en al bijna 4 delen![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ze verstoppen zich onder de stoelen en dan wanneer ze bij hun pappa en mamma zijn springen ze _o-![]()
![]()
!!11
ahhhhhquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:54 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]!!!!!!11!11!!![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:54 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]!!!!!!11!11!!![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:02 schreef PeZu het volgende:
bagger! gewoon 3 nb topics gemist
slome!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:02 schreef PeZu het volgende:
bagger! gewoon 3 nb topics gemist
Hoi twyquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:03 schreef TwyLight het volgende:
Hoi qunixik heb vet veel NB topics gemist
heequote:
mwa viel wel mee, ik had hem vanmiddag ook nog gezienquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:05 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb net superman returns gekeken op dvdvet saai
Hij is iig terug dus... die man.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:05 schreef TwyLight het volgende:
jij ookal... samen met PeZu soms?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:05 schreef TwyLight het volgende:
Als ik het doe dan heb ik 3 nb's achter elkaar gemaaktquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:06 schreef TwyLight het volgende:
En ik gageen nieuw topic aanmaken zometeendus ik wacht zo ff met posten
![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jij ookal... samen met PeZu soms?
nou ik had wel wat meer actie verwacht, enige echt actie was met dat vliegtuig en toen die stad half instorte enzo..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
mwa viel wel mee, ik had hem vanmiddag ook nog gezien
gewooon net als de oude flims, maar dan mooier gemaakt
ach ja lbquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:06 schreef TwyLight het volgende:
[..]
nou ik had wel wat meer actie verwacht, enige echt actie was met dat vliegtuig en toen die stad half instorte enzo..
Je PIquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:06 schreef TwyLight het volgende:
[..]
nou ik had wel wat meer actie verwacht, enige echt actie was met dat vliegtuig en toen die stad half instorte enzo..
nee niet dat ik weetquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jij ookal... samen met PeZu soms?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |