Grappig, ik ga dromen van een bepaald strand enzoquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ga dromen van dat ik jouw billetjes mag spanken... veul lekkerder enzo![]()
oe spannendquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:53 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ga dromen van dat ik jouw billetjes mag spanken... veul lekkerder enzo![]()
fuk dan ben je veroordeeld tot een levenlang HamsterCammenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
oe spannenddoe je wel voorzichtig anders kan ik niet Fokken
Ik van de zeequote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:55 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Grappig, ik ga dromen van een bepaald strand enzo
gemiddelde leeftijd van een hamster is 2 jaar, dat worden nog 30 generaties hamsters voor wietse.ccquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:57 schreef SeaOfLove het volgende:
fuk dan ben je veroordeeld tot een levenlang HamsterCammen![]()
arme Wietsequote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
gemiddelde leeftijd van een hamster is 2 jaar, dat worden nog 30 generaties hamsters voor wietse.cc![]()
Dat weet ik niet hoor, als je ziet hoeveel werk hij al heeft aan 1 hamster....en dat maal 30??quote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
the lucky bastard, hij is de uitverkorene![]()
Ook dat kanquote:
die komt de deur niet meer uitquote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:03 schreef DeeCruise het volgende:
Dat weet ik niet hoor, als je ziet hoeveel werk hij al heeft aan 1 hamster....en dat maal 30??
Tis dat hij van die mooie krulletjes heeftquote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
die komt de deur niet meer uit![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:46 schreef NanKing het volgende:
[ Bericht 66% gewijzigd door NanKing op 02-08-2006 03:46 ]
Sea Of Lovequote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:05 schreef SeaOfLove het volgende:
Tis dat hij van die mooie krulletjes heeft...
en 66% gewijzigd dan?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Er stond niets.
Hetwas een kansloze poging op een lege post te maken.
Het was toch echt zoquote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:24 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
66% voor een spatie kan heul nie.![]()
Je stijgt aanzienlijk op mijn "Lieve Milf Lijstje"quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:28 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Je stijgt aanzienlijk op mijn "Lieve Milf Lijstje"![]()
Mzzlquote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
truste![]()
dag allen van het goede leven, ik ga peuken scoren bij een tankstation![]()
nog 20 minutenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:40 schreef Pony-Lover het volgende:
mogen we al weer?
jottum, mag ik meedoen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:43 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik begin al hoorik heb zin in baggeren
![]()
![]()
![]()
aan al die kl***topics die vanavond zijn geopend heb je ook niks he.... ik heb zelfs al een uur niet meer gehamsterdquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:43 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik begin al hoorik heb zin in baggeren
![]()
![]()
![]()
Was hamsteren ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
aan al die kl***topics die vanavond zijn geopend heb je ook niks he.... ik heb zelfs al een uur niet meer gehamsterd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |