Dat mag dus nietquote:Qunix (www.Qunix.be) zegt:
ik wil meer dan 10.000 hal;en
Qunix (www.Qunix.be) zegt:
daarvoor post ik onzin
Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
Ja, best wel.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
zo dat duurde lang
Pedo-clown.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ambachtelijke Nagger
Moet je ff afkeoleen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
mijn huis wordt omringt door paparazzi. ik zie overal flitsen
WAT!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
zo dat duurde lang
Dat is onzin typen, dat van mij kan je nog een nederland's woord uit makenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:07 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
gaaf.
gjweirrterjjsfklamerjjanbbsdrkjwerbnk
Nou, nee.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:07 schreef Doderok het volgende:
Weirde pics in die directory![]()
[afbeelding]
nietusquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat is onzin typen, dat van mij kan je nog een nederland's woord uit maken
Bossie rooie rozen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:08 schreef Qunix het volgende:
WIE O WIE MAAKT MIJ LOS!!!!
Die is nicequote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:07 schreef Doderok het volgende:
Weirde pics in die directory![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:08 schreef Qunix het volgende:
WIE O WIE MAAKT MIJ LOS!!!!
Das toch met die gevangenen of niet ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:09 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
[afbeelding]
gevindt op google image
OKquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:09 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
[afbeelding]
gevindt op google image
nee vakantiefoto van vorig jaarquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Das toch met die gevangenen of niet ?
Die slaapt, en nu is dit echt bagger idd.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:10 schreef Drank-deHoer het volgende:
Wat is er toch gebeurd met de ambachtelijke bagger alá Conflict?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |