Waardoor Bupatih nu ook ontmaskerd isquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:26 schreef mcDavid het volgende:
Hey, [afbeelding] is wel de eerste fatsoenlijke naar links kijkende smilie, die het geheime netwerk van Breuls kan ontrafelen!
Daar ben ik op tegen!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben hoer-af.
We mogen gratis?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben hoer-af.
Ik noem een rpp, een j. (en J uiteraard ook), een C, en uiteraard mijzelfquote:
Van de Hans naar een rpp in een tijdsbestek van luttele minuten.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:34 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik noem een rpp, een j. (en J uiteraard ook), een C, en uiteraard mijzelf
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Van de Hans naar een rpp in een tijdsbestek van luttele minuten.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
. Jij mag altijd een gratis ritje hoor
.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:00 schreef rompompom het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=i1_u8U2RrT4
Dat accent. Prachtig.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:00 schreef rompompom het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=i1_u8U2RrT4
See you're not what I expectedquote:
Kom maar afhalen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:11 schreef Drank-deHoer het volgende:
Ik lust er nog wel 1 c_c.
Ik stiekem ook niet hoor.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:39 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van die praktijken op die manier. Is dat wel normaal?
Zullen we op een duin zitten en hand-in-hand naar een zonsondergang turen, terwijl het helmgras, wuivend in een verkoelend zomerbriesje, ons in het gezicht kietelt?quote:
Of eeh, wat dacht je van een picknick in een prachtig natuurgebied, tezamen hand in hand op een kleedje in de schaduw van een boom, terwijl de wind ons koelt en de schapen ons toejuichen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:50 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zullen we op een duin zitten en hand-in-hand naar een zonsondergang turen, terwijl het helmgras, wuivend in een verkoelend zomerbriesje, ons in het gezicht kietelt?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:48 schreef Litso het volgende:
Ik wel. Draai je eens om schat, dan kan ik er beter bij.
Romantiek of lust. Keuzes...keuzes....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:50 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zullen we op een duin zitten en hand-in-hand naar een zonsondergang turen, terwijl het helmgras, wuivend in een verkoelend zomerbriesje, ons in het gezicht kietelt?
Die jengelende schapen verstoren het plaatje dan wel.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Of eeh, wat dacht je van een picknick in een prachtig natuurgebied, tezamen hand in hand op een kleedje in de schaduw van een boom, terwijl de wind ons koelt en de schapen ons toejuichen?
Nee hoor, daar hebben we ons kostelijk mee vermaakt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:54 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Die jengelende schapen verstoren het plaatje dan wel.
We deden alsof de geluiden niet van schapen kwamen maar van oma's die tegen hun zin in seksuele handelingen verrichtten.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:54 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Die jengelende schapen verstoren het plaatje dan wel.
Een kinderkont is gauw gevuld hè.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:55 schreef Litso het volgende:
[..]
We deden alsof de geluiden niet van schapen kwamen maar van oma's die tegen hun zin in seksuele handelingen verrichtten.
Zo konden we ook nog wat lachen.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:02 schreef Litso het volgende:
*mental picture van hoe c_c allerlei artikelen in een kind probeert te passen.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:03 schreef Litso het volgende:
"Godver, nu al vol?"
Whehe.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:37 schreef B00STER het volgende:
Ik zat er niet eens zover vanaf met mijn Fieten...
Toch grappig dat als je tegen de gemiddelde man zegt 'bier en' dat ie automatisch aan tieten denkt .. of nie?quote:
Nouja ik dacht aan tieten, dan ben ik gelukkig toch niet zo gemiddeld als ik dachtquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:05 schreef Litso het volgende:
Seks.
Oh.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:53 schreef Dark_Killah het volgende:
Goeiemorgen jongens, terug uit frankrijk.
Hey chowi.... Mag ik even ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:57 schreef Chowi het volgende:
Chowi.
Waarom gebruik je niet gewoon het toilet?quote:
Zo gewoontjesquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom gebruik je niet gewoon het toilet?
Of een struik.quote:
Dat kan ook... maar ik wil je wel eens meeten en dacht, ach dan scheit ik meteen even op je kop.quote:
Ja, dan neem ik natuurlijk meteen de trein terug.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat kan ook... maar ik wil je wel eens meeten en dacht, ach dan scheit ik meteen even op je kop.
Oh, dan doe ik het nietquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, dan neem ik natuurlijk meteen de trein terug.
Flauw.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, dan neem ik natuurlijk meteen de trein terug.
Braaf.quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat kan ook... maar ik wil je wel eens neuken en dacht, ach dan scheit ik meteen even op je kop.
Helemaal niet. Respect is een vereiste, heden ten dage.quote:
Geen idee of ik dat zou willen eigenlijkquote:
Ik doe niet aan die nieuwerwetse onzin.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Helemaal niet. Respect is een vereiste, heden ten dage.
True! En het is soms ver te zoekenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Helemaal niet. Respect is een vereiste, heden ten dage.
Je zou het eens moeten proberen mên, het maakt je leven een heel stuk aangenamer.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe niet aan die nieuwerwetse onzin.
Wie zegt dat ik een aangenaam leven wil hebben? Misschien leef ik wel voor het onaangename.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je zou het eens moeten proberen mên, het maakt je leven een heel stuk aangenamer.
Bier verzachtal genoegquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je zou het eens moeten proberen mên, het maakt je leven een heel stuk aangenamer.
Of misschien huppel je op miezerige woensdagmiddagen door de straten in een knalroze tutu terwijl je met je armen naar de hemel reikt en andere mensen vertelt dat je met zo'n dans de weergoden tart.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een aangenaam leven wil hebben? Misschien leef ik wel voor het onaangename.
Daar heb je een punt.quote:
Moet je wel vrij zijn vandaagquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Of misschien huppel je op miezerige woensdagmiddagen door de straten in een knalroze tutu terwijl je met je armen naar de hemel reikt en andere mensen vertelt dat je met zo'n dans de weergoden tart.
Alleen als het niet gevroren heeft. Anders kan je flink pijnlijk vallen met dat huppelen weet ik uit ervaring.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Of misschien huppel je op miezerige woensdagmiddagen door de straten in een knalroze tutu terwijl je met je armen naar de hemel reikt en andere mensen vertelt dat je met zo'n dans de weergoden tart.
Vrij kun je nemen!quote:
Amen!quote:
Als het gevroren heeft kun je schaatsen in plaats van huppelen. Dan kom je ook beter weg met die knalroze tutu.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Alleen als het niet gevroren heeft. Anders kan je flink pijnlijk vallen met dat huppelen weet ik uit ervaring.
Oh, daar had ik nog niet aan gedacht. Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als het gevroren heeft kun je schaatsen in plaats van huppelen. Dan kom je ook beter weg met die knalroze tutu.
Daar ben ik voor.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, daar had ik nog niet aan gedacht. Bedankt voor de tip.
En nu weet je etquote:
En voor het corrigeren van taal- en spelfouten.quote:
Chow, heb je eigenlijk nogsteeds iets met BS ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
En voor het corrigeren van taal- en spelfouten.
Nee, Jackson. Hou het nieuws eens bij.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Chow, heb je eigenlijk nogsteeds iets met BS ?
Dat doe ik nu... Dit is voor mij nieuwsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, Jackson. Hou het nieuws eens bij.
Okay.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat doe ik nu... Dit is voor mij nieuws
Where have you been?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:20 schreef jackson het volgende:
Hoi Stofje.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:53 schreef Stofje het volgende:
Oh mijn god. Chowi, jogy en jackson in één topic.!
Geweldig!!!1
Wist je al dat Hitler dood is? Serieus!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:20 schreef jackson het volgende:
[..]
"Voetballen"?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:44 schreef jogy het volgende:
Hey Ch. Denk je dat Oranje wereldkampioen wordt dit jaar met voetballen?
Ik hou me liever met andere dingen bezig.quote:
"Vertel eens Chowi, wát bijvoorbeeld?"quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:34 schreef Chowi het volgende:
Ik hou me liever met andere dingen bezig.
Bier, nagellak en de gemiddelde levensduur van weekdieren.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:36 schreef JDude het volgende:
[..]
"Vertel eens Chowi, wát bijvoorbeeld?"
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:27 schreef ehqo het volgende:
Stofje.
Bier. Goed zo.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bier, nagellak en de gemiddelde levensduur van weekdieren.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bier, nagellak en de gemiddelde levensduur van weekdieren.
Je hebt research gedaan?quote:
Katachtigen zijn kat-achtige dieren. Weekdieren leven 7 dagen. It's all in the name.quote:
Verdulle. Nu heb ik geen levensdoel meer.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Katachtigen zijn kat-achtige dieren. Weekdieren leven 7 dagen. It's all in the name.
Ik vind deze grappig. Ik vind dat deze quote in de OP hoort.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Katachtigen zijn kat-achtige dieren. Weekdieren leven 7 dagen. It's all in the name.
Helaas heeft het niets met "bier" en/of "frituur" te maken.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vind deze grappig. Ik vind dat deze quote in de OP hoort.
Ik zal morgen een wens voor je doen als ik de kaarsjes uitblaas.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:41 schreef Stofje het volgende:
[..]! Ik vind je lief, dat wéét je toch?
valt wel mee, er zijn genoeg klonenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:55 schreef Drank-deHoer het volgende:
Het is wel heul erg een inteelt cluppie geworden hè?
Voor de afwisseling, of niet?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
valt wel mee, er zijn genoeg klonen
Het spel Raad-je-kloontjequote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:00 schreef Drank-deHoer het volgende:
[..]
Voor de afwisseling, of niet?
je moet wát doen om het leuk te houden!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:00 schreef Drank-deHoer het volgende:
[..]
Voor de afwisseling, of niet?
Ik ben er extreem slecht in.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:06 schreef Drank-deHoer het volgende:
[..]
Ach..... deze is niet zo moeilijk?
Of wel?
Deze ook nietquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:06 schreef Drank-deHoer het volgende:
[..]
Ach..... deze is niet zo moeilijk?
Of wel?
Bij dezequote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:13 schreef DDude het volgende:
[..]
zolang ze geen avatar hebben tellen ze niet mee.
Ik denk dat je Sara Raats bent.quote:
Ik erger me al jaren aan modjes op Fokquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:01 schreef Stofje het volgende:
Godverdomme, hou op. Ik erger me aan jullie.
Weg Ch-S-reeks. Dank je wel.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:09 schreef Pheno het volgende:
Bier is goed
Graag gedaan.quote:
Neen. Jij bent meer dan alles.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:01 schreef Chowi het volgende:
Erger je je ook aan mij, Q?
Wil je zeggen dat ze zo dik is?quote:
oh ja. En ik ken haar niet eensquote:
Deuk - ego.quote:
Okay, okay.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:32 schreef Q. het volgende:
[..]
DAT ZEGT DIE PINKWINK DUS HE IK ZEG DAT NIET DAT JE HET EVEN WEET.
Uitdeuken is een eitje tegenwoordig. Ik weet alleen niet of het veel pijn doetquote:
OMG, jij bent leuk.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
http://www.autoschade.nl/limburg.asp?b_id=502042
Ach welnee, even een leuk rarretje posten en de schade is weer verholpen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uitdeuken is een eitje tegenwoordig. Ik weet alleen niet of het veel pijn doet
chowi.rarquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ach welnee, even een leuk rarretje posten en de schade is weer verholpen.
Dan moet je actie ondernemen! Je kunt niet gewoon maar zitten en wachten tot mensen inzien dat je leuk bent.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nu de rest van de wereld nog attenderen op dat feit!
Als je daarin die quote uit de OP in praktijk brengt...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ach welnee, even een leuk rarretje posten en de schade is weer verholpen.
ik zou die van c_c wat minder vinden, maar dat is persoonlijk. Gangbangpicsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je daarin die quote uit de OP in praktijk brengt...!
Er passeren gelijk al tal van beelden het geestesoog bij die bestandsnaam, hm?quote:
Kan best hoor.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:38 schreef Chowi het volgende:
Dan moet je actie ondernemen! Je kunt niet gewoon maar zitten en wachten tot mensen inzien dat je leuk bent.
Ik weet niet of het zal passen, gezien het in het meervoud staat.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je daarin die quote uit de OP in praktijk brengt...!
Tal van beelden -> beelden van Tal -> rompompom. De cirkel is rond.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:40 schreef Chowi het volgende:
Er passeren gelijk al tal van beelden het geestesoog bij die bestandsnaam, hm?
Oy! Ik ben vroom en kuis en braaf en lief godverredomme!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik zou die van c_c wat minder vinden, maar dat is persoonlijk. Gangbangpics
Oh?quote:
quote:Some of them are hairy
Some of them are bald
Some of them or kind of scary
And this is waht hey're called:
VAGIIIIIIIINAAA!!!!
VAGIIHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINAAA!!!
je quote in de OP laat je ware aard zienquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oy! Ik ben vroom en kuis en braaf en lief godverredomme!
Ik heb het helemaal niet over Tal.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Tal van beelden -> beelden van Tal -> rompompom. De cirkel is rond.
De meesten van die beelden zijn nog steeds mijn privé eigendom, hoor!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:41 schreef JDude het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Deze posts staan NIET in verband met elkander.quote:
Ik zal nog eens een grapje maken. Flikker maar op met je kutreeks.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:42 schreef Chowi het volgende:
Ik heb het helemaal niet over Tal.,
,
,
.
Het feit dat ik stiekem lesbisch ben heeft niets met de quote in de OP te maken.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
je quote in de OP laat je ware aard zien
Gawèèèg, de meet is uitgelopen in een ware gangbang?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:43 schreef DDude het volgende:
[..]
De meesten van die beelden zijn nog steeds mijn privé eigendom, hoor!
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
Deze posts staan NIET in verband met elkander.
Reeks kuttenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een grapje maken. Flikker maar op met je kutreeks..
Hihi, je bent lief als je boos doet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een grapje maken. Flikker maar op met je kutreeks..
Is dit het verkeerde moment voor een "Wat kan ons dat nou schelen"-post?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:49 schreef jackson het volgende:
Kut-dag
Ik zou in Budapest draaien maar dat gaat niet door
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:44 schreef Chowi het volgende:
Hihi, je bent lief als je boos doet.
Keikusje!.
Ligt eraan, of we het over de zelfde meet hebben.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gawèèèg, de meet is uitgelopen in een ware gangbang?
Ik vind postbodes over het algemeen ook kut. Behalve JD.quote:
Wat hebben jullie voor winkel?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:55 schreef Chowi het volgende:
In onze winkel verkopen ze een poppetje, en als je erlangs loopt doet hij zijn jas los en roept iets potloodventerigs.
Liev.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:53 schreef Chowi het volgende:
Ik vind postbodes over het algemeen ook kut. Behalve JD.
Een sekswinkel hihi.quote:
Zo ben ik!quote:
Nederlandse versie: Kolonisten van Volendam?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:55 schreef Litso het volgende:
Settlers of Urk.
Als je niet zo weg zou moeten hadden we een spelletje kunnen spelen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:55 schreef Litso het volgende:
Settlers of Urk.
*kuch*quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je niet zo weg zou moeten hadden we een spelletje kunnen spelen.
Hoe denk je anders dat ik zo geworden ben.quote:
Aanvankelijk dacht ik dat je foute vrienden had. Maar nu ik er over nadenk, was je al zo vér voor dat gedoe met JD.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoe denk je anders dat ik zo geworden ben.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
*zoutvaatje tegen je achterhoofd ramt
"Gedoe met JD"? Waar héb je het over, in hemelsnaam?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:03 schreef DDude het volgende:
[..]
Aanvankelijk dacht ik dat je foute vrienden had. Maar nu ik er over nadenk, was je al zo vér voor dat gedoe met JD.
"zo"? Definitie?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoe denk je anders dat ik zo geworden ben.
Ik ben vrolijk. Ik heb verkansie geboekt naar Griekenland voor volgende week donderdag!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oe, een surrogaatvriendje.
How' you doin'? [afbeelding]
Seksbelust.quote:
Mag ik mee? Ik ben bijna-Grieks.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:05 schreef rompompom het volgende:
Ik ben vrolijk. Ik heb verkansie geboekt naar Griekenland voor volgende week donderdag!
och, op een gegeven moment gingen jullie mini-meets houden, en dergelijke. Wat daar precies gebeurd is weet ik niet precies, en wil ik ook niet precies weten, maar laten we "dat gedoe" maar omschrijven als "de gebeurtenissen die aanleiding gaven tot de roddelstroom"quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
"Gedoe met JD"? Waar héb je het over, in hemelsnaam?
Ik zie niet in waarom dat stof tot roddelen is.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:07 schreef DDude het volgende:
[..]
och, op een gegeven moment gingen jullie mini-meets houden, en dergelijke. Wat daar precies gebeurd is weet ik niet precies, en wil ik ook niet precies weten, maar laten we "dat gedoe" maar omschrijven als "de gebeurtenissen die aanleiding gaven tot de roddelstroom"
Als je er geen bezwaar tegen hebt om met twee hitsige mannen van 25 op één kamer te slapen. Die natuurlijk avond aan avond gebruik maken van je aanwezigheid, al dan niet door de drank opgezweept.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mag ik mee? Ik ben bijna-Grieks.
Niet?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:10 schreef Chowi het volgende:
Ik zie niet in waarom dat stof tot roddelen is..
Dat is nou juist het leuke van roddelsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom dat stof tot roddelen is..
Neuh, als ze iets willen weten, kunnen ze het vragen.quote:
Graf-troelaquote:
ja, als ik met janet wil neuken kan ik het ook vragen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Neuh, als ze iets willen weten, kunnen ze het vragen.
Wat een liev koosnaampje!quote:
Je vergeet dat mensen roddelen leuk vinden. Ook al beweren ze bij hoog en laag dat dat niet zo is. Roddelen is tof.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Neuh, als ze iets willen weten, kunnen ze het vragen.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:14 schreef DDude het volgende:
[..]
ja, als ik met janet wil neuken kan ik het ook vragen..
Eind augustus.. Achja...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:50 schreef rompompom het volgende:
Nee, klote, man. Wanneer zou je gaan?
*wijst naar OP.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je er geen bezwaar tegen hebt om met twee hitsige mannen van 25 op één kamer te slapen. Die natuurlijk avond aan avond gebruik maken van je aanwezigheid, al dan niet door de drank opgezweept.
Roddelen is best okay, inderdaad. Maar het onderwerp van de roddels zijn is gelijk weer wat minder.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je vergeet dat mensen roddelen leuk vinden. Ook al beweren ze bij hoog en laag dat dat niet zo is. Roddelen is tof.
Mwa, ligt er maar net aan wat voor roddels het zijn hoor. Mensen totáál op het verkeerde pad sturen heeft ook wel z'n charmes.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Roddelen is best okay, inderdaad. Maar het onderwerp van de roddels zijn is gelijk weer wat minder.
Nee man, da's juist het leukste! Vooral als je expres dingen doet om roddels die nergens op slaan los te makenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Roddelen is best okay, inderdaad. Maar het onderwerp van de roddels zijn is gelijk weer wat minder.
Ja, je bent een vrouw = wispelturig. DUs ik denk ik zeg het nog maar even. Als je dan alsjeblieft even 450 euro overmaakt op 6769634 tnv JHM Vink, Voorhout, ga ik voor je kijken wat er te regelen is 8)quote:
Een Mexican shrug biedt in die gevallen uitkomst.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ehm, okay.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:18 schreef DDude het volgende:
[..]
Nee man, da's juist het leukste! Vooral als je expres dingen doet om roddels die nergens op slaan los te maken![]()
Je gaat me systematisch uitwonen en uit láten wonen en dan moet ik ook nog betalen? Dudequote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, je bent een vrouw = wispelturig. DUs ik denk ik zeg het nog maar even. Als je dan alsjeblieft even 450 euro overmaakt op 6769634 tnv JHM Vink, Voorhout, ga ik voor je kijken wat er te regelen is 8)
[..]
Een Mexican shrug biedt in die gevallen uitkomst.
Ken je positie, hè.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je gaat me systematisch uitwonen en uit láten wonen en dan moet ik ook nog betalen? Dude.
och, dat kun je makkelijk terugverdienen als je je in je vrije uurtjes ook nog even door onbekenden laat uitwonen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je gaat me systematisch uitwonen en uit láten wonen en dan moet ik ook nog betalen? Dude.
Okay.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:21 schreef DDude het volgende:
[..]
Moet je ook eens proberen! [afbeelding]
Zo kort zijn mijn armen niet hoor!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik dacht dat rpp's liefde voor me dieper ging dan die centimeter of 13.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zo kort zijn mijn armen niet hoor!
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zo kort zijn mijn armen niet hoor!
Omdat dat tof isquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:31 schreef pussydeluxe het volgende:
Waarom zou ik in godsnaam gaan bijlezen? Hmm?
omdat je bijziend bent?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:31 schreef pussydeluxe het volgende:
You know tou want to!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:31 schreef pussydeluxe het volgende:
Immerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:33 schreef rompompom het volgende:
Leve Quickquote!
Hallo Stofjequote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:35 schreef Stofje het volgende:
Oh ja, ik kom op BeF en gelijk valt het stil.
Het valt niet op, hij werd maar drie keer gequote.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:33 schreef Stofje het volgende:
Oh, ik heb dus een post verwijderd, maar dat zal niemand verbazen.
Ook dat verbaast niemand.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:35 schreef Stofje het volgende:
Oh ja, ik kom op BeF en gelijk valt het stil.
MAGSMISBRUIJK!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:33 schreef Stofje het volgende:
Oh, ik heb dus een post verwijderd, maar dat zal niemand verbazen.
En wat als ik je die hoofdletter niet gun, hm?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:38 schreef Stofje het volgende:
Het is Stofje, Ch. Met een hoofdletter S.
Open er een topic over!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:39 schreef Chowi het volgende:
Wat heb ik trouwens een hekel aan dat nieuwe rookverbod in de McDonalds. En dat terwijl ik zelf niet eens meer rook!
Ik doe niet aan topics openen in KLB.quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
En wat als ik je die hoofdletter niet gun, hm?
Dan doe je het in R&P!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik doe niet aan topics openen in KLB.
Dat weet ik, honingdropje, maar jij mij ook wel eens. En weet je wat ik dan doe? Dan zing ik luidkeels If you're happy and you know it clap your hands, clap clap! en dan vergeet ik mijn zorgen.quote:
Geef mij vijf minuten jouw rechten, kan jij je topic openen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb het te druk met het sluiten van topics. Topics openen is daarom teveel extra werk.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat weet ik, honingdropje, maar jij mij ook wel eens. En weet je wat ik dan doe? Dan zing ik luidkeels If you're happy and you know it clap your hands, clap clap! en dan vergeet ik mijn zorgen.
Modrechten zijn overrated. Met tieten kom je veel verder op Fok.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Geef mij vijf minuten jouw rechten, kan jij je topic openen.
Wat zij zegt!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Modrechten zijn overrated. Met tieten kom je veel verder op Fok.
Rechterspoorquote:
volgens mij klinkt dat best suf, als je "clap clap" zingtquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat weet ik, honingdropje, maar jij mij ook wel eens. En weet je wat ik dan doe? Dan zing ik luidkeels If you're happy and you know it clap your hands, clap clap! en dan vergeet ik mijn zorgen.
Ik zíng het "clap clap"-gedeelte ook niet, hoe kom je daar nou bij?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:51 schreef DDude het volgende:
[..]
volgens mij klinkt dat best suf, als je "clap clap" zingt
Klopt. Alleen kan je er geen topics mee sluiten. Niet direct, in ieder geval.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Modrechten zijn overrated. Met tieten kom je veel verder op Fok.
Mwa, door tieten te hebben kan je toegang krijgen tot knopjes.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Klopt. Alleen kan je er geen topics mee sluiten. Niet direct, in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |