Waardoor Bupatih nu ook ontmaskerd isquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:26 schreef mcDavid het volgende:
Hey, [afbeelding] is wel de eerste fatsoenlijke naar links kijkende smilie, die het geheime netwerk van Breuls kan ontrafelen!
Daar ben ik op tegen!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben hoer-af.
We mogen gratis?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben hoer-af.
Ik noem een rpp, een j. (en J uiteraard ook), een C, en uiteraard mijzelfquote:
Van de Hans naar een rpp in een tijdsbestek van luttele minuten.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:34 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik noem een rpp, een j. (en J uiteraard ook), een C, en uiteraard mijzelf
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Van de Hans naar een rpp in een tijdsbestek van luttele minuten.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
. Jij mag altijd een gratis ritje hoor
.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:00 schreef rompompom het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=i1_u8U2RrT4
Dat accent. Prachtig.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:00 schreef rompompom het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=i1_u8U2RrT4
See you're not what I expectedquote:
Kom maar afhalen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:11 schreef Drank-deHoer het volgende:
Ik lust er nog wel 1 c_c.
Ik stiekem ook niet hoor.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:39 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van die praktijken op die manier. Is dat wel normaal?
Zullen we op een duin zitten en hand-in-hand naar een zonsondergang turen, terwijl het helmgras, wuivend in een verkoelend zomerbriesje, ons in het gezicht kietelt?quote:
Of eeh, wat dacht je van een picknick in een prachtig natuurgebied, tezamen hand in hand op een kleedje in de schaduw van een boom, terwijl de wind ons koelt en de schapen ons toejuichen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:50 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zullen we op een duin zitten en hand-in-hand naar een zonsondergang turen, terwijl het helmgras, wuivend in een verkoelend zomerbriesje, ons in het gezicht kietelt?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:48 schreef Litso het volgende:
Ik wel. Draai je eens om schat, dan kan ik er beter bij.
Romantiek of lust. Keuzes...keuzes....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:50 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zullen we op een duin zitten en hand-in-hand naar een zonsondergang turen, terwijl het helmgras, wuivend in een verkoelend zomerbriesje, ons in het gezicht kietelt?
Die jengelende schapen verstoren het plaatje dan wel.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Of eeh, wat dacht je van een picknick in een prachtig natuurgebied, tezamen hand in hand op een kleedje in de schaduw van een boom, terwijl de wind ons koelt en de schapen ons toejuichen?
Nee hoor, daar hebben we ons kostelijk mee vermaakt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:54 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Die jengelende schapen verstoren het plaatje dan wel.
We deden alsof de geluiden niet van schapen kwamen maar van oma's die tegen hun zin in seksuele handelingen verrichtten.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:54 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Die jengelende schapen verstoren het plaatje dan wel.
Een kinderkont is gauw gevuld hè.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:55 schreef Litso het volgende:
[..]
We deden alsof de geluiden niet van schapen kwamen maar van oma's die tegen hun zin in seksuele handelingen verrichtten.
Zo konden we ook nog wat lachen.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:02 schreef Litso het volgende:
*mental picture van hoe c_c allerlei artikelen in een kind probeert te passen.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:03 schreef Litso het volgende:
"Godver, nu al vol?"
Whehe.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:37 schreef B00STER het volgende:
Ik zat er niet eens zover vanaf met mijn Fieten...
Toch grappig dat als je tegen de gemiddelde man zegt 'bier en' dat ie automatisch aan tieten denkt .. of nie?quote:
Nouja ik dacht aan tieten, dan ben ik gelukkig toch niet zo gemiddeld als ik dachtquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:05 schreef Litso het volgende:
Seks.
Oh.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:53 schreef Dark_Killah het volgende:
Goeiemorgen jongens, terug uit frankrijk.
Hey chowi.... Mag ik even ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:57 schreef Chowi het volgende:
Chowi.
Waarom gebruik je niet gewoon het toilet?quote:
Zo gewoontjesquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom gebruik je niet gewoon het toilet?
Of een struik.quote:
Dat kan ook... maar ik wil je wel eens meeten en dacht, ach dan scheit ik meteen even op je kop.quote:
Ja, dan neem ik natuurlijk meteen de trein terug.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat kan ook... maar ik wil je wel eens meeten en dacht, ach dan scheit ik meteen even op je kop.
Oh, dan doe ik het nietquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, dan neem ik natuurlijk meteen de trein terug.
Flauw.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, dan neem ik natuurlijk meteen de trein terug.
Braaf.quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat kan ook... maar ik wil je wel eens neuken en dacht, ach dan scheit ik meteen even op je kop.
Helemaal niet. Respect is een vereiste, heden ten dage.quote:
Geen idee of ik dat zou willen eigenlijkquote:
Ik doe niet aan die nieuwerwetse onzin.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Helemaal niet. Respect is een vereiste, heden ten dage.
True! En het is soms ver te zoekenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Helemaal niet. Respect is een vereiste, heden ten dage.
Je zou het eens moeten proberen mên, het maakt je leven een heel stuk aangenamer.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe niet aan die nieuwerwetse onzin.
Wie zegt dat ik een aangenaam leven wil hebben? Misschien leef ik wel voor het onaangename.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je zou het eens moeten proberen mên, het maakt je leven een heel stuk aangenamer.
Bier verzachtal genoegquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je zou het eens moeten proberen mên, het maakt je leven een heel stuk aangenamer.
Of misschien huppel je op miezerige woensdagmiddagen door de straten in een knalroze tutu terwijl je met je armen naar de hemel reikt en andere mensen vertelt dat je met zo'n dans de weergoden tart.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een aangenaam leven wil hebben? Misschien leef ik wel voor het onaangename.
Daar heb je een punt.quote:
Moet je wel vrij zijn vandaagquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Of misschien huppel je op miezerige woensdagmiddagen door de straten in een knalroze tutu terwijl je met je armen naar de hemel reikt en andere mensen vertelt dat je met zo'n dans de weergoden tart.
Alleen als het niet gevroren heeft. Anders kan je flink pijnlijk vallen met dat huppelen weet ik uit ervaring.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Of misschien huppel je op miezerige woensdagmiddagen door de straten in een knalroze tutu terwijl je met je armen naar de hemel reikt en andere mensen vertelt dat je met zo'n dans de weergoden tart.
Vrij kun je nemen!quote:
Amen!quote:
Als het gevroren heeft kun je schaatsen in plaats van huppelen. Dan kom je ook beter weg met die knalroze tutu.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Alleen als het niet gevroren heeft. Anders kan je flink pijnlijk vallen met dat huppelen weet ik uit ervaring.
Oh, daar had ik nog niet aan gedacht. Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als het gevroren heeft kun je schaatsen in plaats van huppelen. Dan kom je ook beter weg met die knalroze tutu.
Daar ben ik voor.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, daar had ik nog niet aan gedacht. Bedankt voor de tip.
En nu weet je etquote:
En voor het corrigeren van taal- en spelfouten.quote:
Chow, heb je eigenlijk nogsteeds iets met BS ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
En voor het corrigeren van taal- en spelfouten.
Nee, Jackson. Hou het nieuws eens bij.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Chow, heb je eigenlijk nogsteeds iets met BS ?
Dat doe ik nu... Dit is voor mij nieuwsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, Jackson. Hou het nieuws eens bij.
Okay.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat doe ik nu... Dit is voor mij nieuws
Where have you been?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:20 schreef jackson het volgende:
Hoi Stofje.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:53 schreef Stofje het volgende:
Oh mijn god. Chowi, jogy en jackson in één topic.!
Geweldig!!!1
Wist je al dat Hitler dood is? Serieus!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:20 schreef jackson het volgende:
[..]
"Voetballen"?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:44 schreef jogy het volgende:
Hey Ch. Denk je dat Oranje wereldkampioen wordt dit jaar met voetballen?
Ik hou me liever met andere dingen bezig.quote:
"Vertel eens Chowi, wát bijvoorbeeld?"quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:34 schreef Chowi het volgende:
Ik hou me liever met andere dingen bezig.
Bier, nagellak en de gemiddelde levensduur van weekdieren.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:36 schreef JDude het volgende:
[..]
"Vertel eens Chowi, wát bijvoorbeeld?"
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:27 schreef ehqo het volgende:
Stofje.
Bier. Goed zo.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bier, nagellak en de gemiddelde levensduur van weekdieren.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bier, nagellak en de gemiddelde levensduur van weekdieren.
Je hebt research gedaan?quote:
Katachtigen zijn kat-achtige dieren. Weekdieren leven 7 dagen. It's all in the name.quote:
Verdulle. Nu heb ik geen levensdoel meer.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Katachtigen zijn kat-achtige dieren. Weekdieren leven 7 dagen. It's all in the name.
Ik vind deze grappig. Ik vind dat deze quote in de OP hoort.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Katachtigen zijn kat-achtige dieren. Weekdieren leven 7 dagen. It's all in the name.
Helaas heeft het niets met "bier" en/of "frituur" te maken.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vind deze grappig. Ik vind dat deze quote in de OP hoort.
Ik zal morgen een wens voor je doen als ik de kaarsjes uitblaas.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:41 schreef Stofje het volgende:
[..]! Ik vind je lief, dat wéét je toch?
valt wel mee, er zijn genoeg klonenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:55 schreef Drank-deHoer het volgende:
Het is wel heul erg een inteelt cluppie geworden hè?
Voor de afwisseling, of niet?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
valt wel mee, er zijn genoeg klonen
Het spel Raad-je-kloontjequote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:00 schreef Drank-deHoer het volgende:
[..]
Voor de afwisseling, of niet?
je moet wát doen om het leuk te houden!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:00 schreef Drank-deHoer het volgende:
[..]
Voor de afwisseling, of niet?
Ik ben er extreem slecht in.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:06 schreef Drank-deHoer het volgende:
[..]
Ach..... deze is niet zo moeilijk?
Of wel?
Deze ook nietquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:06 schreef Drank-deHoer het volgende:
[..]
Ach..... deze is niet zo moeilijk?
Of wel?
Bij dezequote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:13 schreef DDude het volgende:
[..]
zolang ze geen avatar hebben tellen ze niet mee.
Ik denk dat je Sara Raats bent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |