Ja, toneel sucksquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:12 schreef Asmodian het volgende:
Nee... Laat ik maar een andere vraag stellen
Nee, maar dat is het wel!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:13 schreef tong80 het volgende:
Is Godot al genoemd ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welk genre ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:14 schreef Haruhi het volgende:
Nou tong, kom maar op met je kennersvraag
Doe maar een ballet vraagquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welk genre ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is een belangrijk motief in het werkquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
WTF is een Godot?
Sport of muziek, geen boeken schilderijen of andere overrated poepzooiquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welk genre ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sport is ook overrated.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:18 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Sport of muziek, geen boeken schilderijen of andere overrated poepzooiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zeggen alleen dikke en/of motorisch gestoorde mensen. En vrouwen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sport is ook overrated.
Muziek!
Nembrionic is motorisch gestoord gok ikquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:20 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen dikke en/of motorisch gestoorde mensen. En vrouwen.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:20 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen dikke en/of motorisch gestoorde mensen. En vrouwen.
En het ergste is dat iedereen dan denkt dat ze "supporteren" voor PSV, terwijll ze eigenlijk voor EVV aan 't roepen zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dit zeggen alleen kortzichtige voetbal eh..'fans' die de hele dag 'Eindhovuh' roepen...
Dat kwam omdat jij zo heen en weer waggelde door die wijnquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nembrionic is motorisch gestoord gok ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij schoot mis.
Blijkbaar niet aangezien ik aan beide punten niet voldoequote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dit zeggen alleen kortzichtige voetbal eh..'fans' die de hele dag 'Eindhovuh' roepen...
Waaraan voldoe jij wel dan?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:23 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Blijkbaar niet aangezien ik aan beide punten niet voldoeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben je d'r al uit?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop