Ja, toneel sucksquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:12 schreef Asmodian het volgende:
Nee... Laat ik maar een andere vraag stellen
Nee, maar dat is het wel!quote:
Welk genre ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:14 schreef Haruhi het volgende:
Nou tong, kom maar op met je kennersvraag
Dat is een belangrijk motief in het werkquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
WTF is een Godot?
Sport is ook overrated.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:18 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Sport of muziek, geen boeken schilderijen of andere overrated poepzooi
Dat zeggen alleen dikke en/of motorisch gestoorde mensen. En vrouwen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sport is ook overrated.
Muziek!
Nembrionic is motorisch gestoord gok ikquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:20 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen dikke en/of motorisch gestoorde mensen. En vrouwen.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:20 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen dikke en/of motorisch gestoorde mensen. En vrouwen.
En het ergste is dat iedereen dan denkt dat ze "supporteren" voor PSV, terwijll ze eigenlijk voor EVV aan 't roepen zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit zeggen alleen kortzichtige voetbal eh..'fans' die de hele dag 'Eindhovuh' roepen...
Dat kwam omdat jij zo heen en weer waggelde door die wijnquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nembrionic is motorisch gestoord gok ik
Hij schoot mis.
Blijkbaar niet aangezien ik aan beide punten niet voldoequote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit zeggen alleen kortzichtige voetbal eh..'fans' die de hele dag 'Eindhovuh' roepen...
Waaraan voldoe jij wel dan?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:23 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Blijkbaar niet aangezien ik aan beide punten niet voldoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |