Dat vind ik persoonlijk veel beterquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:53 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Nee, dat is geen doelpuntenmachine, hij maakt er niet belachelijk veel, maar alleen maar belachelijke mooie doelpunten
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:53 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk veel beter
Raul staat niet op 1, Eusebio en Di Stefano zijn ook goed. Henry staat op 6 en die Hongaar staat op 9quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:54 schreef Asmodian het volgende:
Raul staat zeker op 1
Eusebio en DiStefano zullen er ook wel inzitten. Misschien Henry en Puskas?
Alleen Di Stefano staat goed.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:55 schreef Asmodian het volgende:
Dan:
Raul
Eusebio
DiStefano
Shevshenko
Nistelrooij
Maar vroeger hadden ze nog niet zoveel wedstrijden per toernooi, dus dan kan je ook minder scoren.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:54 schreef Asmodian het volgende:
Raul staat zeker op 1
Eusebio en DiStefano zullen er ook wel inzitten. Misschien Henry en Puskas?
Vroeger hadden ze ook ballen met veters erin, tja.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:56 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maar vroeger hadden ze nog niet zoveel wedstrijden per toernooi, dus dan kan je ook minder scoren.
Raul staat goed, rest niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:56 schreef Soempie het volgende:
Gokje:
Eusebio
Raul
Nistelrooj
Di stefano
Shevchenko
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:57 schreef Soempie het volgende:
Nistelrooj
Raul
Di stefano
Shevchenko
Eusebio
Gemenerdquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:57 schreef Soempie het volgende:
Nistelrooj
Raul
Di stefano
Shevchenko
Eusebio
Eusebio is goedquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:57 schreef Soempie het volgende:
Nistelrooj
Raul
Di stefano
Shevchenko
Eusebio
Ha! Irakeez +1quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:58 schreef Irakeez het volgende:
Shevchenko
Raul
Di Stefano
Nistelrooj
Eusebio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop