Je zegt het zelf al. Het spijt me dat ik op zoiets kleins wijs (Haat je me al ^^;?) maar dat is juist het hele probleem. Min of meer, maar mensen die een vervolg verwachten zullen zwaar teleurgesteld zijn. Dat was eigenlijk mijn reden om deze hele discussie te beginnen. Ze hebben dan misschien wel hetzelfde soort "opdracht" maar het is wel een andere serie/doelgroep en geen DIRECT vervolg op CCS. Ik zie het meer als een leuke verwijzing voor CCS fans.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:14 schreef Jordy-B het volgende:
Zal ik even uitleggen waarom Tsubasa en CCS min-of-meer dezelfde series zijn. In CCS heeft Sakura het boek van Clow gevonden en geopend, waarna al Clows kaarten verspreid werden en deze moesten worden teruggevonden. In Tsubasa heeft Sakura de zegel in het kasteel van Clow verbroken, waarna Sakura's geheugen in de vorm van veren verspreid werd en deze moesten worden teruggevonden.
Say what?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:33 schreef Jordy-B het volgende:
Ik vond eigenlijk al dat je al dat je zat te mierenneuken toen je begon dat het een cross-over is...
Heb je wat te lezen op de maandagavond XD.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:05 schreef mschol het volgende:
en dan te bedenken dat ik een opening gaf voor deze discussie door te posten dat me eerste 10 CCS dvd's waren verstuurd![]()
't is tenminste een fatsoenlijke discussie... 'n stuk beter dan dat geouwehoer op de eerste paar pagina's van dit topic...quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:05 schreef mschol het volgende:
en dan te bedenken dat ik een opening gaf voor deze discussie door te posten dat me eerste 10 CCS dvd's waren verstuurd![]()
Mijn been doet al geen pijn meer, dank je voor je ongerustheidquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:14 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
't is tenminste een fatsoenlijke discussie... 'n stuk beter dan dat geouwehoer op de eerste paar pagina's van dit topic...
me mequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 05:49 schreef koffiegast het volgende:
je zult het niet geloven..kwam zon typische amerikaanse indoor mall tegen...wat rondgekeken...kwam bookstore tegen... een hele rij wel 2 of 3 meter hoog aan manga boeken..vol en overvol met alles en nog wat...for real...
who wants to touch me
I'm only touching you if you are a hot chick with a wendy burgerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 05:49 schreef koffiegast het volgende:
je zult het niet geloven..kwam zon typische amerikaanse indoor mall tegen...wat rondgekeken...kwam bookstore tegen... een hele rij wel 2 of 3 meter hoog aan manga boeken..vol en overvol met alles en nog wat...for real...
who wants to touch me
not yet, het moment dat ik van plan was wat te gaan verkopen moesten we ervandoor en nu zit ik in Rawlins een aardig afgelegen vuilig stadje in een aardig luxe hotel met in de 100 mijl omtrek geen grote stad (300 mijl salt lake city) in Wyoming. Vanochtend vroeg vertrokken uit Ohio, Cleveland naar Denver Colorado, voor een roadtrip van 9 dagenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:39 schreef Champloo het volgende:
[..]
me me.
Maar heb je ook al flink wat anime en manga ingeslagen daar?![]()
Klopt, heb ookal niks gezienquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:31 schreef mschol het volgende:
ik mis ouran deze week... ???
Gelukkig voor jullie ben ik er welquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:31 schreef mschol het volgende:
ik mis ouran deze week... ???
en Strawberry heb ik ook nog nie gezien...
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:37 schreef Champloo het volgende:
[..]
Gelukkig voor jullie ben ik er wel![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:39 schreef Jordy-B het volgende:
mensen wachten op nieuwe episodes
Yu Yu Hakusho misschien? Ik heb een gedeelte gezien. Er is veel actie en gevechten. Het is wel een beetje oud, het stampt uit de tijd van DBZ.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:26 schreef Jay-K het volgende:
Weet iemand nog een anime serie die een beetje op Naruto/Bleach lijkt. Aangezien dat momenteel niet op schiet.
is die nieuwe aflevering gesubt door WF of door YM ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:36 schreef Intronic het volgende:
Gelukkig is er een nieuwe School Rumble uit, anders was er niet veel te zien.. kwa anime dan.
Jdorama of Jdrama is gewoon een verzamelnaam voor Japanse live-action series. Niet per se drama, dus.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:36 schreef Intronic het volgende:
Gelukkig is er een nieuwe School Rumble uit, anders was er niet veel te zien.. kwa anime dan.
Nu ook bezig met Nobuta wo Produce, het zou een drama moet zijn.. maar lig de hele tijd in een deuk![]()
Vage karakters zeg, maar we mogen hier niet praten over japanse series.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |