Dat viel mij ook op jaquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Daar vergelijken mijn ouders het ook steeds mee.
Over pokémon gesproken, vandaag in de ochtend een beetje zappen: Pokémon op Jetix
In de middag een beetje zappen: Nogsteeds pokémon op Jetix. Het was de hele dag door.
Maar als je in de gids kijkt staat er niets over + ook niet op "teletekst". Vreemd.![]()
Zal zeker niet uitmaken voor kleine kinderen wat en hoelaat het erop komt.
Ik kijk het ook op mijn eigen pc, maar ik heb geen DVD brander en beneden dus wel..quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:09 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
wuhahahaha
ben ik blij dat ik me anime op eigen kamer op me eigen pc kan kijken (even als mijn dvd's)
Of het mode was dat ze allemaal zo'n witte kring in hun haar hadden. (glans...quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik quote 1 uit het bekende repertoire:
[..]
Die laatste is wel grappig, zijn ze aan het oefenen om VA te worden?quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:41 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Of het mode was dat ze allemaal zo'n witte kring in hun haar hadden. (glans...)
En iedere keer als er een gilletje of schreeuw is, die schreeuw drie keer zo hard uit de keuken horen komen...
Ze zijn gewoon irritant en vinden het geweldig dat ze zo kunnen klieren. Maar ze krijgen de bal wel terug gekaatst als ze 'ns een keer een soap willen kijken, ofzo...quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:46 schreef RipCore het volgende:
[..]
Die laatste is wel grappig, zijn ze aan het oefenen om VA te worden?
het feit dat ik het kijk betekent dat ik er wel mee kan leven als ze dat zouden roepen.. (al vind ik het wel het uischelden van een serie maar oke)quote:
Lees de quote van jou in mijn post nog 'ns goed.......quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:59 schreef mschol het volgende:
[..]
het feit dat ik het kijk betekent dat ik er wel mee kan leven als ze dat zouden roepen.. (al vind ik het wel het uischelden van een serie maar oke)
quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:00 schreef RipCore het volgende:
[..]
Lees de quote van jou in mijn post nog 'ns goed.......
quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:56 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het is gewoon een vriendelijke waarschuwing, ouwe zeur...
Nee cactus. zo'n cactus naald kan diagonaal best diep gaanquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:10 schreef mschol het volgende:
[..]
heet je gordijn Togemaru-San ??
Cool man
you have to be fucking kidding mequote:Op maandag 7 augustus 2006 11:58 schreef outcast_within het volgende:
Nee cactus. zo'n cactus naald kan diagonaal best diep gaan
Muahahaha in your face blessquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:17 schreef Hopey het volgende:
Hello, alles goed hier? Even gedag zeggen. Heb alweer een hele tijd geen anime gezien.
Zit in DE, Munchen zonder laptop. Naja er is toch een zomerstop hier. Ze hebben DBZ in Duits gesynchroniseerd. IIEUUUWWWW![]()
![]()
klinkt als iets...'gotta see' als ik weer thuis benquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:33 schreef mschol het volgende:
[..]
you have to be fucking kidding me![]()
ik hoor net dat #Serin waarschijnlijk
Otome wa Boku ni Koishiteru gaat subben
lijkt een beetje op ouran high (wat ik van de beschrijving kan maken)
http://www.animenfo.com/a(...)otome_wa_boku_n.html
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=6619
Het gaat om het filmpje inclusief muziekquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:48 schreef Jordy-B het volgende:
Gaat het om de muziek of om de verschillende films?
MangaDVD heet tegenwoordig trouwens Otakuworld of Otaku Collection, oid...
quote:Greetings from DVD Pacific.
We thought you'd like to know that we processed your Invoice ID I423143 today.
This invoice contains:
1 | Cardcaptor Sakura: Clow Book Set
This invoice has now entered shipping and will depart from our warehouse within the
next 24 hours.
Thanks for shopping at DVD Pacific, and we hope to see you again soon.
Verdoriequote:Op maandag 7 augustus 2006 17:51 schreef Jordy-B het volgende:
'k heb net even gekeken naar m'n X-dvd (het enige wat ik van hun heb... in dit geval is het nog van MangaVideo).
Enkel trailers van Blood, Streetfighter Alpha en Perfect Blue...
Wist je dat Tsubasa Chronicles het vervolg is van Card Captor Sakura?quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:56 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
ben benieuwd hoe lang het gaat duren en of het door de douane wordt onderschept
ik zit hier bij me broer zal wel eff snel kijken of ik een mnga DVD kan vindenquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:02 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Verdorie. Ik vraag me af waarom ze het niet op de DVD's hebben gezet, het was echt een cool filmpje.
nice.. (arme sakura trouwens, ze was zo happy op einde van de seriequote:Op maandag 7 augustus 2006 18:19 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wist je dat Tsubasa Chronicles het vervolg is van Card Captor Sakura?
Clow heeft stout gedaan en Sakura's geheugen over verschillende werelden verspreid in de vorm van veren (Tsubasa betekent vleugels). Sakura's vriend (zo-goed-als verloofde, zeg maar) Syaoran gaat met twee anderen op reis om Sakura's veren te vinden en zo haar geheugen terug te geven.
Tsubasa Chronicles loopt parallel aan xxxHolic.
Nee toch O_O? CCS en Tsubasa Chronicles staan toch los van elkaar? In ieder geval de anime. (Die overigens te saai voor woorden is ;_;)quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:19 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wist je dat Tsubasa Chronicles het vervolg is van Card Captor Sakura?
Clow heeft stout gedaan en Sakura's geheugen over verschillende werelden verspreid in de vorm van veren (Tsubasa betekent vleugels). Sakura's vriend (zo-goed-als verloofde, zeg maar) Syaoran gaat met twee anderen op reis om Sakura's veren te vinden en zo haar geheugen terug te geven.
Tsubasa Chronicles loopt parallel aan xxxHolic.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tsubasa:_RESERVoir_CHRoNiCLEquote:Sakura: The Princess of Clow Country. She is targeted by Fei Wong for the power she is supposed to hold. A crossover character from Cardcaptor Sakura.
Het is wel héél toevallig dat het om prinses Sakura gaat die door de tovenaar Clow besodemieterd wordt. Je kan imo zonder problemen zeggen dat Tsubasa een vervolg is van CCS... Dezelfde hoofdrolspelers, dezelfde badguy...quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:02 schreef gdbasketcase het volgende:
[..]
Nee toch O_O? CCS en Tsubasa Chronicles staan toch los van elkaar? In ieder geval de anime. (Die overigens te saai voor woorden is ;_;)
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Tsubasa:_RESERVoir_CHRoNiCLE
Ja het is dan ook een CROSSOVERquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:24 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het is wel héél toevallig dat het om prinses Sakura gaat die door de tovenaar Clow besodemieterd wordt. Je kan imo zonder problemen zeggen dat Tsubasa een vervolg is van CCS... Dezelfde hoofdrolspelers, dezelfde badguy...
Hmm ja dat was een soort algemeen Manga promo filmpje, Kreeg je inderdaad als een soort reclame voordat de eigenlijke Manga-film begon. Was een compilatie van allemaal manga films met een leuk muziekje eronder. Ik kan alleen mijn enige VHS band van Demon City Shinjuku nu niet meer vinden daar zat dat ook voorquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:25 schreef BlaatschaaP het volgende:
Even een kort vraagje. Ik hoop dat er hier genoeg animé-liefhebbers zitten om me te kunnen helpen. Ik zoek het "reclame" filmpje van het bedrijf Manga, dat o.a. Akira heeft uitgebracht. Ik weet niet of het ergens gratis te vinden is (het is immers reclame) of dat iemand een naam voor me heeft, zodat ik het op kan zoeken? Het filmpje bevatte allerlei stukjes uit de verschillende films die Manga had uitgebracht en er zat echt heel leuke muziek onder. Ik heb al mijn Akira DVD in de speler gestopt, maar daar kan ik het niet op vinden. Iemand die meer weet?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:33 schreef gdbasketcase het volgende:
[..]
Ja het is dan ook een CROSSOVER. Dat is heeeeeel iets anders dan een vervolg.
Nee DAT hebben ze nooit gezegdquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:36 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Van Mai Otome zeiden ze ook dat het een crossover was, maar dat bleek later ook gewoon 'n vervolg
quote:In fictieve werken is cross-over het verschijnsel waarbij personages in het werk voorkomen die het publiek in eerste instantie van andere werken kent. Dit soort cross-overs ziet men bijvoorbeeld in films, televisieseries, computerspellen en comics. Voor andere betekenissen van het woord cross-over, zie deze doorverwijspagina.
quote:Vintage:
2005-04-09 to 2005-10-15 (Season 1)
2006-04-29 to 2006-10-21 (Season 2)
2007-04 (Season 3)
Running time: 25 minutes
Episode titles: We have 43
mee eensch is..quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:43 schreef Jordy-B het volgende:
Leg mij eens uit waarom Mai Otome geen cross-over was? Het valt prima onder jouw geweldige definitie van cross-overs, want alle personages uit Mai Hime hadden in Mai Otome een andere rol (behalve dan tegen het einde aan).
Tsubasa is net zo erg (of 'min') cross-over als Mai Otome.
'tuurlijk... maar ik zou gewoon de manga lezen... duurder, maar ben je minder lang mee bezig...quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:46 schreef mschol het volgende:
@jordy je weet wel een aanslg te doen op me tijd met die opmerking dat Tsubasa Chronicle een vervolg is:
[..]
probleem is dat manga me niet kan boeien...quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:47 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
'tuurlijk... maar ik zou gewoon de manga lezen... duurder, maar ben je minder lang mee bezig...
Je beseft niet dat "een andere rol" niet de definitie van crossover is. Ze zijn er nog, met de zelfde persoonlijkheid. Plus het programma heeft de zelfde doelgroep en het is gewoon een vervolg van een serie van Sunrise in een alternatieve wereld.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:43 schreef Jordy-B het volgende:
Leg mij eens uit waarom Mai Otome geen cross-over was? Het valt prima onder jouw geweldige definitie van cross-overs, want alle personages uit Mai Hime hadden in Mai Otome een andere rol (behalve dan tegen het einde aan).
Tsubasa is net zo erg (of 'min') cross-over als Mai Otome.
Sinds wanneer is dat een probleem?quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:49 schreef mschol het volgende:
[..]
probleem is dat manga me niet kan boeien...
en nog een nadeel is dat Tsubasa(correctie seizoen 1) tv serie is gelicensed
maarja ik zie wel..
Tsubasa en CCS hebben wellicht een andere doelgroep, het is hetzelfde genre (fantasy/magic), de personages hebben hetzelfde karakter, er komen idd wel wat personages uit andere series (vooral uit CCS), maar het houdt zich ook vooral bij objecten (bijvoorbeeld de staf uit CCS). Chobits Chii komt erin voor, maar dat is een belachelijk kleine rol en eigenlijk niet noemenswaardig.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:56 schreef gdbasketcase het volgende:
[..]
Je beseft niet dat "een andere rol" niet de definitie van crossover is. Ze zijn er nog, met de zelfde persoonlijkheid. Plus het programma heeft de zelfde doelgroep en het is gewoon een vervolg van een serie van Sunrise in een alternatieve wereld.
Tsubasa en CCS hebben een andere doelgroep, ander genre, personages hebben een ander karakter (voor zover ik weet, correct me if I'm wrong ^^;) en het is niet alleen uit die twee series. Er komen heel veel andere personages uit andere (Clamp) series voor. Dat alleen al geeft aan dat het een cross over MOET zijn, want anders zou het niet logisch zijn dat die personages daar voor komen, niet? Ook snap ik niet wat kaartjes met een zoektocht naar herinneringen te maken hebben...
In Mai Otome komen alleen de Mai Hime personages voor en die komen in de manga zelfs terug uit hun wereld blablabla. (Ik lees geen manga, maar er liepen wat mensen op een aantal fora blij te wezen om alle oude personages weer terug te zien)
Edit: Dat had dus "ik lees DE manga niet" moeten zijn, want manga lees ik dan weer wel...
Je zegt het zelf al. Het spijt me dat ik op zoiets kleins wijs (Haat je me al ^^;?) maar dat is juist het hele probleem. Min of meer, maar mensen die een vervolg verwachten zullen zwaar teleurgesteld zijn. Dat was eigenlijk mijn reden om deze hele discussie te beginnen. Ze hebben dan misschien wel hetzelfde soort "opdracht" maar het is wel een andere serie/doelgroep en geen DIRECT vervolg op CCS. Ik zie het meer als een leuke verwijzing voor CCS fans.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:14 schreef Jordy-B het volgende:
Zal ik even uitleggen waarom Tsubasa en CCS min-of-meer dezelfde series zijn. In CCS heeft Sakura het boek van Clow gevonden en geopend, waarna al Clows kaarten verspreid werden en deze moesten worden teruggevonden. In Tsubasa heeft Sakura de zegel in het kasteel van Clow verbroken, waarna Sakura's geheugen in de vorm van veren verspreid werd en deze moesten worden teruggevonden.
Say what?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:33 schreef Jordy-B het volgende:
Ik vond eigenlijk al dat je al dat je zat te mierenneuken toen je begon dat het een cross-over is...
Heb je wat te lezen op de maandagavond XD.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:05 schreef mschol het volgende:
en dan te bedenken dat ik een opening gaf voor deze discussie door te posten dat me eerste 10 CCS dvd's waren verstuurd![]()
't is tenminste een fatsoenlijke discussie... 'n stuk beter dan dat geouwehoer op de eerste paar pagina's van dit topic...quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:05 schreef mschol het volgende:
en dan te bedenken dat ik een opening gaf voor deze discussie door te posten dat me eerste 10 CCS dvd's waren verstuurd![]()
Mijn been doet al geen pijn meer, dank je voor je ongerustheidquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:14 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
't is tenminste een fatsoenlijke discussie... 'n stuk beter dan dat geouwehoer op de eerste paar pagina's van dit topic...
me mequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 05:49 schreef koffiegast het volgende:
je zult het niet geloven..kwam zon typische amerikaanse indoor mall tegen...wat rondgekeken...kwam bookstore tegen... een hele rij wel 2 of 3 meter hoog aan manga boeken..vol en overvol met alles en nog wat...for real...
who wants to touch me
I'm only touching you if you are a hot chick with a wendy burgerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 05:49 schreef koffiegast het volgende:
je zult het niet geloven..kwam zon typische amerikaanse indoor mall tegen...wat rondgekeken...kwam bookstore tegen... een hele rij wel 2 of 3 meter hoog aan manga boeken..vol en overvol met alles en nog wat...for real...
who wants to touch me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |