abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 augustus 2006 @ 21:34:41 #201
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40552768
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 21:08 schreef -Strawberry- het volgende:

Daar vergelijken mijn ouders het ook steeds mee.
Over pokémon gesproken, vandaag in de ochtend een beetje zappen: Pokémon op Jetix
In de middag een beetje zappen: Nogsteeds pokémon op Jetix. Het was de hele dag door.
Maar als je in de gids kijkt staat er niets over + ook niet op "teletekst". Vreemd.
Zal zeker niet uitmaken voor kleine kinderen wat en hoelaat het erop komt.
Dat viel mij ook op ja
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 21:09 schreef mschol het volgende:

[..]

wuhahahaha
ben ik blij dat ik me anime op eigen kamer op me eigen pc kan kijken (even als mijn dvd's)
Ik kijk het ook op mijn eigen pc, maar ik heb geen DVD brander en beneden dus wel..
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 6 augustus 2006 @ 21:34:43 #202
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_40552771
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 21:16 schreef mschol het volgende:

[..]

sterkte
Jij kijkt 't!

"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_40552815
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 21:22 schreef Intronic het volgende:

[..]

Ik snapte die zin niet helemaal dus reageerde er maar niet op.
pi_40553014
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 20:59 schreef mschol het volgende:

[..]

ik quote 1 uit het bekende repertoire:
[..]
Of het mode was dat ze allemaal zo'n witte kring in hun haar hadden. (glans... )

En iedere keer als er een gilletje of schreeuw is, die schreeuw drie keer zo hard uit de keuken horen komen...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 6 augustus 2006 @ 21:46:00 #205
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_40553181
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 21:41 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Of het mode was dat ze allemaal zo'n witte kring in hun haar hadden. (glans... )

En iedere keer als er een gilletje of schreeuw is, die schreeuw drie keer zo hard uit de keuken horen komen...
Die laatste is wel grappig, zijn ze aan het oefenen om VA te worden?
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_40553275
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 21:46 schreef RipCore het volgende:

[..]

Die laatste is wel grappig, zijn ze aan het oefenen om VA te worden?
Ze zijn gewoon irritant en vinden het geweldig dat ze zo kunnen klieren. Maar ze krijgen de bal wel terug gekaatst als ze 'ns een keer een soap willen kijken, ofzo...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_40553640
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 21:34 schreef RipCore het volgende:

[..]

Jij kijkt 't!

het feit dat ik het kijk betekent dat ik er wel mee kan leven als ze dat zouden roepen.. (al vind ik het wel het uischelden van een serie maar oke)
  zondag 6 augustus 2006 @ 22:00:43 #208
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_40553689
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 21:59 schreef mschol het volgende:

[..]

het feit dat ik het kijk betekent dat ik er wel mee kan leven als ze dat zouden roepen.. (al vind ik het wel het uischelden van een serie maar oke)
Lees de quote van jou in mijn post nog 'ns goed.......
pi_40553838
pi_40555205
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 22:00 schreef RipCore het volgende:

[..]

Lees de quote van jou in mijn post nog 'ns goed.......

tis laat
daar zal het wel aan liggen
pi_40561015
Noein was wel een leuke show..
Heeft iig. niet zo'n butt einde zoals vele animes de laatste tijd.
なんだっけ
pi_40567644
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 20:56 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Het is gewoon een vriendelijke waarschuwing, ouwe zeur...
ssst zolang niemand anders het weet is het ons geheimpje ... ^_^
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 20:10 schreef mschol het volgende:

[..]

heet je gordijn Togemaru-San ??
Cool man
Nee cactus. zo'n cactus naald kan diagonaal best diep gaan

@ schol

togemaru-san choppuh

[ Bericht 5% gewijzigd door outcast_within op 07-08-2006 13:24:35 ]
pi_40568927
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 11:58 schreef outcast_within het volgende:
Nee cactus. zo'n cactus naald kan diagonaal best diep gaan
you have to be fucking kidding me

ik hoor net dat #Serin waarschijnlijk
Otome wa Boku ni Koishiteru gaat subben
lijkt een beetje op ouran high (wat ik van de beschrijving kan maken)
http://www.animenfo.com/a(...)otome_wa_boku_n.html
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=6619

[ Bericht 31% gewijzigd door mschol op 07-08-2006 13:22:53 ]
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:17:14 #214
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_40574007
Hello, alles goed hier? Even gedag zeggen. Heb alweer een hele tijd geen anime gezien.
Zit in DE, Munchen zonder laptop. Naja er is toch een zomerstop hier. Ze hebben DBZ in Duits gesynchroniseerd. IIEUUUWWWW
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_40574193
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:17 schreef Hopey het volgende:
Hello, alles goed hier? Even gedag zeggen. Heb alweer een hele tijd geen anime gezien.
Zit in DE, Munchen zonder laptop. Naja er is toch een zomerstop hier. Ze hebben DBZ in Duits gesynchroniseerd. IIEUUUWWWW
Muahahaha in your face bless

Hoi oma
(catdog in het duits is tof )
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:25:29 #216
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_40574251
Even een kort vraagje. Ik hoop dat er hier genoeg animé-liefhebbers zitten om me te kunnen helpen . Ik zoek het "reclame" filmpje van het bedrijf Manga, dat o.a. Akira heeft uitgebracht. Ik weet niet of het ergens gratis te vinden is (het is immers reclame) of dat iemand een naam voor me heeft, zodat ik het op kan zoeken? Het filmpje bevatte allerlei stukjes uit de verschillende films die Manga had uitgebracht en er zat echt heel leuke muziek onder. Ik heb al mijn Akira DVD in de speler gestopt, maar daar kan ik het niet op vinden. Iemand die meer weet?
pi_40577040
Gaat het om de muziek of om de verschillende films?

MangaDVD heet tegenwoordig trouwens Otakuworld of Otaku Collection, oid...

[ Bericht 62% gewijzigd door Jordy-B op 07-08-2006 17:40:14 ]
pi_40577682
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:33 schreef mschol het volgende:

[..]

you have to be fucking kidding me

ik hoor net dat #Serin waarschijnlijk
Otome wa Boku ni Koishiteru gaat subben
lijkt een beetje op ouran high (wat ik van de beschrijving kan maken)
http://www.animenfo.com/a(...)otome_wa_boku_n.html
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=6619
klinkt als iets...'gotta see' als ik weer thuis ben
  maandag 7 augustus 2006 @ 17:42:12 #219
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_40579103
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:48 schreef Jordy-B het volgende:
Gaat het om de muziek of om de verschillende films?

MangaDVD heet tegenwoordig trouwens Otakuworld of Otaku Collection, oid...
Het gaat om het filmpje inclusief muziek .
pi_40579147
Nja, lastig... Op de site hebben ze nu muziek van Yoko Kanno (een versie van de openingsmelodie van het eerste seizoen Ghost in the Shell - Stand Alone Complex).

Eerder waren ze wat meer van de trommelmuziek van Akira, maar dat zou je moeten herkennen...
  maandag 7 augustus 2006 @ 17:50:22 #221
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_40579307
Nee, het was echt geen muziek uit Ghost in the Shell of Akira, dat zou ik idd herkennen. Het was gewoon een losstaand nummer met allerlei fragmentjes uit animéfilms. Als niemand 't weet moet ik maar weer ergens heel diep een VHSje opduiken, daar staat 't namelijk zeker nog op.
pi_40579350
'k heb net even gekeken naar m'n X-dvd (het enige wat ik van hun heb... in dit geval is het nog van MangaVideo).

Enkel trailers van Blood, Streetfighter Alpha en Perfect Blue...
pi_40579518
quote:
Greetings from DVD Pacific.

We thought you'd like to know that we processed your Invoice ID I423143 today.
This invoice contains:
1 | Cardcaptor Sakura: Clow Book Set

This invoice has now entered shipping and will depart from our warehouse within the
next 24 hours.
Thanks for shopping at DVD Pacific, and we hope to see you again soon.
:7 *O*
ben benieuwd hoe lang het gaat duren en of het door de douane wordt onderschept :P

[ Bericht 9% gewijzigd door Danny op 19-07-2012 10:10:09 ]
  maandag 7 augustus 2006 @ 18:02:14 #224
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_40579656
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:51 schreef Jordy-B het volgende:
'k heb net even gekeken naar m'n X-dvd (het enige wat ik van hun heb... in dit geval is het nog van MangaVideo).

Enkel trailers van Blood, Streetfighter Alpha en Perfect Blue...
Verdorie . Ik vraag me af waarom ze het niet op de DVD's hebben gezet, het was echt een cool filmpje.
pi_40580142
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:56 schreef mschol het volgende:

[..]

ben benieuwd hoe lang het gaat duren en of het door de douane wordt onderschept
Wist je dat Tsubasa Chronicles het vervolg is van Card Captor Sakura?

Clow heeft stout gedaan en Sakura's geheugen over verschillende werelden verspreid in de vorm van veren (Tsubasa betekent vleugels). Sakura's vriend (zo-goed-als verloofde, zeg maar) Syaoran gaat met twee anderen op reis om Sakura's veren te vinden en zo haar geheugen terug te geven.

Tsubasa Chronicles loopt parallel aan xxxHolic.
pi_40580145
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 18:02 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Verdorie . Ik vraag me af waarom ze het niet op de DVD's hebben gezet, het was echt een cool filmpje.
ik zit hier bij me broer zal wel eff snel kijken of ik een mnga DVD kan vinden
pi_40580246
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 18:19 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Clow heeft stout gedaan en Sakura's geheugen over verschillende werelden verspreid in de vorm van veren (Tsubasa betekent vleugels). Sakura's vriend (zo-goed-als verloofde, zeg maar) Syaoran gaat met twee anderen op reis om Sakura's veren te vinden en zo haar geheugen terug te geven.

nice.. (arme sakura trouwens, ze was zo happy op einde van de serie )

wist ik niet
* zoeken gaat wanneer thuis is...

en wat bedoel je precies met het feit dat xxxholic parallel loopt aan Tsubasa Chronicles?
pi_40581433
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 18:19 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Nee toch O_O? CCS en Tsubasa Chronicles staan toch los van elkaar? In ieder geval de anime. (Die overigens te saai voor woorden is ;_;)
quote:
Sakura: The Princess of Clow Country. She is targeted by Fei Wong for the power she is supposed to hold. A crossover character from Cardcaptor Sakura.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tsubasa:_RESERVoir_CHRoNiCLE

[ Bericht 16% gewijzigd door gdbasketcase op 07-08-2006 19:04:33 (Foutje...) ]
pi_40582172
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 19:02 schreef gdbasketcase het volgende:

[..]

Nee toch O_O? CCS en Tsubasa Chronicles staan toch los van elkaar? In ieder geval de anime. (Die overigens te saai voor woorden is ;_;)
[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Tsubasa:_RESERVoir_CHRoNiCLE
Het is wel héél toevallig dat het om prinses Sakura gaat die door de tovenaar Clow besodemieterd wordt. Je kan imo zonder problemen zeggen dat Tsubasa een vervolg is van CCS... Dezelfde hoofdrolspelers, dezelfde badguy...

Met de opmerking dat Tsubasa parallel loopt aan xxxHolic bedoel ik dat de gebeurtenissen van beide series (iig van de manga) overeen komen. Syaoran en Sakura hebben af-en-toe de hulp nodig van Yuuko de "space-time witch" en xxxHolic gaat over Watanuki die bij diezelfde Yuuko in dienst is. Als je de manga's leest worden er wel eens objecten over en weer gestuurd via de twee Monoka's (de witte gaat met Syaoran mee, de zwarte blijft bij Yuuko... via de Mokona's kunnen ze met elkaar communiceren en objecten over en weer sturen), waarbij een bepaald object in een hoofdstuk van xxxHolic verkregen wordt, wordt doorgestuurd en in een hoofdstuk van Tsubasa weer heel handig gebruikt kan worden door Syaoran.
pi_40582478
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 19:24 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Het is wel héél toevallig dat het om prinses Sakura gaat die door de tovenaar Clow besodemieterd wordt. Je kan imo zonder problemen zeggen dat Tsubasa een vervolg is van CCS... Dezelfde hoofdrolspelers, dezelfde badguy...
Ja het is dan ook een CROSSOVER . Dat is heeeeeel iets anders dan een vervolg.
pi_40582567
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:25 schreef BlaatschaaP het volgende:
Even een kort vraagje. Ik hoop dat er hier genoeg animé-liefhebbers zitten om me te kunnen helpen . Ik zoek het "reclame" filmpje van het bedrijf Manga, dat o.a. Akira heeft uitgebracht. Ik weet niet of het ergens gratis te vinden is (het is immers reclame) of dat iemand een naam voor me heeft, zodat ik het op kan zoeken? Het filmpje bevatte allerlei stukjes uit de verschillende films die Manga had uitgebracht en er zat echt heel leuke muziek onder. Ik heb al mijn Akira DVD in de speler gestopt, maar daar kan ik het niet op vinden. Iemand die meer weet?
Hmm ja dat was een soort algemeen Manga promo filmpje, Kreeg je inderdaad als een soort reclame voordat de eigenlijke Manga-film begon. Was een compilatie van allemaal manga films met een leuk muziekje eronder. Ik kan alleen mijn enige VHS band van Demon City Shinjuku nu niet meer vinden daar zat dat ook voor

En bij deze sluit ik me aan bij het commentaar op Amaenaideyo Katsu. Zeer foute serie. De eerste 3 afleveringen gingen nog net maar wordt alleen maar erger.

Tokko nu tot afl. 10 gekeken en
pi_40582583
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 19:33 schreef gdbasketcase het volgende:

[..]

Ja het is dan ook een CROSSOVER . Dat is heeeeeel iets anders dan een vervolg.

Van Mai Otome zeiden ze ook dat het een crossover was, maar dat bleek later ook gewoon 'n vervolg
pi_40582681
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 19:36 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Van Mai Otome zeiden ze ook dat het een crossover was, maar dat bleek later ook gewoon 'n vervolg
Nee DAT hebben ze nooit gezegd . Dat was altijd al een vervolg in een alternatieve wereld blabla. Ik was super Mai Hime fangirl enzo, en aardig teleurgesteld door Mai Otome.
quote:
In fictieve werken is cross-over het verschijnsel waarbij personages in het werk voorkomen die het publiek in eerste instantie van andere werken kent. Dit soort cross-overs ziet men bijvoorbeeld in films, televisieseries, computerspellen en comics. Voor andere betekenissen van het woord cross-over, zie deze doorverwijspagina.
pi_40582843
Leg mij eens uit waarom Mai Otome geen cross-over was? Het valt prima onder jouw geweldige definitie van cross-overs, want alle personages uit Mai Hime hadden in Mai Otome een andere rol (behalve dan tegen het einde aan).

Tsubasa is net zo erg (of 'min') cross-over als Mai Otome.
pi_40582945
@jordy je weet wel een aanslg te doen op me tijd met die opmerking dat Tsubasa Chronicle een vervolg is:
quote:
Vintage:
2005-04-09 to 2005-10-15 (Season 1)
2006-04-29 to 2006-10-21 (Season 2)
2007-04 (Season 3)

Running time: 25 minutes
Episode titles: We have 43
pi_40582966
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 19:43 schreef Jordy-B het volgende:
Leg mij eens uit waarom Mai Otome geen cross-over was? Het valt prima onder jouw geweldige definitie van cross-overs, want alle personages uit Mai Hime hadden in Mai Otome een andere rol (behalve dan tegen het einde aan).

mee eensch is..
pi_40582991
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 19:46 schreef mschol het volgende:
@jordy je weet wel een aanslg te doen op me tijd met die opmerking dat Tsubasa Chronicle een vervolg is:
[..]
'tuurlijk... maar ik zou gewoon de manga lezen... duurder, maar ben je minder lang mee bezig...
pi_40583058
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 19:47 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

'tuurlijk... maar ik zou gewoon de manga lezen... duurder, maar ben je minder lang mee bezig...
probleem is dat manga me niet kan boeien...
en nog een nadeel is dat Tsubasa(correctie seizoen 1) tv serie is gelicensed
maarja ik zie wel..

[ Bericht 3% gewijzigd door mschol op 07-08-2006 20:00:25 ]
pi_40583347
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 19:43 schreef Jordy-B het volgende:

Je beseft niet dat "een andere rol" niet de definitie van crossover is. Ze zijn er nog, met de zelfde persoonlijkheid. Plus het programma heeft de zelfde doelgroep en het is gewoon een vervolg van een serie van Sunrise in een alternatieve wereld.

Tsubasa en CCS hebben een andere doelgroep, ander genre, personages hebben een ander karakter (voor zover ik weet, correct me if I'm wrong ^^;) en het is niet alleen uit die twee series. Er komen heel veel andere personages uit andere (Clamp) series voor. Dat alleen al geeft aan dat het een cross over MOET zijn, want anders zou het niet logisch zijn dat die personages daar voor komen, niet? Ook snap ik niet wat kaartjes met een zoektocht naar herinneringen te maken hebben...

In Mai Otome komen alleen de Mai Hime personages voor en die komen in de manga zelfs terug uit hun wereld blablabla. (Ik lees geen manga, maar er liepen wat mensen op een aantal fora blij te wezen om alle oude personages weer terug te zien )

Edit: Dat had dus "ik lees DE manga niet" moeten zijn, want manga lees ik dan weer wel ...
pi_40584050
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 19:49 schreef mschol het volgende:

[..]

probleem is dat manga me niet kan boeien...
en nog een nadeel is dat Tsubasa(correctie seizoen 1) tv serie is gelicensed
maarja ik zie wel..
Sinds wanneer is dat een probleem?
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 19:56 schreef gdbasketcase het volgende:

[..]

Je beseft niet dat "een andere rol" niet de definitie van crossover is. Ze zijn er nog, met de zelfde persoonlijkheid. Plus het programma heeft de zelfde doelgroep en het is gewoon een vervolg van een serie van Sunrise in een alternatieve wereld.

Tsubasa en CCS hebben een andere doelgroep, ander genre, personages hebben een ander karakter (voor zover ik weet, correct me if I'm wrong ^^;) en het is niet alleen uit die twee series. Er komen heel veel andere personages uit andere (Clamp) series voor. Dat alleen al geeft aan dat het een cross over MOET zijn, want anders zou het niet logisch zijn dat die personages daar voor komen, niet? Ook snap ik niet wat kaartjes met een zoektocht naar herinneringen te maken hebben...

In Mai Otome komen alleen de Mai Hime personages voor en die komen in de manga zelfs terug uit hun wereld blablabla. (Ik lees geen manga, maar er liepen wat mensen op een aantal fora blij te wezen om alle oude personages weer terug te zien )

Edit: Dat had dus "ik lees DE manga niet" moeten zijn, want manga lees ik dan weer wel ...
Tsubasa en CCS hebben wellicht een andere doelgroep, het is hetzelfde genre (fantasy/magic), de personages hebben hetzelfde karakter, er komen idd wel wat personages uit andere series (vooral uit CCS), maar het houdt zich ook vooral bij objecten (bijvoorbeeld de staf uit CCS). Chobits Chii komt erin voor, maar dat is een belachelijk kleine rol en eigenlijk niet noemenswaardig.

Zal ik even uitleggen waarom Tsubasa en CCS min-of-meer dezelfde series zijn. In CCS heeft Sakura het boek van Clow gevonden en geopend, waarna al Clows kaarten verspreid werden en deze moesten worden teruggevonden. In Tsubasa heeft Sakura de zegel in het kasteel van Clow verbroken, waarna Sakura's geheugen in de vorm van veren verspreid werd en deze moesten worden teruggevonden.
pi_40584397
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:14 schreef Jordy-B het volgende:

Zal ik even uitleggen waarom Tsubasa en CCS min-of-meer dezelfde series zijn. In CCS heeft Sakura het boek van Clow gevonden en geopend, waarna al Clows kaarten verspreid werden en deze moesten worden teruggevonden. In Tsubasa heeft Sakura de zegel in het kasteel van Clow verbroken, waarna Sakura's geheugen in de vorm van veren verspreid werd en deze moesten worden teruggevonden.
Je zegt het zelf al. Het spijt me dat ik op zoiets kleins wijs (Haat je me al ^^;?) maar dat is juist het hele probleem. Min of meer, maar mensen die een vervolg verwachten zullen zwaar teleurgesteld zijn. Dat was eigenlijk mijn reden om deze hele discussie te beginnen. Ze hebben dan misschien wel hetzelfde soort "opdracht" maar het is wel een andere serie/doelgroep en geen DIRECT vervolg op CCS. Ik zie het meer als een leuke verwijzing voor CCS fans.

Mijn conclusie: als je zegt "vervolg" krijg je te hoge verwachtingen van CCS fans die echt een vervolg verwachten, terwijl die misschien met "cross-over" wel krijgen wat ze verwachtten.

Meh, we hebben er al best veel woorden aan besteed. Ik denk dat wij beide niet overtuigd raken van elkaars standpunt, of wel ?
pi_40584956
'k vond Tsubasa interessanter dan CCS. Bij CCS is iedere aflevering een dertien in 'n dozijn-ding. Bij Tsubasa (de manga, iig) zit er veel meer variatie in. Komt bij dat CCS een kinderserie is en mensen die die serie gekeken hebben, inmiddels een paar jaar ouder zijn, dus zo groot zal die teleurstelling niet zijn als ze erachter komen dat Tsubasa een pietsie volwassener verhaal kent dan CCS. Maar het idee van de serie (op zoek naar een serie objecten), en de hoofdpersonages Sakura en Syaoran zijn erg hetzelfde (andere setting, jaartje ouder, maar dezelfde mentaliteit)...
Beide series zijn gewoon bekende CLAMP-series en doorgaans kunnen mensen de bekende series van CLAMP wel waarderen, of dat nou CCS, Angelic Layer of Chobits en xxxHolic is...

Ik vond eigenlijk al dat je al dat je zat te mierenneuken toen je begon dat het een cross-over is...
Niets persoonlijks, ik ben het gewoon niet met je eens.
pi_40586303
en dan te bedenken dat ik een opening gaf voor deze discussie door te posten dat me eerste 10 CCS dvd's waren verstuurd
  maandag 7 augustus 2006 @ 21:06:00 #244
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_40586346
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:33 schreef Jordy-B het volgende:

Ik vond eigenlijk al dat je al dat je zat te mierenneuken toen je begon dat het een cross-over is...
Say what?

pi_40587946
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 21:05 schreef mschol het volgende:
en dan te bedenken dat ik een opening gaf voor deze discussie door te posten dat me eerste 10 CCS dvd's waren verstuurd
Heb je wat te lezen op de maandagavond XD.

Ik ben nu bezig met Strawberry Shake (Manga). Denk Azumanga Daioh alleen dan gay. Heel gay . (Lililicious heeft al een aantal chapters gedaan)
pi_40589303
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 21:05 schreef mschol het volgende:
't is tenminste een fatsoenlijke discussie... 'n stuk beter dan dat geouwehoer op de eerste paar pagina's van dit topic...
pi_40592590
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 22:14 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

't is tenminste een fatsoenlijke discussie... 'n stuk beter dan dat geouwehoer op de eerste paar pagina's van dit topic...
Mijn been doet al geen pijn meer, dank je voor je ongerustheid
pi_40598146
je zult het niet geloven..kwam zon typische amerikaanse indoor mall tegen...wat rondgekeken...kwam bookstore tegen... een hele rij wel 2 of 3 meter hoog aan manga boeken..vol en overvol met alles en nog wat...for real...

who wants to touch me
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 14:39:02 #249
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_40609143
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 05:49 schreef koffiegast het volgende:
je zult het niet geloven..kwam zon typische amerikaanse indoor mall tegen...wat rondgekeken...kwam bookstore tegen... een hele rij wel 2 of 3 meter hoog aan manga boeken..vol en overvol met alles en nog wat...for real...

who wants to touch me
me me .

Maar heb je ook al flink wat anime en manga ingeslagen daar?
pi_40611786
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 05:49 schreef koffiegast het volgende:

who wants to touch me
I'm only touching you if you are a hot chick with a wendy burger

En van dvdpacific in een recordtempo van 6 dagen zonder douane-heffing.

[ Bericht 24% gewijzigd door Crashcat op 08-08-2006 16:38:32 ]
なんだっけ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')