bijna het zelfdequote:
Sterkte!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:18 schreef ook_gek het volgende:
iemand nog wilde plannen voor vanavond
* ook_gek gaat de crazy piano's onveilig maken vanavond![]()
dat word zuipen bij het leven om het als nog leuk te hebben.
het is dat iemand haar verjaardag daar vierd.....
Foto!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:18 schreef ook_gek het volgende:
het is dat iemand haar verjaardag daar vierd.....
doe maar niet hequote:
heb ik nodig jhaquote:
Hier nog een Moerwijk!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:17 schreef 4-elements het volgende:
Laat ik ook maar weer eens een teken van leven geven vanuit Moerwijk
ey ik moet toch ergens mn verhalen vandaan toverenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:15 schreef SolidasRock het volgende:
(en voor die nieuwsgierige journalist, nee niks ondergelopen hierzo...)
Gefeliciteerd!quote:
Geen frituur?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:37 schreef Armageddon het volgende:
Wie komt er even een uurtje helpen stenen sjouwen met de kruiwagen? Daarna is er bier.
Mmmm.... het is droog, de afstand is acceptabel... Ow wacht, waarom zou ik stenen gaan sjouwen voor een onbekende?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ook dat behoord tot de mogelijkheden.
de dag is nog niet afgelopen dus je bent op tijdquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:39 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ah zie je ik zei gisteren toch al dat ik dat zou vergeten.
Gefeliciteerd!
Koeiehol!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mmmm.... het is droog, de afstand is acceptabel... Ow wacht, waarom zou ik stenen gaan sjouwen voor een onbekende?![]()
Omdat Arma last heeft van z'n rug en z'n vriendinnetje vanavond dus een heel pallet tuintegels (= 160 hele zware stenen!) heeft lopen verslepenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mmmm.... het is droog, de afstand is acceptabel... Ow wacht, waarom zou ik stenen gaan sjouwen voor een onbekende?![]()
Aaaawww. Niet eens een: Ey jij heb last van je rug en ik ben een arm klein meisje waarvoor die stenen echt veel te zwaar zijn dus ga maar even een zooi vrienden bellen die willen helpen?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:06 schreef imago het volgende:
[..]
Omdat Arma last heeft van z'n rug en z'n vriendinnetje vanavond dus een heel pallet tuintegels (= 160 hele zware stenen!) heeft lopen verslepen![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:55 schreef imago het volgende:
We zijn net verhuisd hè, dus al die vriendin hebben nu ook last van hun rug omdat ze al onze verhuisdozen al hebben moeten sjouwen
Maar ik vind mezelf eigenlijk gewoon wel stoer dat ik het gedaan heb
ja nee merel van arma van #fokquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:07 schreef imago het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/merel
http://fotoboek.fok.nl/mereltje
is niet dezelfde hoor
Ik vind het anders niet stoer maar dom... Vrouwen die stenen sjouwen, dat hoort gwoon nie...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:55 schreef imago het volgende:
Maar ik vind mezelf eigenlijk gewoon wel stoer dat ik het gedaan heb
Oh sorry, voortaan zal ik braaf op m'n hoge hakjes met gelakte nageltjes bij het aanrecht blijven om een zevengangenmenu voor mijn man te koken, zoals het hoortquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:15 schreef SolidasRock het volgende:
Vrouwen die stenen sjouwen, dat hoort gwoon nie...![]()
Sorrie, ik vind het gwoon not done om een vrouw een heel pallet stenen te laten sjouwen maar natuurlijk is het afhankelijk hoe je bouw is. Sommige vrouwen zijn gwoon wat sterker dan andere vrouwen en sjouwen liever dan dat ze in de keuken staan. Ze hebben vaak ook een snor en sterke okselbeharing... Hoe zit het met jou?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 07:16 schreef imago het volgende:
Oh sorry, voortaan zal ik braaf op m'n hoge hakjes met gelakte nageltjes bij het aanrecht blijven om een zevengangenmenu voor mijn man te koken, zoals het hoort![]()
Je moet nog even doorgaan, dan zoek ik je straks even op allochtoon.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Sorrie, ik vind het gwoon not done om een vrouw een heel pallet stenen te laten sjouwen maar natuurlijk is het afhankelijk hoe je bouw is. Sommige vrouwen zijn gwoon wat sterker dan andere vrouwen en sjouwen liever dan dat ze in de keuken staan. Ze hebben vaak ook een snor en sterke okselbeharing... Hoe zit het met jou?![]()
En dat zegt jij, diegeen die niet eens stenen kan sjouwen...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:20 schreef Armageddon het volgende:
Je moet nog even doorgaan, dan zoek ik je straks even op allochtoon.
Ja eh, tis jouw vriend hoor die zo heftig reageert terwijl hij zelf zo een lolbroek is. Succes nog met het sjouwen of ben je al klaar ondertussen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:32 schreef imago het volgende:
Pfff, gezellig hierTot ziens maar weer hè
![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:26 schreef Jill-RMC het volgende:
Gaat weer lekker.
Mm die brandweer en GGD berichten zijn soms best wel komisch:
Prio 1 Binnenbrand Ockenburgh Crematorium Ockenburghstraat 21 GV 0031 0051 0032
(1500032) | Haaglanden | 24-08-2006 21:34:36
zegt jij?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En dat zegt jij, diegeen die niet eens stenen kan sjouwen...![]()
Wat is grappiger, een spelfout of een bedreiging van iemand die geeneens stenen kan optillen?quote:
Lik toch mijn reet man. Dit topic kom ik niet meer. Pleur mij ook maar van die foto af. Dag kinders!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat is grappiger, een spelfout of een bedreiging van iemand die geeneens stenen kan optillen?![]()
Stel je niet zo aan kleuter dat je bent.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:58 schreef Armageddon het volgende:
Lik toch mijn reet man. Dit topic kom ik niet meer. Pleur mij ook maar van die foto af. Dag kinders!
Geregistreerd op: woensdag 20 april 2005quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan kleuter dat je bent.
@Imago, mocht het zo zijn dat je toch gekrenkt bent door mijn misschien ietwat te lollige postje: excuus. Ik had gedacht/verwacht dat je wel wat kon hebben, zeker als je Arma zijn vriendinnetje bent.
En??????quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geregistreerd op: woensdag 20 april 2005arma is van ver voor jouw tijd
![]()
gewoon zelf makenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:57 schreef -Wolf- het volgende:
weet iemand welke coffee shops in DH space cakes verkopen?
doe jij aan drugs danquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Mss issie lui? Ik zou ook eerder gaan voor kopen dan maken, veel makkelijker.
ah je zit nog in de ontkennings fasequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:02 schreef -Wolf- het volgende:
ik kan niet eens een joint draaien man! en het is niet voor mezelf. en ik moet het morgen hebben.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ah je zit nog in de ontkennings fase
Dat niet, maar ik ben wel luiquote:
lui is niet goedquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:59 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik ben wel luiDus dan geldt voor alles: Kopen is makkelijker dan maken. Tenzij het voor je gemaakt wordt
![]()
Je signature doet het niet helemaal goed, ik kom uit op je foboquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:02 schreef woutabest het volgende:
pfftt... doen we alweer bijna een maand over één topic? Amateurs!![]()
Zo beter?quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je signature doet het niet helemaal goed, ik kom uit op je fobo
Fiks het ff wil je...![]()
sorryquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik geloof dat je me niet helemaal goed begrijpt...![]()
nee had geen zin om er heen te gaanquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:20 schreef Thetallguy het volgende:
nog gereld in het zuiderpark ook_gek?
Van mij mag je dat best wel hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:28 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja wat was er loos? Mag ik morgenochtend mn broertje van het asfalt gaan schrapen?
Caravanquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:01 schreef Jill-RMC het volgende:
Zolang die krengen op zee zijn en ver weg zodat je er alleen naar hoeft te kijken vind ik het prima. Het is toch wat minder als zo een ding ineens over je camping walst en jij in een sneu caravannetje zit (ala Gardameer 2002). Not so much fun I can tell ya.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |